Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azanth
Bywalec

Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mielec ;]
|
Wysłany: Czw 7:30, 29 Maj 2008 Temat postu: Cylinder 60cmm |
|
|
Czy przy wymianie cylindra na 60 cmm w jawie 50. Dokupuje sie jakies jescze dodatkowe rzeczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Cris
Częsty bywalec

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 7:42, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tak.. nowy cylinder i wał
nie wolisz zrobić szlif?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Azanth
Bywalec

Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mielec ;]
|
Wysłany: Czw 7:46, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nie wiem, a co bardziej sie oplaca szliw czy kupoc nowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Icqov
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Czw 10:26, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Szlif. Ponieważ będziesz miał oryginalny czeski cylinder, a nie polski szajs.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 11:26, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz oryginalny czechosłowacki to lepiej zrób szlif. Te polskie "pseudo 60ccm" to w rzeczywistości 55ccm, a pozatym mają troszke mniejsze kanały niż czeskie i dlatego też na mocy nie zyskasz (może odrobinke ). A jezeli już kupisz ten 60 to wystarczy, że bedziesz mial wał czeski w bdb stanie i bedzie OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel93
Wymiatacz

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Czw 11:47, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ja tam mam ten cyl 55ccm i wal mam stary czeski i jakoś jeździ i nic nie wskazuje na to zeby korbowód wypulo wydechem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
diodaa
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 21:59, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ja miałem 55 z alledrogo i muwiąc delikatnie nie byłem zadowolony ale jak jusz kupiłeś to g..no to załuż większą dyszę do gażnika albo po prostu podnieś poziom paliwa w gażniku morzesz ie też pobawić z iglicą bo ten psełdo''60''
zasysa trohu wiencej powietrza i mieszanka sie zubaża wyreguluj gażnik
aaaaaa i popraw kanały przelotowe i wydechowy ja bym go nie kupwał
zainwestował bym raczej w dobrze wykonana podkowe i szlif czeskiego cylindra
(te ''60'' to normalne 50 tylko po kturymstam szlifie tuleja ma tą samą średnicę zewnętrzną)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 10:32, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
diodaa napisał: | ja miałem 55 z alledrogo i muwiąc delikatnie nie byłem zadowolony ale jak jusz kupiłeś to g..no to załuż większą dyszę do gażnika albo po prostu podnieś poziom paliwa w gażniku morzesz ie też pobawić z iglicą bo ten psełdo''60''
zasysa trohu wiencej powietrza i mieszanka sie zubaża wyreguluj gażnik
aaaaaa i popraw kanały przelotowe i wydechowy ja bym go nie kupwał
zainwestował bym raczej w dobrze wykonana podkowe i szlif czeskiego cylindra
(te ''60'' to normalne 50 tylko po kturymstam szlifie tuleja ma tą samą średnicę zewnętrzną) |
Tak zewnętrzna średnica tulejki jest ta sama , ale wewnętrzna jest większa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
diodaa
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 11:33, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ale materiał jest gorszy ja wolał bym czeski cylinder do szlifu dać niż kupować to barahło z alledrogo tylko tłok i pierścionki załatwić jakieś dobre na srednicę 40mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Markness
Częsty bywalec

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 20:36, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A co daje taki 60ccm ja mam 50ccm jewke bez żadnego tuningu a i tak nieźle zapyla około 70km/h więc co daje taki cylek 60ccm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 21:12, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Markness napisał: | A co daje taki 60ccm ja mam 50ccm jewke bez żadnego tuningu a i tak nieźle zapyla około 70km/h więc co daje taki cylek 60ccm?  |
No mi nie dał nic . Jedynie rozwaliłem wał , i powiem na dodatek że na oryginalnym czeskim cylindrze lepiej idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel93
Wymiatacz

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pią 10:56, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
motórzysta napisał: | Markness napisał: | A co daje taki 60ccm ja mam 50ccm jewke bez żadnego tuningu a i tak nieźle zapyla około 70km/h więc co daje taki cylek 60ccm?  |
No mi nie dał nic . Jedynie rozwaliłem wał , i powiem na dodatek że na oryginalnym czeskim cylindrze lepiej idzie  |
no jak masz na czeskim cylu super kompreche to lepije pójdzie niż na tym polskim 55cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Benio
Początkujący

Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:25, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mam 60-tke i jezdzi wyśmienicie wlasnie jestem w trakie docierania wiec oszczedzam silnik kilka razy przegazowalem go i chodzi idealnie na wys. i na malych obrotach. Założone dysze o wiekszym przelocie... Jak ktos chce namiary na goscia z allegro od ktorego kupilem to pisac bo to pożądny gośc, nie bede robil mu reklamy pisząc teraz... PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:40, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | No mi nie dał nic . Jedynie rozwaliłem wał , i powiem na dodatek że na oryginalnym czeskim cylindrze lepiej idzie | Kolega popełnił jakiś błąd w sztuce, bo te dwie rzeczy eliminują się nawzajem. Wał sie może szybciej posypać wskutek zwiększonych sił działających na korbę. Jeśli mamy większą siłę na korbę, to mamy większe osiągi (pomijajac wszelkie dywagacje nt. sił masowych i gazowych).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlik666
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Police
|
Wysłany: Nie 1:19, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ja też mialem "60ccm" z allegro i byłym zadowolony.Ładnie się zbierał.Jeśli masz polaka to kupuj tego "60ccm" bo się opłaca! .Jeśli masz czecha to rób szlifa.Posłuchaj moich rad wiem co mówie ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|