Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domin123
Bywalec
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 16:38, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli już masz cylinder zajechany, to tez może być przyczyną złego chodzenia motorku na tym gaźniku, Ja go regulowałem, tak ze odpaliłem i tak jak chodził wkręcałem te 2 śrubki po czym jak gasł lekko odkręcałem, ustawiłem tak że już dobrze chodził i ruszyłem kawałek, lecz okazało się, że mam o trochę za małą dawkę, leciutko odkręciłem obie śrubki i tak do skutku aż dobrze chodził na wszystkich partiach obrotów. Dodam jeszcze, że przed regulacją chodził dobrze, tylko chciałem by chodził jeszcze lepiej :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 16:40, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
domin to źle robiłeś. najpierw ustawiasz mieszankę na wolnych śrubką L a potam na wysokich śrubką H , nie kręcisz już śrubką L później
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domin123
Bywalec
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 16:54, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Sorki źle napisałem, ja po prostu później H tylko odkręcałem, ale na początku odkręciłem trochę L bo na niskich tez się wcale nie zbierał. Obecnie chodzi o niebo lepiej jak wcześniej, przed regulacją...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 19:09, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no to racja. fakt. źle sie wysłowiłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 19:34, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jest ktoś chętny do rozebrania dokładnie takiego gaźnika i obfotografowania go? albo jakiś schemacik dobry? chciał bym zrozumieć dokładnie jak to działa i wtedy dokładnie będziemy wiedzieli co i jak można z tym zrobić, bo regulacja tymi śrubkami to trochę mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 19:44, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a co byś chciał z nim zrobić więcej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWASAKI50
Początkujący
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 22:14, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A co ty chcesz z gaźnikiem robić?Jeżeli chodzi o schemat , proszę bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie trzeba rozbierać i fotografować ponieważ nie ma takiej potrzeby.Z gaźnikiem nic nie uczynisz co najwyżej dyszę pozamieniać ale po co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 12:07, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
chodziło o gaźnik od piły spalinowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 12:39, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no właśnie chciał bym wiedzieć jak umiejscowiony jest rozpylacz główny i w jaki sposób można regulować ten gaźnik i co dokładnie zmieniają te śrubki, domyślam się że H daje powietrze na rozpylacz główny ale L? nie wiem czy ma osobny kanał i jak jest zasilany, interesuje mnie też jak tam dostarczane jest paliwo. No i ssanie na jakiej zasadzie działa, czy wypycha paliwo dodatkowym kanałem, czy raczej wzbogaca dawkę na głównym czy może standardowo wytwarza większe podciśnienie i wysysa więcej paliwa z rozpylacza głównego. Bo skoro ten gaźnik jest tak dobry to dlaczego nie jest szeroko stosowany a jeśli ma wady to dobrze by było się zastanowić jak mozna je wyeliminować bo dla mnie ten gaźnik bardzo dobrze rokuje a że planuje na przyszły rok większy wyjazd to bardzo poważnie rozważam możliwość zastosowania elementów zupełnie bezawaryjnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domin123
Bywalec
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon 13:50, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
moskit122 Na te wszystkie pytania Ci nie odpowiem, ale wiem, że ssanie to klapka zamykająca powietrze. Na dole masz membrankę, która ''zasysa'' paliwo ze zbiornika. Rozbierając górną część gaźnika można zobaczyć tylko kanalik z siateczką. Więcej nie rozbierałem bo nie miałem takiej potrzeby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 16:42, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Witam !
Ja też się pochwale jawką na tym gaźniku.
http://youtu.be/RI91sVhmDvE
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domin123
Bywalec
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Wto 17:05, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jak wrażenia z jazdy? Poprawiła się trochę dynamika, jak było w moim przypadku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 17:55, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem jutro, na razie brak paliwa w baku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 12:25, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ten gaźnik (nawet podróba za 40 zł na allegro) jest lepszy od tych podróbek simsonów bo przynajmniej da się go ustawić. Mam i polecam Spalanie około 2,5L przy ostrej jeździe, v-max raczej taki sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:00, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli oplaca sie dawac ten gaznik od pily lub kosiarki?spalanie mniejsze a osiagi te same?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|