Jawka inny tłumik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:22, 03 Lis 2011    Temat postu:

Gaźnik od sima dodaje tylko więcej mocy no i trochę tej prędkości wiekszej. A co do tłumika to weź sobie wsadź z ursusa C-360 tylko zrób aby wszedł i będzie ci to fajnie chodziło !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Czw 19:51, 03 Lis 2011    Temat postu:

JawaMustang, Ty już pewnie włożyłeś od pocket bike'a i jak chodzi ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:54, 05 Lis 2011    Temat postu:

Sasin-Silnik z pocketa w jawce kolega założył to mu wyciągneło 40 i wsadził lepszy gaźnik to niewiem jak teraz. Czyyli wasza znajomość się nie sprawdziła Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 17:12, 05 Lis 2011    Temat postu:

JawaMustang Ty masz nawalone z tym pocketem.. Weź odżałuj 200 zł i sobie go kup a nie tak się nim podniecasz wszędzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 18:26, 05 Lis 2011    Temat postu:

Ogarzysta200 to fajna zabawka jest, kiedyś też chciałem sobie to gówienko kupić Smile Jak bym obecnie znalazł jakiegoś za 100 zł to kto wie, może bym wziął Smile Trochę przerobić i czasem pojeździć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 18:41, 05 Lis 2011    Temat postu:

AmaSoft napisał:
Ogarzysta200 to fajna zabawka jest, kiedyś też chciałem sobie to gówienko kupić Smile Jak bym obecnie znalazł jakiegoś za 100 zł to kto wie, może bym wziął Smile Trochę przerobić i czasem pojeździć.

Nie powiedziałem,że nie fajna, ale nie uważasz, że te pomysły z silnikiem pocketa w jawce, z gaźnikiem i innymi rzeczami to lekkie przegięcie? Sory, mnie to wkur*ia,owszem śmiać się można, są też jednak pewne granice.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 19:07, 05 Lis 2011    Temat postu:

Masz rację że to przegięcie ale ja to biorę na luzie, jak chce to niech i sobie kółka od tego pocketa przełoży, jak ma z tego frajdę to niech się w to bawi. Smile

Kończymy off-topic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 20:31, 05 Lis 2011    Temat postu:

dobrym pomysłem było by zamontowanie zrywki do odpalania jawki, w końcu może się przydać jak silnik zgaśnie a będziemy w kałuży do wysokości kolan, trudno wtedy się kopie w starter więc linką było by prościej odpalać...


/ nie bierzcie tego na poważnie... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Sob 21:05, 05 Lis 2011    Temat postu:

Ja mam jeszcze pytanie czy cewki świetlne dwie wyrabiały by przy zapłonie bateryjnym jak bym założył światło krótkie długi i tylne bez kierunków i światła stopu ale założył bym obrotomierz czy trzeba by było założyć cewki zapłonowe zamiast świetlnych? i czy ktoś może dodać dokładne zdjęcia jak podłączyć kable pod cewki świetlne lub zapłonowe?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Sob 22:20, 05 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 1:11, 06 Lis 2011    Temat postu:

najlepiej zamontuj trójfazowy alternator wzbudzeniowy, taki co daje po 50-60V na każdej linii z mostkiem diodowym do wyprostowania i elektronicznym regulatorem wtedy i ksenon będziesz mógł zamontować, problem może być taki że trochę mocy może braknąć na napędzenie kół jezdnych motoroweru ale to można rozwiązać montując rakietową butlę na plecach

człowieku, opcja szukaj nie boli, wiele razy było poruszane jakie cewki jaką mają moc, jak je spinać i do czego wystarczą (choć to można sobie samemu policzyć), nie oczekuj poważnych odpowiedzi na niepoważne pytania

koniec OT, wychodze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Nie 18:43, 06 Lis 2011    Temat postu:

Ja mam jeszcze pytanie odnośnie tego zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałem się zapytać czy jak bym dał tak tłumik od Simsona i zrobił kolanko to kolanko nie będzie za długie? i mam następne pytanie od czego można dać tylną zębatkę żeby była większa niż 55z?



Ode mnie leci WARN! Tematy które poruszasz były omawianie 1000-ce razy na forum. Naucz się korzystać z opcji szukaj! /Przemo



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 19:45, 06 Lis 2011    Temat postu:

zwiększając zębatkę tylną dodasz v-max ale przyspieszenie spadnie na mordę. można dać mniejszą i masz torpedę ze startu ale wolniejszą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Nie 20:28, 06 Lis 2011    Temat postu:

chyba na odwrót. właśnie chcę żeby jawka miała buta na starcie bo chcę więcej mieć mocy.
To od czego dać tylną zębatkę? I czy można zrobić tak kolanko jak na zdjęciu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Nie 21:12, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 21:41, 06 Lis 2011    Temat postu:

Załóż mniejszą z przodu po prostu.
I nie zadawaj jednego pytania kilka razy, jak ktoś będzie wiedział to odpowie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zuzia dnia Nie 21:41, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 22:59, 06 Lis 2011    Temat postu:

remik5535 napisał:
chyba na odwrót. właśnie chcę żeby jawka miała buta na starcie bo chcę więcej mieć mocy.
To od czego dać tylną zębatkę? I czy można zrobić tak kolanko jak na zdjęciu?

od napędu wałka cyncykulatora w bulgulatorze masseya fergusona z lat 70tych jest zębatka pasująca tylko większa , ale musisz roznitować tą co masz i zanitować tamtą . pół godziny roboty. pół forum tak ma , pisane było z 15 razy

dostępne te zębatki są w każdym sklepie dla rolnictwa typu agroma , grenne itp

edit: tylko musisz iść z łańcuchem żeby dopasować , bo były w masseyach 3 gęstości łańcucha stosowane zależnie od rocznika i przełożenia między wałkiem pośredniczącym i zbijającym


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Nie 23:01, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin