Głowica z komorą spalania ala Hemi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Śro 19:17, 08 Kwi 2009    Temat postu: Głowica z komorą spalania ala Hemi

Otóż jak wcześniej pisałem jestem w posiadaniu głowicy(nie wiem z czego) którą bardzo łatwo pod pasowałem do silnika jawki.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Wiem że żeberka zmasakrowane ale to się poprawi.
Na razie jeszcze nie odpaliłem silnika z tą głowicą. Co do stopnia sprężania to prawdopodobnie wzrósł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 19:25, 08 Kwi 2009    Temat postu:

wydaje mi się, czy w niej jest dekompresator?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Śro 19:28, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Nie wydaje cie się jest tam dekompresator. A żeberka są ustawione tak jak w oryginalnej głowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 19:36, 08 Kwi 2009    Temat postu:

a nie jest to głowica z jawy.... teraz nie pamiętam nazwy, na pedały,ale nie babetta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 22:29, 08 Kwi 2009    Temat postu:

To jest glowica od silnika 225; przeciez juz odpisywalem na pytanie odnosnie jej Razz

A ten "dekompresatorek" to jest super sprawa, mianowicie jego uchylenie powoduje samoistne oczyszczanie sie swiecy... Nawet niektore polskie silniki mialy taki patent.. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 8:40, 09 Kwi 2009    Temat postu:

He z tym dekompresatorkiem to ciekawa sprawa. Wie ktoś może jak ustawić zapłon przy takiej komorze spalania? Czy zostawić tak jak był wcześniej na 2mm przed GMP?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 9:11, 09 Kwi 2009    Temat postu:

MiNiŚ napisał:
To jest glowica od silnika 225; przeciez juz odpisywalem na pytanie odnosnie jej Razz

A ten "dekompresatorek" to jest super sprawa, mianowicie jego uchylenie powoduje samoistne oczyszczanie sie swiecy... Nawet niektore polskie silniki mialy taki patent.. Wink


konkretnie silnik S38B4 z odśrodkowym sprzęgłem i tylko jednym biegiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 10:26, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Do czego służy ten dekompresator i kiedy się otwiera? Pierwszy raz widzę to Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 11:45, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Na zdj nr 2 (jakość HD wiem) Widać ten drut naciska się go i ten zaworek idzie do przodu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Czw 12:11, 09 Kwi 2009    Temat postu:

dekompresor to zawór w głowicy po otwarciu którego następuje odprężanie. Umożliwia to szybszy i łatwiejszy rozruch silnika. {Wikipedia}
w praktyce nie wiem jak to działa
ktoś pisał ze czyści się świeca
ale chodzi chyba o to żeby łatwiej "przekopać się przez kompresje" tzn. żeby łatwiej się kopało w kopniak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qziok dnia Czw 12:23, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 14:12, 09 Kwi 2009    Temat postu:

dekompresator jest stosowany np w cz 250 cross gdzie stopień sprężania jest duży. Otwiera się ten zaworek żeby łatwiej było "kopnąć" po odpaleniu zamyka ;p nie mam pojęcia po co zastosowali w głowicy do 50ccm ;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Czw 14:15, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 16:08, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Powaznie Wam mowie ( a raczej pisze) uchylenie powodowalo oczyszczenie elektrody swiecy, bez koniecznosci wykrecania jej z glowicy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 17:22, 09 Kwi 2009    Temat postu:

no masz MINIŚ racje, bo otwierasz dekompresator i cała komprecha spitala czyszcząc elektrody z ewentualnej szlaki. montowany był w komarku z sprzęgłem odśrodkowym bo inaczej byłby wielki problem, zeby obrócić pedałami (korbą)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:50, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Hej chlopaki a niewiecie moze na takiej glowicy wzroslo by chlodzenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 19:35, 09 Kwi 2009    Temat postu:

wątpię, bo samo położenie cylindra wymusza zaje**ste grzanie się motóra, więc głowica niewiele pomoże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin