Podkowa wypelnia skrzynie korbowa i dzieki niej mieszanka szybciej trafia do komory spalania(?). Ogolnie zwieksza moc i osiagi moto lepiej sie wkreca - napewno nie zaszkodzi a pomoze.
Co do tych tlokow to roznie, kazdy inaczej mowi. Wezmy to na logike. Po co sa pierscienie? A no zeby po to aby uszczelnialy zestaw tlok-cylinder. Wiec im wiecej tym bardziej uszczelniony=wieksza komprecha. Wieksza waga? Az tak duzo nie waza... Choc z drugiej strony tlok 1p i 3p roznia sie waga ale pamietajcie! 3P jest lzejszy chyba! Bo ma wyciete rowki w tloku pod pierscienie i zastapione nimi a pierscienie sa lzszejsze od masy tych rowkow? Wiec 1p jest bardziej "caly" i ciezszy Jednym slowem ja wole 3P - wieksza komprecha i wogole. Bah.
Wszystkie czasy w strefie GMT Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach