Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa1231
Początkujący
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 14:21, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jaki byłby przybliżony koszt takiego zestawu tunningowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
miloszeek
Początkujący
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: Czw 20:13, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
cylinder 50/4 z tłokiem, głowicą, podkładką i szpilkami, dokładnie ten z mojego silnika wyceniłbym na ok 200zl. Czy to dużo czy mało, można dyskutować gdybym posiadał własną tokarkę, na pewno byłoby coś taniej żeby nie zaśmiecać tematu, jesli ktoś ma pytania co i za ile, zapraszam na priv
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Czw 14:18, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Patrząc na to co zrobiłeś to pełen szacun. Ale nie wiem czy jest to gra warta świeczki. Seria dobrze dotarta leci magiczne 65km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Sob 17:46, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
sorki za odświeżanie:) ale interesuje mnie ile może kosztować taki tuning w sensie ile wydam na wszystkie części by przerobić silnik z jawki na simsonka tak jak miloszeek z góry dziekuje za odpwoiedźi pozdrawiam:)
PS: też chce zrobić taki tuning:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 21:53, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Siema. Popatrzyłem trochę twój temat i powiem szczerze że nie warto tego cyla z sima ładować bo u mnie v-max jest na z11 nawet ciut większy a mam 50/4/3 ,gaźnik 19n1-11 i sp04 strojone na 8.5k. Jak dojdę do ładu z gaźnikiem ,bo ciężko go ustawić to nagram jakiś film czy coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 9:04, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jak mu pasuje to niech robi jego pieniądze i niech robi co sobie chce !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 10:10, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 11:14, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
holipa napisał: | gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu |
Wreszcie jakieś mądre słowa, aż się zdziwiłem
Może i macie te 50/4/3 i inne pierdoły, ale simson (tutaj akurat tylko cylinder) jest trochę bardziej podatniejszy na tuning. Tym bardziej, że w cylindrze jest dużo więcej "mięsa" na dodatkowe kanały niż w cylindrze jawoskim. Nie krytykuję tutaj tych co tuningują silniki 223 a nawet chylę czoła, ale nie krytykujcie też kolegi miloszeek bo jakby nie patrzeć dokonał czegoś nowego.
Także ode mnie wielkie brawa dla konstruktora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
spun
Nowy
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 16:08, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 napisał: | holipa napisał: | gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu |
Wreszcie jakieś mądre słowa, aż się zdziwiłem
Może i macie te 50/4/3 i inne pierdoły, ale simson (tutaj akurat tylko cylinder) jest trochę bardziej podatniejszy na tuning. Tym bardziej, że w cylindrze jest dużo więcej "mięsa" na dodatkowe kanały niż w cylindrze jawoskim. Nie krytykuję tutaj tych co tuningują silniki 223 a nawet chylę czoła, ale nie krytykujcie też kolegi miloszeek bo jakby nie patrzeć dokonał czegoś nowego.
Także ode mnie wielkie brawa dla konstruktora |
To wolę już was krytykować niż gdybać może tak, a może tak, a nic sensownego z tego nie wynika. nigdy!
Gdzieś już ktoś też wsadził cyl z sima do jawki.. jak znajdę foty to wrzucę..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez spun dnia Śro 16:33, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 11:30, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
spun napisał: | Ogarzysta200 napisał: | holipa napisał: | gadać i krytkować to każden jeden umie , ale żeby się wziąć do roboty i coś zrobić to niema komu |
Wreszcie jakieś mądre słowa, aż się zdziwiłem
Może i macie te 50/4/3 i inne pierdoły, ale simson (tutaj akurat tylko cylinder) jest trochę bardziej podatniejszy na tuning. Tym bardziej, że w cylindrze jest dużo więcej "mięsa" na dodatkowe kanały niż w cylindrze jawoskim. Nie krytykuję tutaj tych co tuningują silniki 223 a nawet chylę czoła, ale nie krytykujcie też kolegi miloszeek bo jakby nie patrzeć dokonał czegoś nowego.
Także ode mnie wielkie brawa dla konstruktora |
To wolę już was krytykować niż gdybać może tak, a może tak, a nic sensownego z tego nie wynika. nigdy!
Gdzieś już ktoś też wsadził cyl z sima do jawki.. jak znajdę foty to wrzucę.. |
Ale czy tu ktoś mówi o krytykowaniu? Chyba napisałem, że nie krytykuję (nie mam nic przeciwko) tych co przerabiają 223 więc o co biega?
A jawka z cylindrem sima to na naszym forum coś "nowego" więc nie rozumiem po co ta spina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawa1231
Początkujący
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:44, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Krytyki dużo a naśladowców nie ma.
Ciekawe jak to teraz jeździ ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:52, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jawa1231 napisał: | Krytyki dużo a naśladowców nie ma.
Ciekawe jak to teraz jeździ ? |
Człowieku patrz na daty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 7:04, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jawa1231 napisał: | Krytyki dużo a naśladowców nie ma.
Ciekawe jak to teraz jeździ ? |
ci którzy mają zaplecze i możliwości tworzą ciekawsze projekty, a ci którzy by chcieli nie mają ani zaplecza technicznego , ani wiedzy jak to zrobić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dede46
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Nie 8:06, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a ja miloszeek podziwiam bo przynajmniej ma narzędzia sprzęt i odwagę modyfikować 223 ja gdybym miał miejsce i możliwości to tez bym eksperymentował dla tego gościa wielki szacun
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|