Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:36, 01 Lut 2010 Temat postu: Jak sie poleruje kanały płuczące w cylindrze i co to mębrana |
|
|
Witam
Chciałbym polepszyć moje osiągi w Ogarze 200 i słyszałem że robi się polerkę kanałów płuczących w Simsonie ale słyszałem że w Ogarze też idzie!? A i co to jest za membrana w gaźniku czy jakoś tak?? Prosze o jka najwięcej informacji o moich pytaniach
Z góry dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 18:30, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Membrana jest to takie "cuś",co pozwala dostarczyć odpowiednią ilość paliwa do cylindra. Powstrzymuje zalewanie silnika. Umieszcza się ją pomiędzy króćcem a cylindrem.
Tu masz link jak to mniej więcej wygląda,tyle,że tutaj mamy nieoryginalny gaźnik od jawki,którym normalnie jest jikov
[link widoczny dla zalogowanych]
A kanały płuczące jak sama nazwa mówi "płuczą" cylinder i dostarczają paliwo. Z czasem ich powierzchnia staje się nierówna i zabrudzona,więc trzeba je wypolerować.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez ziomal199412 dnia Pon 18:32, 01 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:39, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A mógłbyś dać zdjęcie jak wygląda ta membrana z góry jak zbudowana jest w środku ;D aha a gdzie dokładnie znajdują się te kanały płuczące??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pon 19:50, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
KU*WA nie łaska użyć opcji szukaj.??? W ch*j razy o tym było... Ludzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 19:53, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Chłopie jak ty się chcesz zabierać za coś o czym nie masz zielonego pojęcia No i opcja szukaj nie boli, a wujek google nie gryzie. pozdro..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 20:11, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra,odpuście troszkę. Jest nowy,tak jak każdy z nas był.
Schemat,jak to mniej więcej wygląda,zresztą z naszego forum.
Masz do wyboru szczególnie 2 membrany:
lub
Druga jest troszkę droższa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:39, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc
A i gdzie można kupić taką membranę bo szukam na google.pl i nigdzie nie ma :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez loperkowy2 dnia Pon 20:49, 01 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pon 22:32, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mozesz kupic np. za posrednictwem allegro - jest tego sporo!
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 12:53, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
aby wstawić membrane trzeba mieć trochę kasy , doświadczenia i narzedzia , tak więc najpierw poszukaj kogoś kto podejmie się instalacji membrany w cylindrze z jawki ...... Poza tym membrana zapewnia szybsze wchodzenie na obroty , i nieco większą moc , lepiej daj komuś cylinder do przeróbki na 4 płuki , do tego rozblokuj silnik i potem myśl o membranie ......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 20:58, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A tak zapytam: Co jest trudnego w wstawianiu membrany ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:56, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Przerobienie cylindra i krućca .pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 16:22, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Więc chyba wystarczy zanieść do tokarza i powiedzieć co i jak ? To nie jest problem ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Wto 22:27, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Oj koledzy szkoda zachodu i pieniedzy a efekt mocy niewiele wiekrzy takie szybsze wchodzenie na obrot mozna chocby uzyskac poprzez rozwiercenie krucca owiele tanszy zabieg i nie niszczymy cylindra.Ale do efektu wizualnego +5 xD
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 7:00, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | takie szybsze wchodzenie na obrot mozna chocby uzyskac poprzez rozwiercenie krucca | Ale Ty jesteś odkrywczy! No normalnie jeszcze nikt na to nie wpadł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|