Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:22, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Gaźnik od sima dodaje tylko więcej mocy no i trochę tej prędkości wiekszej. A co do tłumika to weź sobie wsadź z ursusa C-360 tylko zrób aby wszedł i będzie ci to fajnie chodziło !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 19:51, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
JawaMustang, Ty już pewnie włożyłeś od pocket bike'a i jak chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:54, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Sasin-Silnik z pocketa w jawce kolega założył to mu wyciągneło 40 i wsadził lepszy gaźnik to niewiem jak teraz. Czyyli wasza znajomość się nie sprawdziła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 17:12, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
JawaMustang Ty masz nawalone z tym pocketem.. Weź odżałuj 200 zł i sobie go kup a nie tak się nim podniecasz wszędzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 18:26, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 to fajna zabawka jest, kiedyś też chciałem sobie to gówienko kupić Jak bym obecnie znalazł jakiegoś za 100 zł to kto wie, może bym wziął Trochę przerobić i czasem pojeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 18:41, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
AmaSoft napisał: | Ogarzysta200 to fajna zabawka jest, kiedyś też chciałem sobie to gówienko kupić Jak bym obecnie znalazł jakiegoś za 100 zł to kto wie, może bym wziął Trochę przerobić i czasem pojeździć. |
Nie powiedziałem,że nie fajna, ale nie uważasz, że te pomysły z silnikiem pocketa w jawce, z gaźnikiem i innymi rzeczami to lekkie przegięcie? Sory, mnie to wkur*ia,owszem śmiać się można, są też jednak pewne granice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 19:07, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Masz rację że to przegięcie ale ja to biorę na luzie, jak chce to niech i sobie kółka od tego pocketa przełoży, jak ma z tego frajdę to niech się w to bawi.
Kończymy off-topic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 20:31, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dobrym pomysłem było by zamontowanie zrywki do odpalania jawki, w końcu może się przydać jak silnik zgaśnie a będziemy w kałuży do wysokości kolan, trudno wtedy się kopie w starter więc linką było by prościej odpalać...
/ nie bierzcie tego na poważnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Sob 21:05, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam jeszcze pytanie czy cewki świetlne dwie wyrabiały by przy zapłonie bateryjnym jak bym założył światło krótkie długi i tylne bez kierunków i światła stopu ale założył bym obrotomierz czy trzeba by było założyć cewki zapłonowe zamiast świetlnych? i czy ktoś może dodać dokładne zdjęcia jak podłączyć kable pod cewki świetlne lub zapłonowe?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Sob 22:20, 05 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 1:11, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
najlepiej zamontuj trójfazowy alternator wzbudzeniowy, taki co daje po 50-60V na każdej linii z mostkiem diodowym do wyprostowania i elektronicznym regulatorem wtedy i ksenon będziesz mógł zamontować, problem może być taki że trochę mocy może braknąć na napędzenie kół jezdnych motoroweru ale to można rozwiązać montując rakietową butlę na plecach
człowieku, opcja szukaj nie boli, wiele razy było poruszane jakie cewki jaką mają moc, jak je spinać i do czego wystarczą (choć to można sobie samemu policzyć), nie oczekuj poważnych odpowiedzi na niepoważne pytania
koniec OT, wychodze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Nie 18:43, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam jeszcze pytanie odnośnie tego zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałem się zapytać czy jak bym dał tak tłumik od Simsona i zrobił kolanko to kolanko nie będzie za długie? i mam następne pytanie od czego można dać tylną zębatkę żeby była większa niż 55z?
Ode mnie leci WARN! Tematy które poruszasz były omawianie 1000-ce razy na forum. Naucz się korzystać z opcji szukaj! /Przemo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 19:45, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
zwiększając zębatkę tylną dodasz v-max ale przyspieszenie spadnie na mordę. można dać mniejszą i masz torpedę ze startu ale wolniejszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Nie 20:28, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
chyba na odwrót. właśnie chcę żeby jawka miała buta na starcie bo chcę więcej mieć mocy.
To od czego dać tylną zębatkę? I czy można zrobić tak kolanko jak na zdjęciu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Nie 21:12, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 21:41, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Załóż mniejszą z przodu po prostu.
I nie zadawaj jednego pytania kilka razy, jak ktoś będzie wiedział to odpowie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zuzia dnia Nie 21:41, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:59, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
remik5535 napisał: | chyba na odwrót. właśnie chcę żeby jawka miała buta na starcie bo chcę więcej mieć mocy.
To od czego dać tylną zębatkę? I czy można zrobić tak kolanko jak na zdjęciu? |
od napędu wałka cyncykulatora w bulgulatorze masseya fergusona z lat 70tych jest zębatka pasująca tylko większa , ale musisz roznitować tą co masz i zanitować tamtą . pół godziny roboty. pół forum tak ma , pisane było z 15 razy
dostępne te zębatki są w każdym sklepie dla rolnictwa typu agroma , grenne itp
edit: tylko musisz iść z łańcuchem żeby dopasować , bo były w masseyach 3 gęstości łańcucha stosowane zależnie od rocznika i przełożenia między wałkiem pośredniczącym i zbijającym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Nie 23:01, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|