Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:24, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
boczek napisał: | 1.Remont silnika-kapitalny!
2.Docieranie silnika przez 2000km przy prędkości do 20km/h
Przy tych czynnościach masz spokojnie 60...
3.Odblokowanie silnika(niechce mi się pisać wszystkiego po kolei)
4.Rozwiercenie dyszy
5Zmiana zębatek!
I chyba tyle |
Powiedz mi co Ci da rozwiercenie dysz a z tym docieraniem przy 20km/h to byś se silnik zamulił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
boczek
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 13:11, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
patryk18 napisał: | boczek napisał: | 1.Remont silnika-kapitalny!
2.Docieranie silnika przez 2000km przy prędkości do 20km/h
Przy tych czynnościach masz spokojnie 60...
3.Odblokowanie silnika(niechce mi się pisać wszystkiego po kolei)
4.Rozwiercenie dyszy
5Zmiana zębatek!
I chyba tyle |
Powiedz mi co Ci da rozwiercenie dysz a z tym docieraniem przy 20km/h to byś se silnik zamulił |
Ta?? To może kup 2 nowe takie same motocykle i:
1 docieraj na pełnej manecie
2.Do 20km/h
I powiedz który więcej mocy bedzie miał!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:13, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
boczek jeżeli ty tak docierasz to gratulacje i ukłony dla ciebie.
Przy tej prędkości 20 km/h 223 na 3 biegu ledwo co jedzie. Przez taką jazdę go dobrze nie dotrzesz. Nie będziesz miał mocy takiej jaka powinna być. Czytałem trochę o docieraniu i mam własną zasadę: nie piłować zbytnio i jechać około 2/3 prędkości jaką może osiągnąć. Mój ogar idzie 75 km/h więc docierałem go 50 - 55 km/h i chodzi jak złoto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ginalski
Bywalec
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: chmielnik (przedmieścia rzeszowa)
|
Wysłany: Czw 8:15, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam patent z wsk...
ściągnąć magnes, ale zostawić krzywkę. w miejsce magnesu trzeba dać szajbę. potem trzeba skołować jakiś silnik elektryczny 12v(najlepiej) i 60A(minimum) UWAGA: silnik musi byś na cewki, a nie na szczotki!!! na ten silnik elektryczny dać szajbę. teraz te dwie szajby trzeba czymś połączyć( jakimś paskiem albo pończochą )
i teraz mamy prąd i mniejszy opór na wale więc jest sukces:)
Ale jest coś leszcze: do tego trzeba mieć akumulator...
ten silnik elektryczny to jest tak jakby jedna cewka w jawce, więc będziemy mieć prąd tylko na świecę bez akumulatora, a co za tym idzie nie będziemy mieć świateł także trzeba do tego najlepiej z tego silnika ele. zrobione ładowania akumulatora, a z akumulatora pociągnięte światła i zapłon:)
nie wiem czy to w jawce będzie miało to taki efekt, ale jak zamontował to mój kumpel w wsk 3 to na 2 biegu było strach jechać( a jakie jeszcze pierdo*nięcie do tego miała nieziemskie )
ps. wiem, że możecie czegoś nie rozumieć, bo ja w tłumaczeniu nie jestem dobry, ale jak coś to PW.
aha i jeszcze jedno: jak ktoś się pokusi aby to zrobić w jawce to może zrobić na forum z tego Tutoriale, tylko proszę napisać że to mój pomysł żeby to w jawkę wsadzić, a wykonanie, ewentualne ulepszenie i pierwsze przyjemności z jazdy tego ktosia który się pokusił o zrobienie tego tuningu
pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ginalski dnia Pią 8:10, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BUDZIK
Początkujący
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 11:41, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mój ogar 200 szedł realne 80km/h ale to wtedy był po kapitalnym remoncie kazda czensc była nowa oczywiscie na cylindrze 50 ccm .Od remontu już 5lat v-max spadł do 75 i teraz bd robił tuning.Mianowicie skrucenie nóżki tłoka o 1mm i przestawienie zapłonu na odblokowanie silnika i to narzie bd na tyle mysle jeszcze nad cylindrem 60ccm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:41, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ja mam patent z wsk...
ściągnąć magnes, ale zostawić krzywkę. w miejsce magnesu trzeba dać szajbę. potem trzeba skołować jakiś silnik elektryczny 12v(najlepiej) i 60A(minimum) |
Nie wiem czy odpaliłbyś w ogóle silnik w wsce gdybyś miał 60A prądnicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:34, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ginalski napisał: | ja mam patent z wsk...
ściągnąć magnes, ale zostawić krzywkę. w miejsce magnesu trzeba dać szajbę. potem trzeba skołować jakiś silnik elektryczny 12v(najlepiej) i 60A(minimum) UWAGA: silnik musi byś na cewki, a nie na szczotki!!! na ten silnik elektryczny dać szajbę. teraz te dwie szajby trzeba czymś połączyć( jakimś paskiem albo pończochą )
i teraz mamy prąd i mniejszy opór na wale więc jest sukces:)
Ale jest coś leszcze: do tego trzeba mieć akumulator...
ten silnik elektryczny to jest tak jakby jedna cewka w jawce, więc będziemy mieć prąd tylko na świecę bez akumulatora, a co za tym idzie nie będziemy mieć świateł także trzeba do tego najlepiej z tego silnika ele. zrobione ładowania akumulatora, a z akumulatora pociągnięte światła i zapłon:)
nie wiem czy to w jawce będzie miało to taki efekt, ale jak zamontował to mój kumpel w wsk 3 to na 2 biegu było strach jechać( a jakie jeszcze pierdo*nięcie do tego miała nieziemskie )
ps. wiem, że możecie czegoś nie rozumieć, bo ja w tłumaczeniu nie jestem dobry, ale jak coś to PW.
aha i jeszcze jedno: jak ktoś się pokusi aby to zrobić w jawce to może zrobić na forum z tego Tutoriale, tylko proszę napisać że to mój pomysł żeby to w jawkę wsadzić, a wykonanie, ewentualne ulepszenie i pierwsze przyjemności z jazdy tego ktosia który się pokusił o zrobienie tego tuningu
pozdrawiam:) |
Jak możesz miec mniejszy opór jak koła pasowe i pasek go tworzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:12, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tak, mój Ogarek 200 na prostej śmiga 70 km/h : ) jestem z tego zadowolony, z dość pochylej górki, jechałem równo z kolega, który jechał na Keeway Matrix to na liczniku pokazało mu 90 km/h ogarek kwiczał nie możliwie więc po 200m mu popuściłem i jechałem spokojnie, ale z tej górki 85 miałem na pewno, wiem nie możliwe i nie musicie wierzyć, mowie jak jest ; ) Mam filmik na YT jak jadę na prostej drodze i w pewnym momencie z lekkiej górki. Ja tam nie mam wielkiego tuningu:
- szlif oryginalnego cylindra, 2 albo 3 szlif polski tłok i pierścienie też
- wał po regeneracji, czyli nowe łożyska itp.
- skrócony, wypolerowany i lekko odchudzony tłok
I to chyba tyle i daje z piz*y na asfalcie, trawie, kamieniach piasku gdzie chcę ; )
Jeżdżę nim kolo 45 km/h ale wiadomo jak jakiś chiński shit mnie bierze to manetka na full i udowadniam mu ze jego 2 letni skuterek nie ma szans z moją 26 letnią maszynką ; )
Wiadomo co jakiś czas (ostatnio zbyt często i żałuje i muszę przestać) daje mu po garach na zakrętach po 60-65 km/h na prostej po 70 km/h i na maksa daje ; / w h*j kusi więc się daje ale przestałem i śmigam powoli, teraz co jakiś czas tylko do deski ; )
Tu jest moje PJ: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 14:14, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ale z tej górki 85 miałem na pewno, | Na pewno nie na serii. Licznik w kiłeju to jest tylko wskazówka pokazująca cośtam, nie prędkość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:18, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
w skuterach prędkośc pokazuje dobrze do 45km/h a później zawyża o 15km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:18, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Keeway matrix miał elektroniczny prędkościomierz, ktory nie działał, a mierzone to bylo ogarem 900 ktory jechal za nami 10 metro dalej i się oddalał ; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pon 20:42, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
zrób 3 szlif splanój głowicę rozwierc dysze odblokuj go utnij nóżkę tłoka i daj zębatke 11z
gdzyżna 11z ma większe obroty. po tych przeróbkach pali jak smok ale jest silny jak wsk i pojedzie te 80 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pon 21:05, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Napisze ci przeróbki jakie ja mam , Z11 50/4 wydech na 27,5 płuki 35,5 dolot na 54, podkowa , spawak(ten z czeskiego schematu) jikov rozwiercony na 18mm i to na 3 szlifie, powiem tak licznik (jawowski 80kmh)po prostej drodze w ciągu 200-300m idzie zamknąć , lecz przy tych "80" paliwa w gaźniku zaczyna szybko brakować, jednak 70 można lajtowo lecieć w "rezo" na połowie manetki. Przydał by się jakiś "normalny" gaźnik.Silnik jest elastyczny idzie przy 30 wbić 3 i jechać po prostym można ruszyć z 2 biegu. Jeszcze jak byś dorobił sobie zapłon tyrystorowy to już silnik w ogóle pracuje super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 9:53, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
załóż większe dysze lub rozwierć stare to na 80 km/h nie bedzie paliwa brakowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Wto 10:01, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mi nie jest potrzebne "80" non stop , może kiedyś kupie inny gaźnik. A co do docierania to jeździj po prostu normalnie gdzieś na 80% i będzie dobrze sam tak robiłem i jestem zadowolony.Gdybyś brał się za ten tuning to weź jeszcze wygotuj tłok w oleju przed oddaniem do szlifu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Wto 10:04, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|