Lepsz świeca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Wto 16:38, 30 Paź 2012    Temat postu: Lepsz świeca

Co o tym myślicie http://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3sgJc oczywiście jest to świeca samochodowa i trzeba by było dać kilka podkładek bo jest za długa a le tak to by coś dała jak tam pisali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 18:25, 30 Paź 2012    Temat postu:

w jawce to nie ma znaczenia bo to silnik dość niskoprężny, do tego dwusuw i na gaźniku... na pewno Ci to mocy nie podniesie a świeca pewnie jest w cenie 10 zwykłych, podkładek nie trzeba by kłaść bo nie ma czegoś takiego jak świeca samochodowa tylko zapłonowa a te robią z różnymi gwintami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Wto 19:16, 30 Paź 2012    Temat postu:

te świece są tak zaprojektowane aby podczas przeskoku iskry na elektrodach czyścił się izolator przy okazji ( jak jest zawalony to dochodzi do przebicia świecy). tyle w skrócie. Jak chcesz się dowiedzieć więcej to jutro załatwię Ci prezentację o świecach firmy NGK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Śro 8:41, 31 Paź 2012    Temat postu:

A jak byś sie zdecydował na świece samochodowa to mam głowice do jaki z długim gwintem na świece , Jeździłem tak trochei różnicy nie odczułem żadnej . Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 11:01, 31 Paź 2012    Temat postu:

Te z długim gwintem to głowice współczesne i chyba są nawet ciutek lepsze ze względu na ten dłuższy a co za tym idzie bardziej wytrzymały na "przekręcenie". Dokładnie nie wiem jak to wypada dla aut ale chyba świece od samochodów są bardziej wytrzymałe (mają większe przebiegi maksymalne). Ale podkładki pod świece mogą nie trzymać szczelności co odbije się na kompresji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Śro 14:14, 31 Paź 2012    Temat postu:

Przy dlugich swiecach sam dlugi drobnozwojny gwint zapewnia juz dobra szczelnośc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 14:14, 31 Paź 2012    Temat postu:

jako że ze świecami denso TT mam styczność to powiem prosto. w wysilonych silnikach się sprawdzają. w jawce niema różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 14:23, 31 Paź 2012    Temat postu:

mikioza chyba się troszkę mylisz bo jednak daje się uszczelki nawet pod świece z długim drobnym gwintem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 14:42, 31 Paź 2012    Temat postu:

Nowicjusz problem jest tego typu że o ile jedna oryginalna uszczelka metalowa na świecy zapewnia szczelność o tyle jakieś byle jakie innne podkładki dodatkowe mogą zaszkodzić w tej kwestii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Śro 20:13, 31 Paź 2012    Temat postu:

Nowicjusz nie powiedziałem ze przy zastosowaniu świecy z długim gwintem rezygnuje sie z podkładki .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 20:27, 31 Paź 2012    Temat postu:

I o tym mówię że uszczelka metalowa ma być a nie jakieś "dodatkowe" bonusy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin