Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajac405
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Śro 14:51, 20 Maj 2009 Temat postu: Jawa Robby osiągigi |
|
|
Witam! Wiem że to forum raczej nie jest przwidziane do jaw robby ale juz zdesperowny jestem... Otóż mam właśnie taką jawe. Wymieniłem cylinder na 72 cm3 i zebatki z 14/56 na 15/39 i dalo mi to zaledwie 10 km/h a na forum pisza ludzie ze im ida po 70km/h( moja wlasnie troche ponad tyle wyciaga) bez prawie zadnych przeróbek. Ah i rozwiercilem jeszcze krocies ssacy. Macie moze jeszcze jakeiś pomysly??
Chcialem zaznaczyc ze dostaje dosyc duze obroty.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 14:59, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
takie właśnie są chińskie silniki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobinczi
Początkujący
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Osiny( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 15:44, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A wydech prubowałeś coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 20:13, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bobinczi napisał: | A wydech prubowałeś coś |
to jest 4T, wydech nie gra tak dużej roli.
Większy cylinder dal tylko moc, obrotów nie zwiększył więc i v max dużo się nie zmieni. Ja bym przełożenia jeszcze większe. Nie wiem czy do tych silników są 16, 17z? mejbe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 7:58, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tuningowanie takiego małego 4T to rzeźbienie w gównie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zajac405
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 23:42, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
macq... no zablysles ze jestes orginalny a mimo to ludzie prawie bez zadnych przerobek sobie 70 jezdza....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 9:34, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Napisałeś, że Ci idzie trochę ponad 70km/h, to o co chodzi? Szukaj blokad na module, gaźniku, ale taka prędkość wskazuje na to, że na zapłonie raczej zablokowana nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Sob 10:35, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
70 km/h to napewno ma odblokowany silnik. Jak chcesz zwiększyć troche tą prędkość to zmień zębatki ale to dużo NIE da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zajac405
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 12:10, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no zebatki mam juz zmienione na 15/39 z 14/56 i mialo to dac spokojnie 80 ile takie predkosci rozwijaja jak sie czyta wszedzie... hmmm a moduł odblokowany daje lepsze obroty czy co jakie ma zadanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 16:29, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie, do jakich obrotów dobija moto? I inna sprawa- sprawdzałeś czy nie ma zwężek w dolocie bądź wydechu? Jeśli nie ruszałeś nic z modułem, to może być zablokowany. Posłuchaj (czy zobacz, nie wiem czy to ma obrotomierz) do ilu się kręci na jedynce, a do ilu na najwyższym biegu. Zwykle przy zablokowanym module jest duża różnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zajac405
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 9:43, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no jest róznica i to nawet duza.... na jedynce az caly wibruje na 4 jak juz sie rozpedzi niby tez sie lekko wibruje ale nie az tak.... obrotomierza nie ma....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 10:17, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro nie masz obrotka, to wykorzystaj zwykly mierniczek Metex`a czy Fluk`a ustawiajac na voltomierz. Porownujesz sobie napiecia przy max. obrotach na pierwszym i ostatnim biegu; jezeli znacznie sie roznia sprawa jest jasna. Wowczas nalezaloby przesledzic elektronike; byc moze za ukladem prostujacym po przekroczeniu okreslonej wartosci tranzystor wylacza, lub minimalizuje przeplyw pradu, zmniejsza impuls.
Jezeli nie lapiesz sie za bardzo w elektronice, to najprostszym rozwiazaniem byloby zalozenie iskrownika, bez zadnych czujnikow Halla, modulow, itd... Wowczas masz 100% pewnosci, ze zaplon nie jest blokowany. A ladowanie sobie juz sam bez problemu zrobisz... - chociaz jesli dobrze kojarze, to w tych instalacjach nie ma akumulatora,mimo tego ze sa kierunkowskazy...
Najwiecej zabawy bedzie ze spasowaniem krzywki, aby w odpowiednim polozeniu tloka, platyna sie otwierala...
P.S
A dysze sprawdzales w gazniku? W dolocie nie masz zadnych wcisnietych rurek; zdejmij gaznik i podeslij nam foty krucca jak mozesz...
Choc prawde powiedziec musze, ze osiagi 70 km/h to w miare zadowalajacy wynik , jak na chinszczyzne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:33, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jezeli nie lapiesz sie za bardzo w elektronice, to najprostszym rozwiazaniem byloby zalozenie iskrownika, bez zadnych czujnikow Halla, modulow, itd... Wowczas masz 100% pewnosci, ze zaplon nie jest blokowany. | Sorki, ale to by była groteska w czystej postaci Platynki nie wytrzymałyby takich prędkości obrotowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 20:56, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie sadze. zeby tak sie stalo - najwyzej nalezaloby krzywke i stopke platyny poddac cementowaniu, co uchroniloby je od szybkiego scierania/zuzywania sie.
Analogiczny przerywacz przynajmniej nie sprawia niespodzianek, natomiast te wszystkie przelaczniki elektroniczne (bezstykowe) wiemy jak potrafia byc psikusne..
Wem, ze to graniczy z ekstrema, ale dla chcacego nic trudnego; na tym koncze ten maly offtop.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zajac405
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 20:04, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ale panowie mi to duzo nie mowi z elektornika w takim stopni sie jeszcze nie bawilem... a jaki modul musialbym kupic? a korbowod wytrzyma? ale na 4 ma o wiele mniejsze obroty... jeszcze teraz zamowilem wiekszą opone do tylu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|