Ilość pierścieni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 11:25, 01 Lip 2006    Temat postu: Ilość pierścieni

Czy to prawda, że jawka była blokowana również przez zmniejszenie ilości pierścieni, czy ilość pierścieni nie ma znaczenia dla mocy i osiągów? Przypominam że czeskie jawy mają 3 pierścienie a polskie 2.

P.S.
Zachęcam analfabetów od przestudiowania mojego podpisu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 22:10, 01 Lip 2006    Temat postu:

hmm... nie sadze. jezeli mialaby by tlumiona (a tlumili polska wersje np tym innym kroccem) to napewno pokusili by sie o jakies wieksze zmiany, niz odjecie 1 pierscienia. owszem ma on znaczenie, ale niewielkie.

2 pierscienie w jawkach to chyba efekt "ewolucji" silnikow i zauwazenia, ze ten trzeci praktycznie nieduzo daje (oczywiscie przy dobrym spasowaniu układu tłok-cylinder)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 9:20, 02 Lip 2006    Temat postu:

Właśnie ze na odwrót. polske mają trzy pierścienie a czeske 2 i powiem ze czeskie części są lepsze i jawka lepiej na nich idzie. dodam jako ciekawostkę że polski tłok jest mniejszy od czeskiego( a oby dwa to nominal
Laughing
Powrót do góry
0VV
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Nie 9:45, 02 Lip 2006    Temat postu:

w jawkach były 3 pierścienie ale jak zaczęli produkować ograry to ROMET zakładał 2 pierścieniowe tłoki - i jest to zmniejszczenie mocy, ponieważ w polsce były inne przepisy dotyczące motorowerów jak w czechosłowacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 10:27, 02 Lip 2006    Temat postu:

wy to się kurdę znacie ;/
Ja mam jawkę z 2 ma pierścieniami. Po rozkręceniu krućca okazało się ze nie ma ogranicznika, ale wydech jest nierozwiercony, więc zakładam, że jawka jest polska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z nikąd- Iłowa

PostWysłany: Śro 12:31, 05 Lip 2006    Temat postu:

różnie miały, ja w ogarze miałem na 3 pierścienie, ten na 2 jest dłuższy kawałek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin