Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:08, 19 Lip 2013 Temat postu: Gaźnik od piły |
|
|
witam. Nie dawno założyłem gaźnik od piły i mam straszny problem ją uruchomić co może być przyczyną
jak już ją odpale to już bardzo ładnie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 7:30, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jaki gaźnik założyłeś do czego, do kosiarki, do jawki, do auta XD?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:00, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
kur... a od czego to forum jest tępoto
żałożyłem gaźnik walbro z piły łańcuchowej do jawki
od razu nasunął się problem, gdyż nie wiem jak działa ssanie w gaźnikach oraz uszkodzona jest część która nei przepuszcza benzyny jak jest jej wystarczająco w gaźniku nie wiem jak to się nazywa, jest takie kółko metalowe z dziurkami w sobie a całość przyklejone do jakiegoś włókna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 10:00, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
didson15 napisał: |
od razu nasunął się problem, gdyż nie wiem jak działa ssanie w gaźnikach oraz uszkodzona jest część która nei przepuszcza benzyny jak jest jej wystarczająco w gaźniku nie wiem jak to się nazywa, jest takie kółko metalowe z dziurkami w sobie a całość przyklejone do jakiegoś włókna |
Z twoich wypowiedzi wnioskuję,że to ty jesteś tępy... to coś z dziurkami w środku przyklejone do włókna to pewnie membrana, w walbro takie montują więc by się zgadzało.
Skoro to jest uszkodzone, to zapomnij żeby gaźnik działał poprawnie.
A taki bonus ode mnie, skoro gaźnik jest uszkodzony to po jakiego ***** go montować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:02, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
zapomniałem dodać że to było klejone, a sprawdzałem dziś i działa szczelnie może przez to klejenie nie chcę działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 14:17, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
didson15 napisał: | zapomniałem dodać że to było klejone, a sprawdzałem dziś i działa szczelnie może przez to klejenie nie chcę działać |
Membranka jest takim elementem, którego się nie naprawia. Tylko wymiana może przywrócić pełne działanie gaźnika o ile nic więcej nie jest uszkodzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:02, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
nie jest bo gaźnik działał w pile póki się nie zatarła
a i może mi ktoś wyjaśnić jak działa ssanie? bo nie jestem pewny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Sob 10:03, 20 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 11:43, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
"właczajac ssanie zmieniasz stosunek paliwo powietrze, dokładnie rośnie stosunek paliwa do powietrza. czyli albo włączając ssanie przymykasz dopływ powietrza albo zwiększasz dopływ paliwa. w różnych motocyklach są rózne sposoby ale polega to na tym samym." 10 sekund szukania w googlach, bardzo męczące przyznaję....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurek_j
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowiny Wielkie
|
Wysłany: Nie 21:40, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A ten gaźnik Walbro to nie jest podciśnieniowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 11:15, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
jurek_j: stanowcza większość gaźników jest podciśnieniowa, nadciśnieniowe stosuje się zazwyczaj w uturbionych konstrukcjach i mało kto potrafi je dobrze wyregulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurek_j
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowiny Wielkie
|
Wysłany: Pon 17:50, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
W dzisiejszym świecie generalnie mało kto potrafi dobrze obsłużyć się z gaźnikiem, ale nieważne.
Bardziej zmierzam do tego, że w tych jest przecież kanalik podciśnieniowy, a jak znam życie, teraz to on jest zaślepiony przez króciec...
No i używanie gaźnika z uszkodzoną membraną to faktycznie, bardzo dobre rozwiązanie .
Plak w dolot, łatwiej będzie się odpalać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:53, 28 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
nie jest zaślepiony przez króciec
gaźnik nie potrzebuję podciśnienia jak membrana działała to zapalił od razu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 14:03, 28 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|