Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Śro 19:17, 08 Kwi 2009 Temat postu: Głowica z komorą spalania ala Hemi |
|
|
Otóż jak wcześniej pisałem jestem w posiadaniu głowicy(nie wiem z czego) którą bardzo łatwo pod pasowałem do silnika jawki.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem że żeberka zmasakrowane ale to się poprawi.
Na razie jeszcze nie odpaliłem silnika z tą głowicą. Co do stopnia sprężania to prawdopodobnie wzrósł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 19:25, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się, czy w niej jest dekompresator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Śro 19:28, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wydaje cie się jest tam dekompresator. A żeberka są ustawione tak jak w oryginalnej głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 19:36, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a nie jest to głowica z jawy.... teraz nie pamiętam nazwy, na pedały,ale nie babetta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 22:29, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To jest glowica od silnika 225; przeciez juz odpisywalem na pytanie odnosnie jej
A ten "dekompresatorek" to jest super sprawa, mianowicie jego uchylenie powoduje samoistne oczyszczanie sie swiecy... Nawet niektore polskie silniki mialy taki patent..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 8:40, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
He z tym dekompresatorkiem to ciekawa sprawa. Wie ktoś może jak ustawić zapłon przy takiej komorze spalania? Czy zostawić tak jak był wcześniej na 2mm przed GMP?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 9:11, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
MiNiŚ napisał: | To jest glowica od silnika 225; przeciez juz odpisywalem na pytanie odnosnie jej
A ten "dekompresatorek" to jest super sprawa, mianowicie jego uchylenie powoduje samoistne oczyszczanie sie swiecy... Nawet niektore polskie silniki mialy taki patent.. |
konkretnie silnik S38B4 z odśrodkowym sprzęgłem i tylko jednym biegiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 10:26, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Do czego służy ten dekompresator i kiedy się otwiera? Pierwszy raz widzę to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 11:45, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Na zdj nr 2 (jakość HD wiem) Widać ten drut naciska się go i ten zaworek idzie do przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Czw 12:11, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dekompresor to zawór w głowicy po otwarciu którego następuje odprężanie. Umożliwia to szybszy i łatwiejszy rozruch silnika. {Wikipedia}
w praktyce nie wiem jak to działa
ktoś pisał ze czyści się świeca
ale chodzi chyba o to żeby łatwiej "przekopać się przez kompresje" tzn. żeby łatwiej się kopało w kopniak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qziok dnia Czw 12:23, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 14:12, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dekompresator jest stosowany np w cz 250 cross gdzie stopień sprężania jest duży. Otwiera się ten zaworek żeby łatwiej było "kopnąć" po odpaleniu zamyka ;p nie mam pojęcia po co zastosowali w głowicy do 50ccm ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Czw 14:15, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Czw 16:08, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Powaznie Wam mowie ( a raczej pisze) uchylenie powodowalo oczyszczenie elektrody swiecy, bez koniecznosci wykrecania jej z glowicy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 17:22, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no masz MINIŚ racje, bo otwierasz dekompresator i cała komprecha spitala czyszcząc elektrody z ewentualnej szlaki. montowany był w komarku z sprzęgłem odśrodkowym bo inaczej byłby wielki problem, zeby obrócić pedałami (korbą)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:50, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Hej chlopaki a niewiecie moze na takiej glowicy wzroslo by chlodzenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 19:35, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wątpię, bo samo położenie cylindra wymusza zaje**ste grzanie się motóra, więc głowica niewiele pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|