Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MurcieFan
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:37, 26 Wrz 2009 Temat postu: Co zamiast 60ccm, a żeby bylo nowe dobre i mocne?? |
|
|
Ehh...
sluchajcie, zastanawialem sie i jednak NIE zdecyduje sie na 50/4
Postanowilem zainwestowac w 60ccm
Ale tak sobie czytam forum i wychodzi wniosek za aby to dzialo potrzeba kupic cykla polskigo
Ale, w polowie w wypowiedzi jest AG-MOT albo AL-MOT. A to są 2 rozne sklepy...
Aha no i myslicie aby nie brac tych "cóśków" z allegro??
(czy on niema spanowanej glowicy w standardzie??)
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez jaj, wole juz dolozyc te 3 dychy w te czy w te i nie babrac sie z ciagle naprawy...
PS: Juz zdecydowalem sie na ten 60ccm. Wiec prosze nie pisac "lepiej 50 czeski, wez 50/4, lepiej wyremontuj orginala" Tak czy siak zaloze 60 chodzby dla zabawy. Nikt nie broni zrobic szlifa staremu i wrocic do niego jakby bylo strasznie dzikie toto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MurcieFan dnia Pią 17:43, 06 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Sob 20:00, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
I chwalisz sie czy żalisz bo nie wiem co ma na celu ten temat skorku kupujesz 55 poslkiego to ok nie ma problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MurcieFan
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:14, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
a) cylinder 60 ccm firmy AG-MOT czy AL-MOT
b) Czy moze ten cylek z allegro?
c) czy on (z allegro) nie ma przypadkiem splanowanej glowicy?
Tak chce 55 ccm, ale chce wybrac jak najlepszego z dostepnych. A czytalem ze 60 nie rowna 60 (chodzi o jakosc).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cinex94
Wymiatacz
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:17, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
a) AL-MOT to producent cylindra a AG-MOT to sklep internetowy z częściami.
b) Nie rozumiem pytania
c) Wątpię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:43, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepszy z pseudo 60, to oryginalny cylek rozwiercony na średnicę bodaj 40,50mm (sorka jeśli się walnąłem w wymiarach, jest sobota a ja nie należe do trzeźwych). Robiłem takie cylki paru osobom (patrickM je dystrybuował) i nikt nie narzekał, ba, nawet chwalił. Zatem tak polecam zrobić- tłok na najwyższy nadwymiar do jawki- czyli "55ccm" drugi szlif i odpowiedni cylek do tego. Będzie hulało jak marzenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 9:21, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
W zestawie nie ma glowicy planowanej - jest standardowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MurcieFan
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:13, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
dobra, przyslo do zakupu a ja nadal niewiem ktory brac
[link widoczny dla zalogowanych]
wyglada ok,
czy moze ten almotu, ale niewiem gdzie go dostac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 13:57, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jak chcesz miec dobry sprzet to zamow sobie tuleje na rozmiar 40 i tlok wossnera na zamowienie i wtedy pewniak ze bedzie chodzilo dlugo i szczesliwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 14:08, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz ja powiem tako tak. Ja tego w życiu 2 raz nie wezmę. Shit jakich mało. Naprawdę mówię prawdę bo miałem takie coś w łapskach i to było ostre ,,Pożal się panie boże,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MurcieFan
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:01, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
przemo, mozesz powiedziec cos wiecej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 16:21, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Na almocie pseudo 60ccm zrobiłem coś 6000km, później jawkę sprzedałem i nie miałem problemu. Może jestem szczęściarzem, albo coś, ale tłok raczej nie puchł, motocykl nawet w upalne dni na trasie nie tracił mocy. Co innego w korkach, no ale wiadomo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MurcieFan
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:42, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
dobra, skoro sa takie "fajne" opinie nt. pseudo 60, a niejestem zainetresowany ew. problemami mysle na zakupiem org. czeskich czesci
znalazlem strone:
[link widoczny dla zalogowanych]
zanalazłem tam cylinder orginalny 50:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz tłok
[link widoczny dla zalogowanych] (2 pierscienie - jak w roginale)
Dzwonilem dol goscia, mowi ze orginalne czeskie czesci, raz na miesiac ktos jezdzi po dostawe. Ceny rownierz mowia same za siebie ze jest szansa trafienia na orrginal.
Co myslicie o wskazanych pozycjach, i jakie jeszcze znacie sklepy z czeskimi czesciami, ew, czeskie sklepy
PS: z uwagi na zmiane toku rozmowy zmieniam temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 20:07, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Po co sciągać oryginalną 50, jak masz w PL tego pełno. Po prostu wystarczy zrobić szlif oryginalnego cylindra. Taki cylinder po regeneracji nie odbiega od nominału...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 20:51, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
macq masz świętą rację. A te cylindry mi podejrzanie wyglądają. On wygląda tak jak tem pseudo 60ccm z allegro.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MurcieFan
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:25, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra ale tlok musze kupic i tak nowy, bo mam staty wyszczerbiony. Na jaki nominal szukac pod 2 szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|