Jawka inny tłumik
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Czw 19:42, 27 Paź 2011    Temat postu: Jawka inny tłumik

Witam mam zamiar kupić nowy tłumik do jawki i mam pytanie jaki kupić czy pseudo sport do jawki czy pseudo sport do Simsona czy zwykły Simsonowski doradźcie mi.

Chłopie, już raz Ci coś pisałem na temat szukania czy dana kwestia nie była już poruszana. O tłumiku było z 1000 razy w ostatnim miesiącu. Ode mnie masz warna.
http://www.jawa50.fora.pl/search.php?mode=resultswejdź w ten link, wpisz tłumik, w polu Kategoria wybierz Tuning i naciśnij szukaj. Prawda że szybciej i prościej jest poszukać niż założyć temat ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 20:50, 27 Paź 2011    Temat postu:

kup oryginalny z simsona, silnik na nim cichutko i kulturalnie chodzi, a ten pseudo sport to jest wielka lipa, bo w środku są dwie przegrody, podobno jak je się wywali to coś daje ale to jest zabawa, trzeba rozciąć tłumik, wyciąć przegrody i zespawać go, ja bym brał simsonowski

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pią 17:08, 28 Paź 2011    Temat postu:

A przerabiać go na jakieś AoA1??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Pią 19:08, 28 Paź 2011    Temat postu:

myślę że można się pobawić w takie przeróbki, skoro w simsonie to coś daje to czemu nie miało by to dać w silniku jawki, ale najpierw zobaczył bym jak chodzi bez przeróbek, a potem dopiero się w coś bawił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pią 20:43, 28 Paź 2011    Temat postu:

Aha dobra. Mam jeszcze jedno pytanie jak myślisz ładnie będzie wyglądać jawka z przodem Simsona gaźnikiem i tłumikiem czy za dużo części Simsona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Sob 20:24, 29 Paź 2011    Temat postu:

moim zdaniem ładnie, zawieszenie simsona jest dużo lepsze od jawkowego, co do gaźnika z simsona to słyszałem że mocy raczej nie przybywa, ale spalanie jest dużo mniejsze, tłumik też pasuje, ale jak będziesz szukał używanego to staraj się znaleźć chromowany z jak najlepszym chromem, z tymi częściami jawka będzie się ładnie prezentowała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Sob 22:01, 29 Paź 2011    Temat postu:

Aha dzięki i tak chyba zrobię jak napisałem gaźnik Simson przednie zawieszenie Simson i tłumik Simson. co do gaźnika to wiem że nie dodaje mocy ale właśnie mniejsze spalanie i to jest fajne tylko nie wiem do ilu zmniejsza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 3:36, 30 Paź 2011    Temat postu:

Na fabrycznym gaźniku jawka potrafi spalić nawet 4.5l z czego litr albo i więcej wycieknie na silnik. Myślę że na gaźniku simka w 3-3.5l byś sie zmieścił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Nie 17:44, 30 Paź 2011    Temat postu:

A mam jeszcze takie pytanie jak dorabiam kanały płuczące w cylindrze jawki to w karterach muszę coś przerabiać czy nic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Nie 18:05, 30 Paź 2011    Temat postu:

w karterach nic nie musisz robić, po prostu dorabiasz nowe okna w tulei, i od tych kanałów co są oryginalnie w cylindrze robisz dwa male kalany prowadzące do okien które dorobiłeś w tulei

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 18:15, 30 Paź 2011    Temat postu:

remik5535 napisał:
A mam jeszcze takie pytanie jak dorabiam kanały płuczące w cylindrze jawki to w karterach muszę coś przerabiać czy nic?


Zależy. Jaki to ma być setup?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pon 8:45, 31 Paź 2011    Temat postu:

plusminus napisał:
Zależy. Jaki to ma być setup?


Co to znaczy??
Mówię od razu ja tego nie będę robił będzie robił mi to kolega. Będę musiał przerabiać te kartery?

I jeszcze pytanie co do tego gażnika od simsona do jawki czy to prawda że w gażniku musi być dysza 72?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 10:42, 31 Paź 2011    Temat postu:

odpuść sobie, nie skończy się to dobrze dla silnika, chyba że kolega faktycznie ma dobre podstawy teoretyczne i doświadczenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 11:31, 31 Paź 2011    Temat postu:

remik5535 napisał:
Co to znaczy??


Ile okien i jakich będzie dorobionych w tym cylindrze. Jeżeli mają być to dodatkowe 2 płuczące, to da się je podpiąć pod oryginalne kanały, chociaż w cylindrze z silnika 223 jest to trochę ciężkie do wykonania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pon 15:12, 31 Paź 2011    Temat postu:

Aha dzięki za odp. A powieci mi jeszcze czy to prawda z tym gaźnikiem od simka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin