Lepsze przyspieszenie na z13

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:15, 24 Maj 2011    Temat postu: Lepsze przyspieszenie na z13

Mam jawe mustang, co zrobić żeby na trzecim biegu szybciej sie rozpedzala ? Dodam ze wczoraj zalozylem zebatke 13z. skrócilem kolanko i zmieniłem krociec na odblkowany, Nie chce zmieniać zębatki bo prędkość na zebatce 11z nie zadowala mnie, Czy jak ustawie zapłon na te 2mm i założe dysze 70 i 48 to zniknie ten problem ?
Na jedynce nieziemskie przyjebanie, na dwójce też, ale już na trójce to sie wolno rozpędza
Tak na marginesie to jakie dysze kupić do jawki żeby ja odlblokować , proszę o dokładne rozmiary dysz ! Dam pomógł !
Słownictwo- Bazalt


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Wto 15:42, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Wto 15:06, 24 Maj 2011    Temat postu:

Jak chcesz jawke odblokować jak jawki są odblokowane chyba ze ty masz na ten polski rynek ty robisz tuning mrchniczny !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:38, 24 Maj 2011    Temat postu:

Mam jawkę która ma wszystkie blokady , znaczy sie juz tylko dysze do gaznika zostały i zapłon przestawić z 1.5mm gmp na 2mm gmp, Nie pomogłeś mi... chce uzyskać informacje, jakie dysze kupic zeby jawka była w pełni odblokowana i żeby na trójce jeszcze lepiej sie rozpędzała lub moze na trójce lepiej poleci jak w pełni ją odblokuje? Czytajcie ze zrozumieniem, bo ja mam tą jawe co na polski rynek była i ona miała wszystkie blokady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Wto 15:53, 24 Maj 2011    Temat postu:

W Jawce, byly trzy blokady: zapłon, kruciec i kolanko wydechu, nie spotkalem sie jeszcze z mniejszymi dyszami, sam mam Jawke "polską" i rozmiar dysz to 69 (poprawka 68 Smile) i 38 i w każdej Jawce którą widziałem dysze są te same.

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez jawek 50 dnia Wto 20:58, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:56, 24 Maj 2011    Temat postu:

jawek 50 , jak dokładnie ustawić zapłon 2mm przed gmp ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:00, 24 Maj 2011    Temat postu:

Jak chcesz szalec na 3 to kup wsk albo wiekszy cylek załoz bo to nie jest jakis super hiper mocny sprzed i jesli mowisz ze cieka na pierwszych 2 biegach to git i lepij nie grzebac bo latwo cos zrobic a potem remontowac Na 3 biegu jawka zawsze ma pewnego muła i to jest bieg do normalnej jazdy a nie to cisniecia..a co do dysz to optymalna to 68 i 70...a co do zaplonu jest wiele poradnikow opisane jest to na wiele sposobow chodzi o to zeby platyny sie otwieraly od 1.0-2.0mm przed gmp a nie jak to bylo 1.3-1.5przed gmp

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Dzwonek dnia Wto 16:04, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 16:03, 24 Maj 2011    Temat postu:

Bobslej0 napisał:
jawek 50 , jak dokładnie ustawić zapłon 2mm przed gmp ?

Szukanie boli?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:04, 24 Maj 2011    Temat postu:

Mam cylek pseudo 60 od cross impex Smile No nic zobacze jeszcze rozmiar dysz i zapłon przestawie, ale to dopiero po przeglądzie, Mam jeszcze jeden problem ,bo jawa ostatnio ma długie a krótkich nie ma (lub na odwrót) czy to żarówki sie przepaliły czy jak ? tak z dnia na dzien poprostu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:05, 24 Maj 2011    Temat postu:

sory od 1.8-2.0mm przed gmp pomylilem sie...Polukaj w kablach moze masz jakis zwarcie

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Dzwonek dnia Wto 16:07, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:10, 24 Maj 2011    Temat postu:

ostatnio jechałem to lekko kropiło ,ale to chyba nie jest tego kropienia wina. Zobacze po kablach , i jeszcze pytanie, swiatla długie i krótkie są oddzielnie łączone do włącznika ? Bo moze kabelek sie odczepił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:15, 24 Maj 2011    Temat postu:

Nie wiem dokladnie bo urwalem to w swiom ale wiem ze od przelocznika odchodzily dwa kable jeden do lapy drugi do masy podlanczalem i u mnie furgalo

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 17:36, 24 Maj 2011    Temat postu:



+Warn za przekleństwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Wto 20:55, 24 Maj 2011    Temat postu:

Zdejmij głowice, weź suwmiarke, ustaw na niej 2mm i ustaw tłok w takiej pozycji od krawędzi tuleji, na platynkach ma być przerwa 0.4-0.5mm i wtedy poustawiaj zapłon (w momencie kiedy tłok jest w tej pozycji platynki powinny się zacząć otwierać), jednak nie koniecznie musi najlepiej chodzić na 2.0mm może chodzić lepiej na 1.8, 1.9mm musisz pokombinować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin