Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtala93
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rakszawa,podkarpacie
|
Wysłany: Nie 21:11, 03 Lip 2011 Temat postu: Czeski tuning w polskim wykonaniu |
|
|
Ostatnio zainteresowałem się tuningiem jawek przez czechów i pomyślałem by niektóre rzeczy zastosować u nas. W swojej jawce przydałobysie dodatkowe, lub lepsze chłodzenie i znalazłem na stronie jawa50speed.wz.cz w dziale jawa50speed cylinder z przedłużonumi szkrzydełkami. Co wy na to? mam jeszcze kilka innych pomysłów na tuning jawki.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:23, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak masz kasę i czas to czemu nie. Jednak czeskie części są trudno dostępne i trzeba się sporo namęczyć żeby takie dorwać, koszt może przekroczyć efektywność takiego projektu, a i tak taka jawka demonem prędkości, czy jakimś super mocnym sprzętem nie będzie. Radze się zastanowić czy jest sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:55, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Autorowi tematu chodziło bardziej chyba o dospawanie samemu użebrowania do cylindra.. Jak najbardziej można to zrobić, dawać to coś daje, bo czesi ot tak nie robiliby czegoś takiego. Tylko nie wiem jaki to ma sens jeżeli silnik nie jest wysilony? Wtedy wystarcza mu spokojnie oryginalne ożebrowanie. Jakie jeszcze pytania miałeś odnośnie tuningu silnika 223?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtala93
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rakszawa,podkarpacie
|
Wysłany: Pon 9:04, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
mi chodziło o przeróbkę części dostępnych u nas, od dzisiaj wziąłem się za to użebrowanie jak skończe to się pochwale
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtala93 dnia Pon 9:10, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 9:51, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W domu możesz praktycznie wszystko przerobić w silniku o ile masz jakieś zaplecze warsztatowe, trochę pomysłu i głowę do obliczeń. Na pewno przyda się trochę pieniędzy na takie przeróbki, ale ta satysfakcja z przerobionego silnika.. Sam teraz przez wakacje będę przerabiał kolejny silnik z jawki i znam fun z jazdy później gdy się jeździ na czymś co się samemu zrobiło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtala93
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rakszawa,podkarpacie
|
Wysłany: Pon 9:57, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
popieram cię plusminus, narazie zrobiłem połowe dodatkowych żeberek, ale z tektury, żeby nie niszczyć blachy za chwile dodam link
oto on :http://polskajazda.pl/foto/foto-zoom/wojtala93P1010395.JPG
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtala93 dnia Pon 9:59, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 10:54, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No ciekawie to wygląda, na jaką długość dałeś dodatkowe żeberka? Zamiast tych nakrętek dasz gumowe tulejki? Możesz też dać między zeberkami pionowe blaszki aby wywołać zawirowania powietrza, w czasie jazdy powinno to polepszyć chłodzenie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtala93
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rakszawa,podkarpacie
|
Wysłany: Pon 10:58, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
wysunąłem to o 6cm, teraz kupię jakąś konkretną blachę i zabieram się do roboty, te nakrętki były tylko po to by rozdzielić żeberka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtala93 dnia Pon 10:59, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 11:22, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ale jeśli masz takie gumy możesz je dać, zawsze ciszej będzie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtala93
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rakszawa,podkarpacie
|
Wysłany: Pon 11:45, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
pomiędzy żeberka dam kawałki gumowego wężyka, a złacze wszystko długimi śrubami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:12, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dając dodatkowe zeberka planujesz mocno przerobić cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtala93
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rakszawa,podkarpacie
|
Wysłany: Pon 12:16, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
mi najbardziej chodzi o to żeby mieć lepsze chłodzenie, tak a propo to myśle nad membraną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:34, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko jak przerabiasz żeberka, to albo przedłużasz je dospawując aluminiową blachę, albo nitujesz miedzianą/aluminiową, najlepiej poprzez pastę termoprzewodzącą. O stali nawet nie myśl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|