Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Pią 16:46, 17 Gru 2010 Temat postu: Jaki gaźnik? |
|
|
Przerabiam na max moją jawkę mam zamiar startować nią na zawodach w Czechach.......Jaki gaźnik polecacie (taki do 200zł)? a może lepiej rozwiercić jikova(gardziel 18mm, dysze w tej chwili mam 80) i dorobić mu nowy rozpylacz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Pią 16:53, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
16N2 moim zdaniem byłby dobry, ale chyba kruciec byś musiał dorobić. Ponadto gaźnik leżałby prawie że na cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tara512
Częsty bywalec

Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Pią 17:15, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Przerób oryginał według patentu P.Leśnika i plus kruciec bananowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Pią 17:26, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
króciec bananowy? Jikova właśnie tak przerabiam z tym jeszcze, że mam rozwiercone dysze i gardziel, ale nie wiem gdzie mi dotoczą ten rozpylacz? ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:20, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym polecał Amala [link widoczny dla zalogowanych] .Dobry tuning do tego i masz rakietę .Ewentualnie Mikuni .Jikov nie jest najlepszy do przeróbek , bo każdy tuning Jikova równa się trochę większe spalanie. A na nim efektu tak dobrego jak na nowszych gaźnikach nie uzyskasz. Takie jest moje zdanie .Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krycha
Bywalec

Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:43, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmm, a muszą Ci go toczyć? nie lepiej kupić nowy i nawiercić kilkanaście dziurek cienkim wiertłem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotr.m
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Pią 21:22, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
nowych rozpylaczy w sklepie nie ma, a wytoczyć ci taki rozpylacz może zegarmistrz lub dobry tokarz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Pią 21:52, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
mojego taty kolega jest zegarmistrzem więc zwrócę się do niego z tą prośbą ..........A co sądzicie o gaźniku z WSK? ps. spalanie nie ma dla mnie żadnego znaczenia to jest jawka robiona na wyścigi w czechach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Sob 6:53, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy opłaca się gaźnik od wsk wstawiać, ale to nie głupi pomysł.
Mam jeden na zbyciu nawet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AmaSoft
Moderator

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 7:28, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
może by tak iść za ciosem i wstawić gaźnik z ETZty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Sob 7:50, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
gaźnika z sima nie polecam bo ma mniejszy przelot od jikova
dysze możesz zostawic i od góry
zeszlifuj przepustnice w tedy dostanie więcej powietrza i można będzie dac jeszcze wiekszą dyszę
duże spalanie=duża moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 9:09, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | duże spalanie=duża moc |
Wiesz jak poprawić humor z rana pisząc takie głupoty
Co do gaźnika, to mi by pasował sha 14 12'h, lub te z am6 16mm, tylko, że juz nazwy zapomniałem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Sob 9:24, 18 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Sob 9:22, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Widziałem na youtube crossa z silnikiem wsk, gaźnikiem etz 150. Typek napisał, że gaźnik w pytkie . Jak podejdzie do jawki to napewno zda egzamin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotr.m
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Sob 10:43, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tak ,tylko tutaj pojawia się pytanie czy gaźnik z etz nie będzie zalewał silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartezz
Wymiatacz

Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 11:50, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie powinien gaźniki ETZ tak samo jak sima mają ssanie co jest dużym plusem i można regulować dopływ powietrza tylko chyba gaźnik od ETZ nie podejdzie do jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|