Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luk1993
Początkujący
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:23, 08 Lis 2007 Temat postu: Co można przerobić? |
|
|
doradźcie mi co przerobić w jawce i odrazu mówię ze podkowe ???
EDIT:
WEŹ CZŁOWIEKU NAUCZ SIĘ POPRAWNEGO FORMUŁOWANIA ZDAŃ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damian9944
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:29, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jaki masz sprzent do tuningu? ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
djszpileczka
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 18:37, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym oddał cylinder do drugiego szlifu na 55 milimetrów żeby przeszlifowali i nowy tłok wstawił i pierscienie do tszeciego szlifu i na zamkach przypiłował pilnikiem i napłon ustawił na 0,3 milimetra i to starczy i to co wspomniałes podkowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian9944
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:40, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
zależy kto ile ma kasy natakie coś ale można
-cylinder do szlifu lub 60ccm
-sportowa głowica
-gaznik to jest taki za 100zł widziałem taki jest troszke inny od orginału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:56, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
djszpileczka napisał: | ja bym oddał cylinder do drugiego szlifu na 55 milimetrów żeby przeszlifowali i nowy tłok wstawił i pierscienie do tszeciego szlifu i na zamkach przypiłował pilnikiem i napłon ustawił na 0,3 milimetra i to starczy i to co wspomniałes podkowe |
Zapłonu się nie ustawia na 0,3 mm przed GMP bo jest to za mało... Ustawia się na 1,8-2,0 przed GMP ale to zależy od Silniczka . Może chodziło ci o przerwę między platynkami ?? Tak samo z cylindrem... Jak już byś chciała żeby było 55 ccm to na 40 mm ale to nie wykonalne ponieważ by się starła tuleja w cylindrze . A żeby dac podkowę to trzeba i dać lepszy wał (na łożyskach igiełkowych) i wzmocniś sprzęgło.
damian9944 napisał: | zależy kto ile ma kasy natakie coś ale można
-cylinder do szlifu lub 60ccm
-sportowa głowica
-gaznik to jest taki za 100zł widziałem taki jest troszke inny od orginału |
Nie warto kupować "60 ccm" bo mają dziadową jakość, i ci się będą rozpadać... A po za tym polskie cylindry mają mniejsze kanały płuczące . Jak już piszemy o gażniku to lepiej dać gaznik od Simsona albo od WSK'i . Nie ma czegoś takiego jak sportowa głowica . Można głowicę dać do splanowania 2mm i wtedy masz lepsza kompresję a do tego przydałoby się ją wypolerować ponieważ lepiej mieszanka będzie chodziła...
A więć podsumowując:
*Wsadż podkowę tak jak mówisz,
*Wsadż lepsze łożyska na wał (SKF lub Koyo),
*Odadaj cylindre do szlifu (jeśli tego wymaga),
*Wypoleruj i powiększ do 18mm kanały w cylindrze,
*Zkoryguj i wypoleruj wszsytkie kanały (wylotowy i wlotowy),
*Zmień gażnik na od Simsona albo od WSK'i,
*Przerób wydech na przelotowy,
*Oczywiście odblokuj,
*Możesz pokombinować z większym kolankiem,
*Wzmocnij sprzęgło,
*Polerka komory korbowej,
*Wsadz lepszy wła korobowy (na łożyskach igiełkowych)
Prawa autorskie zastrzeżone
Myślę że to wszystko co mi teraz wchodzi do głowy jak coś mi jeszcze "przyleci" to napiszę... Jak zrobisz te wszsykie modyfikacje pwinieneś wyciągać powyżej 80 km/h . W razie pytań pisz na gg .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Czw 19:06, 08 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian9944
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:03, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z mangus dobrze gada !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 20:01, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
hmm po co dawac pierscienie na 3 szlif a tłok na drugi i pierscienie piłowac? a piszesz ze cylek na 55ccm rozwiercic to pierścienie juz całkiem inne beda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luk1993
Początkujący
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:31, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a oco chodzi z tym wzmocnieniem sprzegła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 20:47, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
twardsze sprężyny, lepsze tarcze np. ceramicnze. do jawki ich nie kupisz raczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 6:40, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
damian9944 napisał: | zgadzam się z mangus dobrze gada !! |
Damian proszę nie rób spamu pisz jak chcesz powiedzieć coś wartościowego, bo takie dopiski "zgadzam się" są zbędne.
@Mangus: Na "55" przejechałem ponad 800km i jak narazie jest ok.
@Topic: Polecam ci wykonać tuning wg. Tomasza Sałka, wymaga od człowieka cierpliwości, ale dużo daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Sob 12:01, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
w sumie cylinder 55 za dużo nie daje lepiej z kanałami pokombinować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:08, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
w jawce wlasnie kanaly sa niedorobione a nie pojemnosc-pojemnosc wystarczy, tylko kanaly sa za male. Jednak jesli poszerzysz to Jikov nie wyzywi tego powiekszonego cylka wiec przydal by sie ruski k60b, wskowy gm20 albo simsonowy nie pamietam jaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Sob 15:49, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
To tak jak mówiłeś potkowe, głowice splanować, nowy wał korbowy, powiekszyć kanały w cylku i dorobić nowe kanałki gaznik ze simsona lub sportowe dysze i stąrzek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikołaj
Nowy
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:09, 12 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jak wmątowac silnik od jawki do motorynki pony 301
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikołaj
Nowy
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:13, 12 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jak wmątowac silnik od jawki do motorynki pony 301
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|