Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Pon 16:59, 04 Kwi 2011 Temat postu: HELP Moc |
|
|
Witam wszystkich
Potrzebuję porady.Zacznę od tego że jawka jest oryginalna ale kolanko i gardziel odblokowane.Zamierzam się do zamontowania 13z ponieważ bardzo zależy mi na prędkości a jeżdżę sam więc aż takich problemów nie będę miał.Chodzi mi o to jak zwiększyć moc w jawce nie rozbierając silnika oraz nie szlifując cylindra tak akby jawka jako tako ciągła na 13z.Zauważyłem ,że w jawce bardzo pomaga aerodynamika ponieważ kładąc się na kierownicy jawka znacznie szybciej nabiera prędkości.Czy pomogła by coś owiewka typu TIGER?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 17:01, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Owiewka tiger nie da nic oprócz wsiowego wyglądu, bez rozkładania silnika nie podniesiesz mocy motorkowi i taka przykra prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pon 18:06, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Fakt owiewka Tiger dodaje rasowego wiejskiego wyglądu . Możesz dać większe dyszę albo wogóle inny gażnik ale to można powiećze nić takiego nie da . Jest możliwość też innego zapłonu , widziałem ostatnio na allegro VAPE , ale to już duuuzo drosze opcję [link widoczny dla zalogowanych][/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Pon 19:45, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja jeżdżę na 13z na oryginalnym osprzęcie i lat ładnie:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:32, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja właśnie wczoraj założyłem zębatke 12z ale nie wypróbowałem jeszcze bo lało, a tak to cały czas na 11z śmigałem i wyciągłem równe 60km/h, i takie pytanie o ile podniosłaby mi się prędkość na zębatce 12z ?
ile ci wyciągnie na tej 13z ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuman dnia Wto 19:33, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Śro 6:10, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mi sie wydaje ze jawka moze nie osiągnąć pełnych obrotów na 13z bo ja miałem raz 13 i nie wkrecała na najwyższe owszem na 2 biegu szła jak.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 7:20, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja w ogarze mam oryginalną zębatkę i na 2 biegu ok 40 km/h jedzie a na 3 biegu 63km/h ciągnie, a jeszcze mam kolanko nie skrócone ( nieodblokowany) Owiewka Tiger to WT jawki to nie sprzęt do szybkiej jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Śro 10:30, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mi na 12z kolego i na odblokowanej bez żadnego tuningu jedzie ok 65km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 11:22, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Na 12z przy cholernym żyłowaniu 55/h na dwójce wyciągnę
Wypoleruj gaźnik od środka, wypoleruj krucieć, wyszlifuj wlot tak żeby był trochę większy od wylotu gaźnika, wypoleruj kanał ssący i wydechowy w cylindrze, coś tam zawsze pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 12:01, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja go nie chciałem katować na 2 ale też sie zdziwiłem ze na zablokowanym kolanku to 63 ciągnął:)dysza 68 i bez tuningu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Śro 20:06, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kemot176 napisał: | Ja go nie chciałem katować na 2 ale też sie zdziwiłem ze na zablokowanym kolanku to 63 ciągnął:)dysza 68 i bez tuningu:) |
O no to ja na Twoim miejscu bał bym się 3 bieg wbijać zeby silnik szybszy od ramy nie był . Niemożliwe jest że na 2 biegu (ja tak zrozumiałem) jechałeś 63 jeszcze na zablokowanym wydechu . może licznik trochę przekłamuję ?
Bo dla przykładu kumpel ma simsona cylek 60/4 gaznik podróba dellorto 21 , zapłon malagutti i wydeszek leo vice , Przy czym zdjęliśmy końcówkę wydechu i na 2 biegu według simsonowskiego licznika jechałem ok 55-58 km/h i już prawię łapał odcinkę ale nie jechałem dalej bo szkoda sprzętu i w dodatku to nie mój .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 20:19, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To troszkę źle zrozumiales na 3 jechałem 63 a na 2 biegu 40
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kemot176 dnia Śro 20:20, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Czw 17:30, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A to zwracam honor , troszkę zle sprecyzowane zdanie i może dlatego ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 21:15, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co pisali poprzednicy ale owiewkie tiger wsać se do dupy jest to chujnia z grzybnią. Hmmm13z w jawce jest możliwe ale po co chcesz zrobić z jawki ściga ? Jawka to jawka a nie cbr tzn powiem ci tak jak miołech 16 lot to chciołech zrobić z mustanga potwora co skończyło sie tym że stoi rozjebany 2 lata i co z tego wyszło ? jedyn wielki NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM! Sry że pisza wulgarnie ale w żici mie ścisko jak czytom posty że z jawki chcom zrobić pogromcy chinoli kiery poleci 100km/h. Z jawkom trza obchodzić sie jak z laskom dbać czyścić polerować a czym wincyj przerubek tym to na grosze wyłaźi do jawy odnośi sie powiedzyni jak dbosz tak mosz i to je prowda po całej lini bo jak łaziłech do gimnazjum i żech przi jawce robił 5h na dziyń to jedynom awariom było brak byny a jak zacech łaxić do technikum to zaczyły sie [link widoczny dla zalogowanych] a'la mak gajwer NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM wiy jak sie to pisze i jawa zaczła sie jebać. Zmnierzajonc do sedna sprawy JESTEM GŁUPI, bo napisałem KU*WA zostowcie te piykności z lot 70 w spokoju jak chcesz tuningować to wroź do kibla 5 koła i poleci ci 150km/h JAWA INO W ORYGINALE !!!! Nie pisz aporawnie po polsku bo je żech SLONZOKIYM i w dupie mom jynzyk polski !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 10:29, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|