Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewon14
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Czw 17:52, 07 Maj 2009 Temat postu: gaźnik od simsona |
|
|
witam szukałem tego problemu na forum ale nie znalazłem
mianowicie wczoraj pomagałem kumplowi naprawiać jego simka i zauważyłem że gaźnik pasuje do krućca ssącego w zadławionej jawce oczywiście wpadłem na genialny pomysł aby wstawić ten gaźnik do mojego ogarka i mam pytania:
1) czy ktoś już tak montował i czy to coś dało?
2) czy trzeba po tym wyregulować zapłon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ford_mustang
Bywalec
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: ...:::poznań:::....
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Czw 18:36, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zapłonu nie musisz regulować jeśli oczywiście masz dobrze ustawiony tylko musisz wyregulować gaźnik i kruciec dopasować do gaźnika Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewon14
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Czw 19:02, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ale właśnie niepokoi mnie to że jak wersja zdławiona ma 1,5mm to chyba z tym mniejszym otworkiem a jak oddławiona to z tym większym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 19:06, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1,5mm ale o co chodzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 19:18, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ale będziesz musiał cylinder "kroić" ponieważ ten gaźnik jest dłuższy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewon14
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Czw 19:20, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
przemo napisał: | 1,5mm ale o co chodzi?? |
ustawienie zapłonu zdławionego
jablko napisał: | ale będziesz musiał cylinder "kroić" ponieważ ten gaźnik jest dłuższy |
jak kroić? normalnie do króćca przykręcę i powinno pasować
chciałbym tylko wiedzieć czy to coś da?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lewon14 dnia Czw 19:23, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Czw 20:44, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wczoraj udalo mnie sie tanio wyrwac gaznik od Sima, wiec jak tylko zdobede kruciec, podziele sie wrazeniami , efektami ; wszyscy mowia, ze to oplacalna inwestycja, dlatego tez m.in. dalem sie skusic - zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 4:52, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no bo ten gaźnik jest po prostu za długi pod normalny kruciec i dlatego parę żeberek trzeba wyciąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 5:25, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jablko napisał: | no bo ten gaźnik jest po prostu za długi pod normalny kruciec i dlatego parę żeberek trzeba wyciąć |
Za długi Może chodzi Ci o to że jest za wysoki Mi się wydaje że nie trzeba nic kroić żeby go wcisnąć do jawki/ogara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 5:26, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Bo ty za przeproszeniem pie**olisz??? Nic kroić nie trzeba noobku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robert
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 22:32, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
są trzy sposoby:
-wyciąć jedno żeberko na cylindrze
-przerobić kruciec z jawki odpowiednio skleić 2 w 1
ja tak zrobiłem.Na zdjęciu troche widać łączenie krućców (wredny kabel WN )
sklejony klejem z domieszką alu
-zrobić całkowicie nowy kruciec
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Wto 22:36, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 6:40, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
przemo a nie mówiłem że trzeba będzie żeberka wycinać ??? A jak się nie znasz, nie miałeś nigdy z ty doczynienia to zamknij ten ryj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 6:44, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
gaxnik ten zmienisjza spalanie diametralnie 2,5 litra na 100, spokojnie na taknowaniu za dyche mozna przejehcać 80 km. Gaźnik ten popraiwa troche moc na średnich obrotach , jest neico lepszy ale z teog co ja zalwazylem to v max torche spada o jakieś 2 km/h . Po prostu mniejsza gardziel . Na 19n1 by to napewno lepjej chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 22:44, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zgodnie z obietnica, pragne podzielic sie wrazeniami; silnik ozyl przy mniejszych partiach obrotow, natomiast myslalem, ze bedzie szybszy, a okazuje sie, ze wcale nie bije rekordow w porownaniu do Jikova, mam problemy z odpalaniem - byc moze to tylko kwestia wyregulowania; na starter nie ma mowy uruchomienic silnika, na pych owszem, czego nie znalem majac zalozony oryginalny gaznik. Zobaczymy jeszcze aspekt ekonomiczny. czy rzeczywiscie spalanie sie zredukuje do 2,5l/100km...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|