Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:12, 29 Lis 2012 Temat postu: Chcę wymienić pare części |
|
|
Witam. tak jak w temacie chcę wymienić parę części ! ale tu mam pytanie co musze robić aby je zamontować. !
- Chciałbym założyć Gaźnik z Pocket bike. i tu pytanko co musze zrobić aby on się nadał do jawki ?
- Czy mogę wsadzić głowicę z komara ?? lub z jakiego innego motorku bym mógł wsadzić i co bym musaił robić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Czw 17:34, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
a po jaką cholerę chcesz coś takiego robić? jak średnica gaźników ta sama to raczej nic. Tylko czy jest sens? Natomiast z tą głowicą komara to nie wiem co Ci na dekiel bije ? Najlepiej zmień dilera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Czw 17:36, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Hahha z głowicą to żeś doje** ale z tym gaźnikiem to może chodzi mu o to żeby się dało go lepiej wyregulować albo coś poczytaj kolego bo są opisy itp jak to zrobić. Na YT widziałem jak koleś od piły wsadził daźnik do ogara 200 i pisał że płynniej mu chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:14, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
żeby wpasować inny gażnik wystarczy dorobić kruciec nowy i tyle.
co do innej głowicy to ciężko wykonalne to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 20:49, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Inna głowica co by pasowała bez przeróbek to tylko legendarne "słoneczko" czeskiego tuningu, niemal nie osiągalna w Polsce ale ktoś się oferował że sprowadza części z czech na zamówienie, inne głowice nie dadzą oczekiwanego efektu (rzadko kiedy silnika ma poziomo cylinder a to wymaga by żeberka były inaczej ustawione do tego rozstaw szpilek, średnica cylindra i pojemność silnika i już nie masz od czego włożyć głowicy a nie wspomnę o ukształtowaniu komory spalania głowicy). Co do gaźnika to da się wmontować niemal wszystko (z lepszym lub gorszym skutkiem). Poczytaj nawet tu na forum od czego ludzie wkładają gaźniki z dobrym skutkiem, często od simsona 16n3 (chyba taki), k60b (ruski) i od pił spalinowych, ale wtedy prawie zawsze trzeba dorobić króciec, głównie dorabiają z rurek miedzianych lutowanych ze sobą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 21:18, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
nowicjusz teraz to żeś z tą miedzią dowalił nieźle. króćce powinny być tak zrobione żeby nie było oporów przepływu , na kolanku miedzianym jest straszne zawirowanie i opór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 8:06, 30 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Pisałem ze robią tak a nie że to najlepsze wyjście. Poza tym nie wszystkie krócice są "bezoporowe" (z skuterów z tesco lub inna chińszczyzna). Ja tam osobiście się nie bawię w tuning (bo drogie efekty małe + krótka żywotność jak dla mnie bezsensu/nie opłaca się), dlatego piszę co usłyszałem/przeczytałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|