Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darcia
Gość
|
Wysłany: Wto 14:24, 26 Gru 2006 Temat postu: dysze |
|
|
siema wszystkim w jawce są dwie dysze jedna długa , jedna krótka
moze mi ktos wytlumaczyc za co odpowiada krotka a za co dluga ?
i którą rozwiercic ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 16:41, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Dysza główna i dysza obrotów jałowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:44, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ciekawe.. a którą trzeba rozwiercić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 19:49, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się że można kupić większe dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcia
Gość
|
Wysłany: Wto 22:42, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
szukalem do kupna dyszy ale niestety w obrebie mojego miasta nie ma takich skleów dlatego pytam sie jak je rozwiercic ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 8:11, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
na agmocie masz. bedzie mobilizacja zebys dokupil do jawki troche czesci bo minimalne zamowienie musi byc ponad 50zl samemu nie radze rozwiercac ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekv20
Początkujący
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzietrzniki
|
Wysłany: Pon 20:35, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Na agmocie są tylko dysze orginalnych rozmiarów,trzeba kupić nietypowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 7:40, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ale wiecie że jak sie założy większe dysze to jawa będzie paliła na setkę 4 l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:03, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
I do tego nie koniecznie będzie szybsza. Trzeba pamiętać że mieszanka spala się najefektywniej w określonych proporcjach, dlatego każde odchyły od idealnej wartości skutkują spadkiem mocy. Czyli jeżeli damy więcej paliwa nie zapewniając większych dostaw powietrza to tylko pogorszymy osiągi, dyszami należy się zająć gdy usprawniamy dolot doprowadzając więcej powietrza bo wtedy emulsja może być uboższa w paliwo ze względu na średnicę świecy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 15:26, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
bez przesady 4L napewno nie spali simson po ekstremalnym tuningu z gaznikiem 19,5 mm pali 4L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|