goldenka, a skrzynia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Pią 20:29, 02 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
Ponadto nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale jednak cewka jest o wiele mniejsza i drobniejszym drutem nawinieta niz zaplonowa czy swietlna - czyzby ladowania?

Tutaj zacytuje uzytkownika Leśnika z innego forum o jawkach

Cytat:
Żeby było ciekawiej, niektóre Jawki mają jeszcze inaczej rozwiązane magneto 20W:jest tam osobna cewka 15W światła przedniego (identyczna jak w magnecie 30W, ale dla odmiany tylko jedna)i jedna 5W - dużo mniejsza, z drutem ok.0,35mm,do 5W żarówki tylniej.Te warianty opisane wcześnie mają uzwojenie cewek połączone wspólnym przewodem, wersja"15+5W" ma cewki działające oddzielnie.Ma niższy rdzeń i mocują ją niższe śruby


Mógł byś byś nagrać filmik jak to jeździ? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 6:08, 03 Kwi 2010    Temat postu:

kurcze tyle lat w tym siedzę tyle silników rozebrałem a nigdy na takie coś nie natrafiłem....... wydaje mi się to nieprawdopodobne.......... nie wiem nie będę się sprzeczał bo wszystko jest możliwe.... Very Happy właśnie przymierzam się do kupna goldenki właśnie iż z tego roku fajnie jak by takowy 4 bieg posiadała....... Very Happy
No panowie czekamy na foty Very Happy PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 9:40, 03 Kwi 2010    Temat postu:

kurcze, czyli jakby mial 4 biegi to by było coś jak ala s51 ;p szkoda że ogary były później produkowane, bo wtedy to i w nich byly 4 biegi. Składaj szybko ten silnik, albo niech ktos nagra ten film.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 9:48, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Ciekaw jestem ile taka jawka wtedy pójdzie ? Czy będzie miała trochę większego kopa i moc? Zobaczymy ... ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 9:52, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Jakiego kopa? jaką moc? Przecież wszystkie 3 biegi są takie same jak wcześniej, tylko jest o jeden bieg wiecej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Sob 10:03, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Ale głupoty piszecie ludzie miałem styczność z 3 jawkami z lat od 72 do 74 i żadna nie miała innej skrzyni po za tym skoro seryjnie by były 4 begi to po co w Czechach ludzie by się męczyli z montowaniem skrzyni od CZ 175 do jawki ? Cały ten temat do WIELKA ściema i tyle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 10:06, 03 Kwi 2010    Temat postu:

To chyba nie wiesz, jak skrzynia działa. Im więcej przełożeń tym większa moc ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Sob 10:14, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Jak może być większa moc skoro przełożenia zostają te same ? (żal)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:20, 03 Kwi 2010    Temat postu:

ziomal199412 napisał:
To chyba nie wiesz, jak skrzynia działa. Im więcej przełożeń tym większa moc ;]

A ty nie rozumiesz tego że ten niby 4 biegi to jest tylko o jeden więcej tryb.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 10:22, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Według mnie to też lipa. Przez tyle lat napewno by ktoś to prędzej zobaczył i opublikował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 10:27, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
Jak może być większa moc skoro przełożenia zostają te same ? (żal)

no własnie..
Cytat:
Ale głupoty piszecie ludzie miałem styczność z 3 jawkami z lat od 72 do 74 i żadna nie miała innej skrzyni po za tym skoro seryjnie by były 4 begi to po co w Czechach ludzie by się męczyli z montowaniem skrzyni od CZ 175 do jawki ? Cały ten temat do WIELKA ściema i tyle...

A tutaj się nie zgodzę;] Wiesz ile jawek różnego typu wyjechało z fabryk? A ten limitowany nakład 1000 paru jawek to jest bardzo mało..
Dajmy przykład samochodu z nakładem 100 tys i limitowane malowanie 2 tys sztuk. i teraz mówisz widziałem takie i takie auto 4 razy, ale limitowanego malowania nigdy.. no i co z tego? Albo czemu ludzie mający takie auta w zwykłym malowaniu czemu nie przemalują na te limitowane malowanie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Sob 12:00, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Wiecie w ogóle jak wyglądały te jawki z tej serii 1000 sztuk ? to nie były kaczki czy mustangi to były całkiem inne motory z innym silnikiem [link widoczny dla zalogowanych] to o te jawki chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 12:56, 03 Kwi 2010    Temat postu:

tara512 napisał:
Wiecie w ogóle jak wyglądały te jawki z tej serii 1000 sztuk ? to nie były kaczki czy mustangi to były całkiem inne motory z innym silnikiem [link widoczny dla zalogowanych] to o te jawki chodzi


No i tu się nie zgodze bo te jawki nigdy nie weszły do produkcji bo były to tylko prototypy wczoraj jeszcze dużo czytałem na temat tych 4 biegów w jawce i to prawda jest bo 4 biegi miały mustangi i goldenki przystosowane do wyścigów i to był tuning fabryczny wyprodukowano tych jawek 967 egzemplarzy i blokowano je właśnie tą śrubką bo były one dostępne dla każdego w wersji 3 biegowej a ci co mieli je do wyścigów wiedzieli o tej śrubce. Jawki te miały ciut większą moc bo zaledwie 0.7 KM co dawało ostatecznie 4.2 KM i troszkę miały inne gaźniki o większych dyszach niż oryginalna jawka czeska odblokowana znalazłem jeszcze coś takiego o przeróżnych wersach mustangów produkowanych na export m. in. do włoch i innych państw europy

link: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 14:33, 03 Kwi 2010    Temat postu:

jeżeli tylko tyle egzemplarzy wyprodukowano to szansę na znalezienie takowej jawki jest bardzo nikłe......... jednak dziwi mnie fakt że większość użytkowników jak i innych ludzi o tym nie wiedziało.... że ta informacja nie dotarła do nas......... to macq i profi macie szczęście że wam się taka jawka trafiła z pośród niewielu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 14:45, 03 Kwi 2010    Temat postu:

NO to macq pokaż foty albo film nagraj. Bo ja jeszcze w to nie wierze.
Tyle juz lat maja te jawki i nie wieże że nikt przed wami w SWOJEJ jawce tego nie odkrył


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin