Dyfuzor w Jawce
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 19:07, 22 Kwi 2008    Temat postu:

Nie ucz mnie ja już robiłem pełno motorków krosowych np 50 i wiem wszystko na ich temat wiec nie wymądrzaj sie swoją wiedzą bo widzę że mało sie znasz na silnikach !

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Wto 19:09, 22 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:48, 22 Kwi 2008    Temat postu:

A to ciekawe. Pokaz mi ktora seria 50 kreci 17tys

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Śro 5:50, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Kur*a mam pamiętać wszystkie motory jakie robiłem nie pamiętam ale jak silnik jest odblokowany i w dobrym stanie to tyle sie kręci !!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 14:09, 23 Kwi 2008    Temat postu:

zal sluchac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Śro 14:42, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Nie ważne widać nie nie czaisz o co chodzi idź sie podtuczyć a potem pie**ol głupoty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 15:52, 23 Kwi 2008    Temat postu:

Podtuczyć to sobie mozesz d.pe jesli masz taka ochote

Pewnie obroty liczyles na palcach. 50, zwlaszcza enduro obrotka nie maja, to raz.
Pokaz mi silnik, ktory kreci 17tys. Dla przykladu detetka ma max moc przy 6000 obr , derbi senda przy nieco ponad 9000 obr. To, ze naprawiales, to nie znaczy ze je znasz. Z mojej strony koniec OT i palnij sie koles w czoło bo sie znasz na tym jak g.wno na poezji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skandy
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 19:21, 25 Kwi 2008    Temat postu:

Hahahhaha!! Robił ..krossy" i nie wie jakiej marki hahahah
zal.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PPSZ
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ????????

PostWysłany: Pią 21:01, 25 Kwi 2008    Temat postu:

tłumik od "jakiegoś " crossa nie będzie dobry bo rezonans ma przy obrotach których jawka nawet nie wyciagnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlik666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Police

PostWysłany: Czw 9:59, 24 Lip 2008    Temat postu:

Odrazu widać że koleś robił je w głowie.Tylko powiedzcie jaki w tym cel żeby przyjść na forum i walić takie pompy.Radzio jak chcesz walić pompy to wal takie bardziej realne.

Co do tłumika to nic z tego się nie sprawdzi.Wydech został dopasowany przez producenta do silnika.A tuningowych tłumików do jawko-ogarów nie ma. No chyba że te czeskie.Ale to jak wiadomo trzeba już mieć troche pogrzebane w silniku.Tak więc radze zostawić tak jak jest.A jeśli już coś sie bawić na upartego to program oblcizeniowy i walić go pod silnik a nie na przypał . Pozdrawiam

Warn , nie musze chyba mówić czemu ..
Motórzysta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin