Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz1001
Nowy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:55, 30 Maj 2008 Temat postu: Jak zrobić tuning silnika w Jawce |
|
|
Tak jak w temacie jak zrobić full tuning silnika żeby jawka byłą szybka i się szybko nie rozsypał silnik jakie czesc powymieniać itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:37, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
5726576754236578654657654657843657463543675465347 tematów było o tym... Opcja szukaj nie boli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Pią 16:31, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
bylo duuuuzo takich tematow ..... Ja napisze troche rzeczy ktore trzeba zrobić ( jesli o czymś zapomnę to sorki ) zeby jawka byla wyku*ista Tylko trzeba miec blisko do czech... Otóz : czeskie czesci to podstawa Czeski cyl 70 ccm + glowica słoneczkowa daja dobry efekt Do tego dochodzi oczywiscie odblokowanie moto i dobre wyregulowanie gaźnika i zaplonu . No i oczywiscie do tuingu potrzebny bedzie wzmacniany czeski wal..... A ! no i tlumik z simka tez moze cos poprawi ;D
Może jeszcze stożek ? Jak jawka jest juz zarabiscie silna to mozna sie pobawić z zębatkami .... Moj kumpel ma w ogarze jakaś ,, dużą " zębatke i ogar mimo slabego stanu leci mu ok 80 , ale jest tak slaby ze musi startowac z 1 na pelnym gazie i jeszcze sie odpychac na kazdym biegu Można zrobic jeszcze wieeele modyfikacji tylko po co ? Po co żyłowac silnik , skoro w cenie jawki mozna miec WSKę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Pią 16:33, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:41, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie tłumik z Sima tylko tłumik robioy na bazie czeskich schematów dużo daje... Co do zębatki to powiedz, że z przodu bo to ważne. Można by jeszcze dac w Ogarze jest to łatwiej zrobić, zębatkę tyl od Komara...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|