Coś w stylu nitro
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aris7676
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:17, 31 Mar 2009    Temat postu:

Skoro już jest taki smieszny temat.
To coś tam napiszexD
Robiłem takie coś tylko że trzeba zaiwaniać już na maksa i dopiero dać mu gratis bo inaczej zaleje.
A pomysł z gazem to jest bessens.
Benzyna+miksol=jazda i niezatarcie silnika
Jak do gazu dodać miksoll???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Śro 13:03, 01 Kwi 2009    Temat postu:

skroplic gaz i do niego dolej mixolu , tylko nie wiem w jaki sposob mozna zmienic mixol w gaz xD choć to też niby ciecz xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 13:17, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Lekko rozcienczyc olej benzyna, wywalic dysze glowna na gazniku i juz masz dozownik Smile To tak na marginesie, testowałem ten mit jak mi się nudziło. Pozatym LPG w dwusówie to nie jest nie wiadomo co, w czechach nawet można to legalnie zakładać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
redzior
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Pią 22:19, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Ja tu czegos nie kumam przecziez zamontowanie gazu do jawki czy innego sprzetu tego typu powodowalo by jego ulatnianie chodzi o gaz bo przeciez jak by nie patrzec jest on pod cisnieniem i w tedy to juz wiadome co sie dzieje a gaznik nie jest szczelny chociaz niewiem nie znam sie na zakladaniu gazu do motoru RazzP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mattfix
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:35, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Ale jak jeździłeś na gazie?? jak podgrzewałeś gaz??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Sob 12:02, 04 Kwi 2009    Temat postu:

macq napisał:
Cytat:
głypi temat zrób tak jak mówisz i zobaczysz że silnik ci odrzu zgaśnie tak samo bajki o jeżdzeniu na gazie z butli
Na gazie jezdzilem Smile Działało dobrze.


na gazie?
chyba chwile po tym się obudziłeś. jeżeli jeździłeś to powiedz chociaż jak jak podpiąłeś gaz do gaźnika, jak wszystko dawkowałeś, jak zwiększałeś obroty silnika i gdzie zamontowałeś butle?? i jeszcze jedno: w jaki sposób to wszystko ci nie PIER******O chyba musiałeś omijać dużym łukiem ludzi z zapalonym papierosem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brabus36 dnia Sob 12:04, 04 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 17:37, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Ty szczylu.....yy przepraszam, kolego, jakie Ty masz doświadczenie w kwestii mechaniki, budowy silników, itp? MIZERNE z tego co widzę.

Gaźnik w jawce masz podciśnieniowy- zatem szczelność to drugorzędna sprawa
Dawkowanie- dysza palnikowa
Zwiększanie obrotów- normalnie, przepustnicą
Smarowanie- rozbryzgowe, olej był pociągany przez gaz z rozpylacza gaźnika
Gdzie zamontowałem butle- a kto powiedział, że jeździłem tym na stałe? Butla turystyk
Czy nie pierdolneło? - nie, ale bezpieczne to nie było


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Sob 21:01, 04 Kwi 2009    Temat postu:

macq napisał:
Ty szczylu.....yy przepraszam, kolego, jakie Ty masz doświadczenie w kwestii mechaniki, budowy silników, itp? MIZERNE z tego co widzę.

Gaźnik w jawce masz podciśnieniowy- zatem szczelność to drugorzędna sprawa
Dawkowanie- dysza palnikowa
Zwiększanie obrotów- normalnie, przepustnicą
Smarowanie- rozbryzgowe, olej był pociągany przez gaz z rozpylacza gaźnika
Gdzie zamontowałem butle- a kto powiedział, że jeździłem tym na stałe? Butla turystyk
Czy nie pierdolneło? - nie, ale bezpieczne to nie było


dzieciaku ile tym masz w ogóle lat??
możesz być spokojny że moje pojęcie o mechanice jest na pewno większe od twojej niewiedzy, nie mówię od razu że wiem o mechanice wszystko bo wszystkiego nigdy sie nie dowiem ale jak na swój wiek mam o tym duże pojęcie które nie kręci się tylko w okół jawki tak jak w twoim przypadku. powiedz mi dobry człowieku jeszcze jedno: w jaki sposób przyśpieszałeś?? lewą ręką odkręcałeś przepustnice a dupą sprzęgło wciskałeś ?? może jeszcze miałeś plecak do którego wkładałeś butle bo jakoś mi się nie widzi żeby trzymać butle, zwiększać obroty przepustnicą a zarazem utrzymywać motor w równowadze zmieniając biegi, trzymając kierownice i hamując

gaźnik w jawce podciśnieniowy?? skąd ty kur*wa bierzesz takie idotyczne teksty? jak robili jawke to poco byłby im potrzebny gaźnik podciśnieniowy?
ale widząc co tu wypisujesz zaraz pewnie odpiszesz że robił to twój pradziadek który wiedział że jego pojebany wnuk będzie chciał założyć gaz do jawki. hehe i jeszcze jedno: w jaki sposób ten gaz pod ciśnieniem nie uciekał skoro w jawce ucieka nawet benzyna ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 21:08, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Warn za bluzgi to raz...
Dwa nie pytaj mnie o wiek, bo nie o tym mowa.
Cytat:
możesz być spokojny że moje pojęcie o mechanice jest na pewno większe od twojej niewiedzy, nie mówię od razu że wiem o mechanice wszystko bo wszystkiego nigdy sie nie dowiem ale jak na swój wiek mam o tym duże pojęcie które nie kręci się tylko w okół jawki tak jak w twoim przypadk
Pozdrawiam Cię, Twoja duma mówi jedno- masz muchy w nosie i gówno potrafisz. Pokaż czym jeździłeś, co robiłeś, wtedy pogadamy. Moje projekty masz na PJ.
Cytat:
w jaki sposób przyśpieszałeś?? lewą ręką odkręcałeś przepustnice a dupą sprzęgło wciskałeś ?? może jeszcze miałeś plecak do którego wkładałeś butle bo jakoś mi się nie widzi żeby trzymać butle, zwiększać obroty przepustnicą a zarazem utrzymywać motor w równowadze zmieniając biegi, trzymając kierownice i hamując
Nie rozumiem? Nie muszę nikomu nic udowadniać, niestety mam zbyt duży dystans do życia i ktoś taki jak Ty mi nim nie zachwieje.

Cytat:
gaźnik w jawce podciśnieniowy?? skąd ty kur*wa bierzesz takie idotyczne teksty? jak robili jawke to poco byłby im potrzebny gaźnik podciśnieniowy?
Co to ma do rzeczy? powtarzasz się koleś.

Cytat:
w jaki sposób ten gaz pod ciśnieniem nie uciekał skoro w jawce ucieka nawet benzyna ?
Uciekał, na tym polegało piękno tego systemu- na samoregulacji. Inna sprawa, że niebezpieczne to było, ale cóż...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Sob 21:24, 04 Kwi 2009    Temat postu:

tym co napisałeś powyżej potwierdziłeś tylko to że czegoś takiego nie da się zrobić.

a co do projektów
powiedzmy ze trabant to jakiś projekt a reszta? w jawce zdjąłeś wszystkie osłony zamontowałeś inny bak, siedzenie przedni, tylny błotnik, lampę i włożyłeś inną kanapę no i chyba pochyliłeś przednie zawieszenie ale nie jestem pewien. wiec jeżeli ma się odpowiedni sprzęt ( mówie o spawarce itp.) to można to zrobić w jakieś 3-4 godziny. a co do moich projektów to choćby yamaha TZR którą robiłem przez ferie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 21:45, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
tym co napisałeś powyżej potwierdziłeś tylko to że czegoś takiego nie da się zrobić.
W jaki sposób?

ta tzrka to smich na sali, silnik od wski, lampa nie wiadomo od czego, zacisku hamulcowego nawet nie masz.... Jeśli masz moto, to robisz je zgodnie z pewnym projektem, a jaki to projekt- silnik od wski z lat 70' do aluminiowej ramy starego sciagacza z konca lat 80? Więc mi chłopcze nie mów, że to Ci dużo roboty zajęło. Masz za duże mniemanie o sobie. Powiedz mi, gdzie się udzielasz? Fm? Scigacz? Skuter? 125.pl? Podaj swój nick, chętnie poczytam Twoje posty. Na cywilizowanym forum za zwalenie porządnego motoru już byś bana miał. Ja jednak kończę te rozważania, bo to offtop jest, więc też proszę o wrócenie do tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Sob 22:55, 04 Kwi 2009    Temat postu:

oj widzę że bardzo dobrze znasz się na takich motorach. ścigacz z końca lat 80 ? hahaha. gdybyś sie znał to wiedział bys że włożenie takiego silnika do tak lekkiej ramy z przełożeniem na moc daje naprawdę świetny efekt w jeździe. i pomyśleć że mówi to osoba która zrealizowała jakiś "projekt'' jawki. co do zacisku to posiadam zacisk brembo od tzr 125 którego jeszcze po prostu nie założyłem bo czekam na dłuższy przewód hamulcowy. ale co ja tu będe sie kłócił ty i tak dasz rady założyć gaz nawet do roweru albo przerobić łopatę na benzyniaka powiedz mi tylko czy dyskutuje z 12 letnim dzieckiem czy ze starym facetem który przerabia jawki pancerniaki?


P.S
ładny autoportret a avatarze :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 7:52, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Warn za offtop i za najazdy

Szkoda mi Ciebie troszkę, ale fajnie patrzyć jak się plujesz Smile Ale co tam. Ruchaj się dalej z bratem Smile

P.S Ja nie mam neostrady jak Ty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 7:56, 05 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciekx56
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okocim-brzesko

PostWysłany: Nie 18:33, 26 Kwi 2009    Temat postu:

teraz to sie usmialem xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin