Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m930x
Bywalec

Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:15, 23 Gru 2009 Temat postu: gaźnik |
|
|
jaki gaźnik najlepszy do ogarka 200 aby miał najlepsze niske obroty i najlepsze wysokie i szybko smigał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Krycha
Bywalec

Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:28, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
oryginalny, tylko dobrze wyregulowany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krycha dnia Śro 20:28, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kornel9797
Wymiatacz

Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Śro 21:13, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Oryginalny dobrze wyregulowany, lub od Simsona, możesz wsadzić od WSK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m930x
Bywalec

Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:53, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
a od simsona to jaby mial by to bycx?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 13:18, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
pod gaźnik simka będziesz musiał przerabiać króciec, ale podobno osiągi są lepsze, no i oczywiście masz ssanie w nim.pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziomal199412
Wymiatacz

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 9:26, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak to jaki gaźnik? Od simsona,czyli taki : [link widoczny dla zalogowanych]
Wesołych Świąt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alek20
Początkujący

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:26, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
gaźnik od Simsona
sam na takim jeżdżę w tej chwili 19n1-11 ale mam cylinder przerobiony
na seryjnym cylindrze jeździłem na 16n3-4 16n3-3 16n1-11
i różnicy nie było między nimi ale różnica jest w porównaniu do oryginalnego gaźnika
na gaźniku od simsona ma więcej mocy na niższych obrotach i się nie cieknie z niego benzyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody1432
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:11, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Bing od polskiej glebogryzarki albo gaźnik od piły spalinowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:50, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Od WSK odradzam, po co pakować gorszy element jak orginalny jest wporządku! Tylko ludzie nie potrafią go wyregulować :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m930x
Bywalec

Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:55, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nodobra mowicie ze trzeba przerobic ruciec, a co dokladnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:07, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wylot od strony z gaxnika simsona ma inny ksztalt i rozstaw otworow, musiałbyś albo dorobic caly nowyt kruciec albo polaczyc ten od jawki z tym od simsona.... Ale to jest bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wymiatacz070
Początkujący

Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:22, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Proponuję zamknąć temat a tych którzy zakładają je od razu karać ostrzeżeniami, bo końca nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|