Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eras667
Nowy
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:47, 27 Mar 2014 Temat postu: jawa 50 4 pierścienie tłokowe |
|
|
Witam. Ostatnio gdy przegladalem tablice.pl zobaczyłem taką ofertę : dorabiabie rowków na tłoku na 3,4,5 pierścień w jawkach, rometach i komarach. I moje pytanie czy 4 pierścień w ogarze 200 to dobry pomysł czy tylko pogorszenie sprawności silnika? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 20:52, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Widziałem ten temat. Śmieszne naciąganie ludzi a pogorszenie tylko sprawności silnika. Lepiej już zrobić porządnie silnik, czy dać inny tłok- dwupierścieniowy, niż takie coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eras667
Nowy
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:18, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Aha dzięki, też tak myślałem ale dzięki za potwierdzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek4444
Nowy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Wto 14:10, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
według mnie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 18:15, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
No i co chcesz uzyskać 4-5 pierścieniem, pewnie lepszą kompreche i + 30 do mocy XD. A tak w praktyce pamiętaj iż każdy kolejny tłok zwiększa opór przy pracy silnika (czyli osłabia moc) ale zapewnia lepszą kompresję (czyli więcej mocy) i teraz pytanie czy kolejny pierścień nam więcej da czy zabierze? Odp jest prosta, tutaj więcej zabierze niż da. Kolejne pierścienie lepiej się sprawują w silnikach które nisko kręcą obroty (im niższe tym lepszy efekt) w silnikach wysokoobrotowych lepiej sprawuje się jeden pierścień (ze względu na niski opór) a i tak kompresja "nie zdąży" uciec gdy silnik tak wysoko kręci obroty - łapiesz? Jawka ma silnik względnie wysokoobrotowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didson14
Nowy
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:30, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdź i pochwal się wynikiem ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|