Czeskie akcesoria tuningowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:10, 04 Lis 2009    Temat postu:

Podkowa wypelnia skrzynie korbowa i dzieki niej mieszanka szybciej trafia do komory spalania(?). Ogolnie zwieksza moc i osiagi moto lepiej sie wkreca - napewno nie zaszkodzi a pomoze.

Co do tych tlokow to roznie, kazdy inaczej mowi. Wezmy to na logike. Po co sa pierscienie? A no zeby po to aby uszczelnialy zestaw tlok-cylinder. Wiec im wiecej tym bardziej uszczelniony=wieksza komprecha. Wieksza waga? Az tak duzo nie waza... Choc z drugiej strony tlok 1p i 3p roznia sie waga ale pamietajcie! 3P jest lzejszy chyba! Bo ma wyciete rowki w tloku pod pierscienie i zastapione nimi a pierscienie sa lzszejsze od masy tych rowkow? Wiec 1p jest bardziej "caly" i ciezszy Very Happy Jednym slowem ja wole 3P - wieksza komprecha i wogole. Bah.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Śro 13:59, 04 Lis 2009    Temat postu:

I kolejny mit (jeżeli można to tak nazwać), jak masz 3p to większa kompresja ale i tarcie jak przy 2p lub 1p.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 14:06, 04 Lis 2009    Temat postu:

JEśli chcecie pisac o tłokach to piszcie w tym temacie: http://www.jawa50.fora.pl/porady,15/obalamy-mity-o-tlokach-x-pierscieniowych,3426.html Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin