Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:25, 25 Mar 2013 Temat postu: k60b w ogarze 200 problem |
|
|
Witam własne zakupiłem gaznik do mojego ogara 200.
Ogólnie jest lepszy od jikova ponieważ jest duużo mniejesze spalanie,lepiej zapala
na rozgrzanym silniku,na jikovie palil z kopa jak byl zimny pózniej trzeba bylo go na pych.
Ale:
nie chciał chodzic bez filtra na małych obrotach,długo kombinowałem wreszcie zrobiłem filtr z tzw. pończochy
Ogar po tym dużo lepiej chodził ale jeszcze nie do konca dobrze.Jak go podpompuje to jest ok.
Jak myslicie czy tomoze byc dysza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bury159753
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:34, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nie miałem tego gaźnika w ręku ale jest jedna rada na gaźniki, czyszczenie i regulacja i tyle : ) proste i logiczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1230
Wymiatacz

Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:45, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli na filtrze nie chciał działać to chyba logiczne że jest źle wyregulowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:01, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
on jest nowy więc nie moze byc zapchany
regulowałem tą śrubką to nic nie daje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Magazynier dnia Pon 14:03, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 15:16, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jak z uszczelnieniem? nigdzie nie dostaje lewego powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:08, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
uszczelnione jest bardzo dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 21:10, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ten gaźnik jest tak samo słowny jak pijany rusek. zakres regulacji b. wąski (łatwiej go regulować przez pływak) ale to często za mało i jedyny sensowy sposób na "wydłużenie" regulacji to kombinowanie z "gęstością" filtra powietrza. Możesz też po kombinować z innymi dyszami, (pasują od simsona).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:32, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Własnie o to mi chodziło czy to jest problem dysz czy moze cos innego i czy wogóle
motor bedzie współpracował z tym gaznikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 13:51, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No co ci mamy powiedzieć ten gaźnik nie jest od jawki więc trzeba się trochę nałamać by to miało ręce i nogi. U jednego przyjmie się b. dobrze u innego słabo, spróbuj od wymiany dyszy na 68 lub nawet 72, i świruj z gęstością filtra powietrza wg uznania (im dasz grubszy tym więcej dajesz paliwa). Nie próbuj przysłaniania wlotów od filtra bo będziesz miał problem z wkręcaniem się na obroty. Jak wyłapiesz już filtr co z grubsza to możesz (jeśli będzie taka potrzeba - u mnie nie było) doreguluj poziomem paliwa w pływaku (+- tak jak w jawce).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:11, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Przyczną był pływak podgołem go troche i ogarek chodzi jak marzenie
nic nie cieknie trzyma b.małe obroty, po odpowiednich regulacjach pali z kopniaka z jednego freza
Polecam wszystkim co maja zamiar kupic ten gaznik jest on o niebo lepszy od jikova
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 23:19, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kontroluj świecę oczywiście dobrze dobraną bo to że dobrze pali nie znaczy że silnik dobrze chodzi w 100%. Najlepiej było by mieć colortune pod ręką ale to burżuazja w tym przypadku choć za miesiąc będe komplecik miał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dav6030
Częsty bywalec

Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 8:42, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: | Kontroluj świecę oczywiście dobrze dobraną bo to że dobrze pali nie znaczy że silnik dobrze chodzi w 100%. Najlepiej było by mieć colortune pod ręką ale to burżuazja w tym przypadku choć za miesiąc będe komplecik miał  |
A co to "colortune" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snikers1991
Wymiatacz

Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Pią 8:52, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A co to "colortune" ?[/quote]
Cytat: | ColorTune to w skrócie specjalna szklana świeca, która pozwala obserwować kolor płomienia spalania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 17:43, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
O właśnie, to takie świeczki ze szklanym korpusem, widać przez nie jaki kolor ma "ogień" w cylindrze, służą głównie do regulacji składu mieszanki w silnikach gaźnikowych. Każdy poważniejszy mechanik który wykonuje synchro gaźników powinien to mieć wespół z sondą nadtlenową (lambda). Do jawki to przerost formy nad treścią ale... jak kupię to z ciekawości do jawki podłączę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 18:11, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Przy dwusuwie lambda i tak nie zda egzaminu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|