jawa 50 4 pierścienie tłokowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eras667
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:47, 27 Mar 2014    Temat postu: jawa 50 4 pierścienie tłokowe

Witam. Ostatnio gdy przegladalem tablice.pl zobaczyłem taką ofertę : dorabiabie rowków na tłoku na 3,4,5 pierścień w jawkach, rometach i komarach. I moje pytanie czy 4 pierścień w ogarze 200 to dobry pomysł czy tylko pogorszenie sprawności silnika? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 20:52, 27 Mar 2014    Temat postu:

Widziałem ten temat. Śmieszne naciąganie ludzi a pogorszenie tylko sprawności silnika. Lepiej już zrobić porządnie silnik, czy dać inny tłok- dwupierścieniowy, niż takie coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eras667
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:18, 28 Mar 2014    Temat postu:

Aha dzięki, też tak myślałem ale dzięki za potwierdzenie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek4444
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto 14:10, 27 Maj 2014    Temat postu:

według mnie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 18:15, 27 Maj 2014    Temat postu:

No i co chcesz uzyskać 4-5 pierścieniem, pewnie lepszą kompreche i + 30 do mocy XD. A tak w praktyce pamiętaj iż każdy kolejny tłok zwiększa opór przy pracy silnika (czyli osłabia moc) ale zapewnia lepszą kompresję (czyli więcej mocy) i teraz pytanie czy kolejny pierścień nam więcej da czy zabierze? Odp jest prosta, tutaj więcej zabierze niż da. Kolejne pierścienie lepiej się sprawują w silnikach które nisko kręcą obroty (im niższe tym lepszy efekt) w silnikach wysokoobrotowych lepiej sprawuje się jeden pierścień (ze względu na niski opór) a i tak kompresja "nie zdąży" uciec gdy silnik tak wysoko kręci obroty - łapiesz? Jawka ma silnik względnie wysokoobrotowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didson14
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:30, 28 Lis 2014    Temat postu:

sprawdź i pochwal się wynikiem ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin