Gaźnik od piły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
didson15
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:08, 19 Lip 2013    Temat postu: Gaźnik od piły

witam. Nie dawno założyłem gaźnik od piły i mam straszny problem ją uruchomić co może być przyczyną
jak już ją odpale to już bardzo ładnie działa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 7:30, 19 Lip 2013    Temat postu:

Jaki gaźnik założyłeś do czego, do kosiarki, do jawki, do auta XD?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didson15
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:00, 19 Lip 2013    Temat postu:

kur... a od czego to forum jest tępoto
żałożyłem gaźnik walbro z piły łańcuchowej do jawki
od razu nasunął się problem, gdyż nie wiem jak działa ssanie w gaźnikach oraz uszkodzona jest część która nei przepuszcza benzyny jak jest jej wystarczająco w gaźniku nie wiem jak to się nazywa, jest takie kółko metalowe z dziurkami w sobie a całość przyklejone do jakiegoś włókna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 10:00, 19 Lip 2013    Temat postu:

didson15 napisał:

od razu nasunął się problem, gdyż nie wiem jak działa ssanie w gaźnikach oraz uszkodzona jest część która nei przepuszcza benzyny jak jest jej wystarczająco w gaźniku nie wiem jak to się nazywa, jest takie kółko metalowe z dziurkami w sobie a całość przyklejone do jakiegoś włókna


Z twoich wypowiedzi wnioskuję,że to ty jesteś tępy... to coś z dziurkami w środku przyklejone do włókna to pewnie membrana, w walbro takie montują więc by się zgadzało.
Skoro to jest uszkodzone, to zapomnij żeby gaźnik działał poprawnie.

A taki bonus ode mnie, skoro gaźnik jest uszkodzony to po jakiego ***** go montować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didson15
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:02, 19 Lip 2013    Temat postu:

zapomniałem dodać że to było klejone, a sprawdzałem dziś i działa szczelnie może przez to klejenie nie chcę działać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 14:17, 19 Lip 2013    Temat postu:

didson15 napisał:
zapomniałem dodać że to było klejone, a sprawdzałem dziś i działa szczelnie może przez to klejenie nie chcę działać Very Happy


Membranka jest takim elementem, którego się nie naprawia. Tylko wymiana może przywrócić pełne działanie gaźnika o ile nic więcej nie jest uszkodzone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didson15
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:02, 20 Lip 2013    Temat postu:

nie jest bo gaźnik działał w pile póki się nie zatarła
a i może mi ktoś wyjaśnić jak działa ssanie? bo nie jestem pewny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Sob 10:03, 20 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 11:43, 21 Lip 2013    Temat postu:

"właczajac ssanie zmieniasz stosunek paliwo powietrze, dokładnie rośnie stosunek paliwa do powietrza. czyli albo włączając ssanie przymykasz dopływ powietrza albo zwiększasz dopływ paliwa. w różnych motocyklach są rózne sposoby ale polega to na tym samym." 10 sekund szukania w googlach, bardzo męczące przyznaję....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jurek_j
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowiny Wielkie

PostWysłany: Nie 21:40, 21 Lip 2013    Temat postu:

A ten gaźnik Walbro to nie jest podciśnieniowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 11:15, 22 Lip 2013    Temat postu:

jurek_j: stanowcza większość gaźników jest podciśnieniowa, nadciśnieniowe stosuje się zazwyczaj w uturbionych konstrukcjach i mało kto potrafi je dobrze wyregulować Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jurek_j
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowiny Wielkie

PostWysłany: Pon 17:50, 22 Lip 2013    Temat postu:

W dzisiejszym świecie generalnie mało kto potrafi dobrze obsłużyć się z gaźnikiem, ale nieważne.

Bardziej zmierzam do tego, że w tych jest przecież kanalik podciśnieniowy, a jak znam życie, teraz to on jest zaślepiony przez króciec...

No i używanie gaźnika z uszkodzoną membraną to faktycznie, bardzo dobre rozwiązanie Very Happy.

Plak w dolot, łatwiej będzie się odpalać Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didson15
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:53, 28 Lip 2013    Temat postu:

nie jest zaślepiony przez króciec
gaźnik nie potrzebuję podciśnienia jak membrana działała to zapalił od razu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 14:03, 28 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin