Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 11:43, 06 Lip 2012 Temat postu: Jawka na gaźniku z pocket-bike ! |
|
|
Witam. co powiecie na gaźnik nowy z mini-crossa itp. ??
Kod: | http://moto.allegro.pl/nowy-gaznik-silnik-50cc-mini-quad-cross-scigacz-i2446574204.html |
jaką prędkosć będzie miał po założeniu takiego gaźnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 13:41, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
prędkość będzie w zależności od otwarcia przepustnicy, minimalna, maksymalna albo taka po środku...
przecież chyba nikt jeszcze nie wpadł na pomysł żeby kupować każdy możliwy gaźnik i go testować, poza tym dużo zależy od reszty silnika. Jak masz taki gaźnik to zamontuj i sprawdź, wszyscy chętnie się przekonamy jakie są na nim osiągi. Jak nie masz to ewentualnie poszukaj na jakimś złomie albo na jakichś wystawkach jeśli tak bardzo Cie to nurtuje, gaźnik zapewne będzie lepszy od jikov'a bo jest dużo nowszy i bardziej rozbudowany, silnik pewnie będzie mniej palił. Bezawaryjność i trudności w regulacji niestety trzeba empirycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 14:56, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie są dwie opcje zyskać lub stracić. Silnik może palić mniej lub nawet więcej możesz mieć wzrost szybkości ale silnik może stracić na żywotności. Ale do tego silnika jikov pasuje świetnie mam wyregulowany nic nie cieknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 8:52, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
więcej nie będzie, bo gdyby było więcej to będzie zalewać, jikov traci paliwo na wyciekach i braku ssania, jak gaźnik jest nowszy i wyposażony w te elementy to śmiało 20% mniej będzie palić. Zostaje problem z regulacją, jeśli nie pasują to trzeba dysze wymienić a czasem nawet rozpylacz (pewnie mało opłacalne), poziom w komorze ustawić (jeśli w ogóle idzie, i jeśli w ogóle gaźnik jest na pływaku), zakładając że średnica gardzieli gaźnika jest podobna (minimalnie większa czy mniejsza) to spalanie może wyłącznie spaść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 15:51, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
No niemam takiego gaźnika i raczej będzie go ciężko na złomie znaleźć ! ale w sklepach motoryzjacyjnych są za bodajże 30-40 zł !! ale to bd trzeba jeszcze kolanko drugie robić bo oryginalne się nie nada !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian9827
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupiec
|
Wysłany: Nie 8:19, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
posiadam pocket bike i ten gaźnik jest nawet dobry tylko musisz go dobrze wyregulować bo lubi z niego cieknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|