Co można przerobić?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:16, 12 Lis 2007    Temat postu:

wez kolo nie dubluj Wink odpowiedzialem ci w temacie ktory zalozyles. I ni rob offtopu (nie gadaj o czym innym niz jest w temacie) ps. ja tu nie mam nic do dodania, tylko szkole new usera Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:47, 13 Lis 2007    Temat postu:

Johnny Moped napisał:
. Jednak jesli poszerzysz to Jikov nie wyzywi tego powiekszonego cylka wiec przydal by sie ruski k60b, wskowy gm20 albo simsonowy nie pamietam jaki Razz


Wyżywi kosztem twojej kieszeni . Najlepsze wyjście do 19n1 . G20M też jest dobry szczególnie na dyszy 80 - 82 . Jednak nowsza konstrukcjia jest o tyle wygodniejsza że silnik mniej pali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:55, 13 Lis 2007    Temat postu:

no ty tu jestes guru w sprawie kanalow i gazniorow wiec chyle czola Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:31, 13 Lis 2007    Temat postu:

Luz ja jeszcze taki super wiedzacy nie jestem . Jikov nei jest taki zły bo jak wpadnei w wysokie oborty to idze doskonale . Ale przy odkręconej manetce powyzej 2/3 zaczyan palić nei miłośernie . Mi palił nawet 4 - 5 litrów . Zaraz go wywaliłem i kupiłem 16n1 11 . Co było naprawde dobrym wyjściem . Spalanie 2,5 góra 3 litry . Moc wzrosła na średnich i na wysokich , dlekatnie na niskich . Niestety mniejsza gardizej daje mniejszy v max . Więc ogara był wolniejsyz o 2 km/h . Mimo to i tak warto zainwestować w niemicką technologie lecz gaźnik o wieszej gardzieli , w tym wypadku 19n1 . Gaźnik wski na samym początku sprawował sie swietnie . Po stracie kompresji zaczeło go z leksza zalewać na odkręconej manetce do max. To była oczywisćei kwestia regulacji lecz zmniejszenie dyszy dało zdecydowanie wiecej . Wkręciłem dysze z kuchenki gazowej 78 . Doznał takich oboroów że szok . Smiało mozan było jedzić 80 , bez najmneijszych problemów dochdoziłeś do 70 - 75 . Jednak ta dsyza nei była idealna bo na niskich troche słabszy był . Najlepszym wyjsciem by była 82 .

A kanały też dużo dają , pod warunkiem że mamy cylnider jeszcze pierwszej śweiżości .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:22, 14 Lis 2007    Temat postu:

jesli juz to bym simaczowy dawal, vmax mniejszy o 2km to dla mnie nic prawde mowiac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin