Biegi i moc!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil50
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob 18:50, 29 Gru 2007    Temat postu: Biegi i moc!!

Witam. Jak można zrobić, żeby silnik był bardzo mocny i żeby były biegi krótsze? Laughing Bo jeżdże w terenie i brakuje mi mocyi za długie biegi. Embarassed Co zrobić?? ale tak żeby cena była minimalna tego Liftingu ...Wink Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:03, 29 Gru 2007    Temat postu:

*Wsadż podkowę,
*Wsadż lepsze łożyska na wał (SKF lub Koyo),
*Odadaj cylindre do szlifu (jeśli tego wymaga),
*Wypoleruj i powiększ do 18mm kanały w cylindrze,
*Zkoryguj i wypoleruj wszsytkie kanały (wylotowy i wlotowy),
*Zmień gażnik na od Simsona albo od WSK'i,
*Przerób wydech na przelotowy,
*Oczywiście odblokuj,
*Możesz pokombinować z większym kolankiem,
*Wzmocnij sprzęgło,
*Polerka komory korbowej,
*Wsadz lepszy wał korbowy (na łożskach igiełkowyc)

Wtedy będziesz miał moc... Żeby by zmienić przełożenia byś musiał pokombinoważ z innymi zębatkami od inych motocykli i to jest raczej nieopłcalne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 19:33, 29 Gru 2007    Temat postu:

Przełożeń w skrzyni nie zmienisz, bo to zadużo roboty. Możesz zmienić zębatkę napędzającą (zdawczą) na 11z lub mniejszą, będziesz miał wtedy takie jakby krótkie biegi.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 21:03, 29 Gru 2007    Temat postu:

tylko pamiętaj jak chcesz wykonać jakiś większy tuning nie zapomnij żeby najpierw przeprowadzić generalny remont silnika Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 13:44, 30 Gru 2007    Temat postu:

do terenu daj po prostu mniejsza zebatkę zdawczą i gotowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 14:56, 30 Gru 2007    Temat postu:

No właśnie. Jaki pisze Sorber. Nie wiem czy są mniejsze niż 11 zębów, ale na 11z powinno już być lepiej. A jeszcze gdyby dostał większą tylną to już byś miał super.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 16:24, 30 Gru 2007    Temat postu:

i jechałby góra 30km/h ale po pionowej ścianie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil50
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto 19:02, 11 Mar 2008    Temat postu:

ale jest limit finansowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Wto 19:56, 11 Mar 2008    Temat postu:

Ja mam odwrotny problem muszę dać duża zębatkę zdawczą. jak myślicie weszła by 15???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Śro 15:10, 12 Mar 2008    Temat postu:

Raczej nie. Juz sama 13Z z nieodpowiednio naciągniętym łańcuchem potrafi porządnie pokieraszować karter :/ taką pamiątke zostawił mi poprzedni właściciel

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 15:14, 12 Mar 2008    Temat postu:

15 nie wejdzie , pozatym myslisz o zebatce 15 od simka ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 16:12, 12 Mar 2008    Temat postu:

nie wejdzie na bank ledwo wchodzi 13z z łąńcuchem. a simek nie ma przypadkiem innych rowków na wale zdawczym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldoz3
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:36, 02 Lip 2008    Temat postu:

No to ja moze cos od siebie dodam Wink Wiem ze moze się to wam wydawac głupie , ale gdy pierwszy raz składalem silnik z jawki to założylem na odwrót tryba (te co porusza nimi wodzik) tzn. te trybo z pierwszego wałka było na drugim a z drugiego na pierwszym. I Jedynka i dwójka były zaje.... Króciutkie Razz ale trójka była słaba , ale pod górki to na dwójeczce wychodziłem lekko nawet we dwóch Very Happy no to tyle odemnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skandy
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 14:19, 04 Lip 2008    Temat postu:

hah to nei lepiej naciagnac sprzeglo...
ja kiedys zle naciagnalem i mialem straszne biegi krotkie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:47, 04 Lip 2008    Temat postu:

Jawasaki napisał:
Ja mam odwrotny problem muszę dać duża zębatkę zdawczą. jak myślicie weszła by 15???


Ja wsadziłem 14z od WSK'i. Wszystko pasuje tylko jbyła grubsza więc poszedłem do tokarza i mi zeszlifowal ładnie na grubość starej Wink. Jawka ma idealne przełożenie podróżne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin