Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Czw 20:16, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
a uwierz że możliwe, jak silnik niebyl katowany od nowości i jest odblokowany to pójdzie te 75km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PPSZ
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ja mam to wiedzieć ????????
|
Wysłany: Czw 20:33, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ale mówimy o zębatce 11 z przy takiej zębatce to silnik musiał by bardzo wysoko kręcić a jeżeli jest orginalny i nie tuningowany to na pewno nie będzie miał takich obrotów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PPSZ dnia Czw 20:36, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:52, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
mowa tu o obrotach rzędu 9tyś obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 21:15, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Według wykresu z hamowni silnik 223 kręci niecałe 8 tyś. obr/min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:19, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Zaden domorosly tuningowiec nie osiagnie 9tys obr, chocby ze wzgledu na wal, pomijajac zaplon i czas napelniania mieszanka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PPSZ
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ja mam to wiedzieć ????????
|
Wysłany: Czw 21:30, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem moja jawka kręci te 9 tys.
nie jestem tego pewien ale napewno coś koło tych obrotów kiedy ją ostatnio wkręciłem na obroty uświadomiłem sobie że ten silniczek długo nie pociągnie
a przynajmniej mam takie przeczucie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PPSZ dnia Czw 21:30, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krk
Nowy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:28, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ja wczoraj swoją jawką leciałem 65km/h było mieżone elektrycznym licznikiem bo obok jechał kumpel Yamahą TZR. mam jedynie cylinder 60 a zębatkę mam dużą ale ile zębów to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Nie 9:43, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
PPSZ napisał: | moim zdaniem moja jawka kręci te 9 tys.
nie jestem tego pewien ale napewno coś koło tych obrotów kiedy ją ostatnio wkręciłem na obroty uświadomiłem sobie że ten silniczek długo nie pociągnie
a przynajmniej mam takie przeczucie |
Boże co za dyskusja ?! Przeciez wiadomo ze najwyzsze obroty jawki to 4500 , w porywach do 5000 . 9tyś. obrotów w jawce LOL posluchacie se jak na tych obrotach chodzi silnik scigacza albo chocby tej suki [link widoczny dla zalogowanych] Tu to idzie zrozumiec , bo suzuki slynie z wysokich obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 12:09, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ja moim ogarem bez przeróbek tylko z innym filtrer powietrza leciałem 76 na z12.
mierzone było licznikiem z rowera a do tego licznik z jawki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PPSZ
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ja mam to wiedzieć ????????
|
Wysłany: Nie 13:30, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
hakuj 4 500 obtotów to może twoja kręcia ale każda normalna koło 7 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Nie 14:01, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kurde jacy wy jesteście. Poczytac troche na necie.. Blokowane 223 osiągaly 4500rpm a odblokowane osiagaly 6500rpm. a nie jakies 5000rpm czy 9000rpm. Jak silnik juz na luzie kręci te 6500rpm to wyje jak ch*j . Z ramy chce wyskoczyć!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 15:20, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Mi teraz łapie lewe powietrze to tak wyje na wolnych że boję się że mi cylek odleci razem z tłokiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krk
Nowy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:59, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
a jak bym na przód dał z13 a na tył od komara to ciekawe ile wyciągnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 18:24, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
krk napisał: | a jak bym na przód dał z13 a na tył od komara to ciekawe ile wyciągnie |
ciekawe.... czy ruszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 18:29, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
pawel93 napisał: | kurde jacy wy jesteście. Poczytac troche na necie.. Blokowane 223 osiągaly 4500rpm a odblokowane osiagaly 6500rpm. a nie jakies 5000rpm czy 9000rpm. Jak silnik juz na luzie kręci te 6500rpm to wyje jak ch*j . Z ramy chce wyskoczyć! |
Prawie dobrze.Ale 6500 w nieblokowanych silnikach to obroty mocy maksymalnej, a niemaksymalne obroty silnika. Kiedyś dałem na Forum wykres z hamowni dla silnika 223 i widać tam obroty prawie 8000 obr/min
Zresztą proszę raz jeszcze:
Linia przerywana to wykres silnika na sportowym wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|