Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domin123
Bywalec

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 17:04, 13 Lis 2011 Temat postu: Gaźnik od piły spalinowej |
|
|
Witam wszystkich. Od niedawna stałem się posiadaczem gaźnika od piły spalinowej mniej więcej takiego: [link widoczny dla zalogowanych] W dzień później go założyłem ( ku mojemu zdziwieniu wszedł bez przeróbek) http://www.youtube.com/watch?v=n8j09_OZEGE Oto filmik jak chodzi na nim. Problem z linką gazu już rozwiązałem. Wystarczyła blaszka z 2 otworami. Moje odczucia:
+motorek stał się bardziej elastyczny
+mniej pali
+lepiej zbiera się z niskich obrotów
-trochę stracił na mocy (bardzo mała różnica)
-zmniejszenie prędkości maksymalnej o jakieś 2-3 km/h
Motorek pali dobrze, równo chodzi. Polecam go każdemu, kto chce by jego jawka stała się bardziej elastyczna i mniej paliła.
Dodatkowe zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez domin123 dnia Śro 13:56, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 17:19, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Oo, znajome blachy widzę. To jeszcze mógłbyś filmik z jazdy nagrać, albo sam ocenię jak gdzieś spotkam takiego ogara.
PS. Znalazła się alternatywa dla domana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
domin123
Bywalec

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon 5:38, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze pytanie. Czy zmniejszenie odległości między gaźnikiem a cylindrem poskutkowało by zwiększeniem (oczywiście nie mam na myśli dużej różnicy) mocy? Bo posiadam jeszcze oryginalny króciec do tego gaźnika, który też wejdzie bez przeróbek, a jest dużo krótszy jak od silnika 223.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 18:02, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
W teorii i o ile się nie mylę to czym krótszy króciec tym lepsza reakcja na gaz, na mocy raczej znikomo przybędzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 18:26, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
skoro masz króciec to sprawdź i zdaj relacje. przecież nic cie to nie kosztuje bo masz go na miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siasin
Wymiatacz

Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 1:11, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mocy nie przybędzie. Będzie jedynie szybciej reagował na gaz bo paliwo będzie miało krótsza drogę do przebycia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
domin123
Bywalec

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Wto 5:30, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki wam za odpowiedzi. W najbliższym czasie postaram się zmienić ten króciec i zdam relacje czy się coś poprawiło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lkk1994
Częsty bywalec

Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Wto 13:34, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nagraj koniecznie filmik z jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1231
Początkujący

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 13:10, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobra alternatywa w porównaniu do oryginalnego jikova czy też K60b, k35b, lub gaźnika od simsona w dodatku mniej kosztowna, opisz jak zamontowałeś linke gazu do tego gaźnika najlepiej z jakimś zdjeciem lub rysunkiem.
Jak oryginalany kruciec od piły pasuje bez przeróbek to sytuacja idealna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
domin123
Bywalec

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 14:00, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Linke zamocowałem w bardzo prosty sposób. Wystarczyła blaszka z dwoma dziurkami. zamocowałem ją na śrubce mocującej gaźnik. Pancerz opiera się o drugą dziurkę. A mocowanie przy gaźniku to zawleczka. Był to najprostszy sposób do zamocowania linki i na razie dobrze się sprawdza. Zdjęcia i filmik z jazdy postaram się zrobić i pokazać wam w jak najbliższym czasie.
EDIT http://www.youtube.com/watch?v=pwn0tjZViPU Oto filmik z jazdy o który prosiliście.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez domin123 dnia Nie 13:46, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1231
Początkujący

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 18:47, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
widać działa ok
ciekawe o ile spalanie się pomniejszyło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
domin123
Bywalec

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 6:37, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Kiedyś na 20 km wystarczał mi litr paliwa. Teraz zrobiłem 50 km i prawie nie widać różnicy w zbiorniku jak przed 50 km. Spalił może z półtora litra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siasin
Wymiatacz

Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Śro 13:40, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli wszystko będzie działać jak należy to wygląda na to że znalazłeś najlepszą alternatywę dla jikova na którego większość młodych mechaników nie ma już siły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
domin123
Bywalec

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 13:55, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Siasin puki co wszystko działa jak należy. Z ciepłego silnika pali świetnie (wiele lepiej jak na jikovie) jedynie z zimnego trzeba ze 3 razy kopnąć na ssaniu aż złapie i odciągnąć ssanie i już jest super. Jak na razie zrobiłem ponad 50 km i nic się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Woody_22
Bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:06, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A jak wyregulowałeś ilość podawanego paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|