Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr.m
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Sob 19:16, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
z pewnością nie podejdzie, będziesz musiał zrobić nowy króciec ssący, i to dość wysoki ponieważ ten gaźnik jest dość duży i może kolidować z cylindrem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Sob 19:47, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
więc lepiej zostać przy oryginale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Trojan
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Staszów/Kielce
|
Wysłany: Sob 17:59, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tu macie gaźnik z etz-ty 150 w jawce: http://www.youtube.com/watch?v=3nxRZsN76mI&feature=related i profil tego gościa na bikepics: [link widoczny dla zalogowanych]
P.S
Tylko w tym przypadku gaźnik jest na membranie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trojan dnia Sob 17:59, 25 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|