Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Pon 15:36, 14 Sie 2006 Temat postu: 70 ccm w Jawie?? |
|
|
Przeglądałem wałaśnie Jawki na Allegro i natrafiłem na takie oferty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Goście piszą, że ich jawy mają 70 ccm pojemności. Zastanawie mnie w jaki sposób uzyskali taka pojemność, bo nie słyszałem o cylindrach 70 do Jawy. Jeżeli do tej pojemnosci rozwiercili zwykłą 50ccm to silnik długo nie pożyje.
Co o tym sądzicie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pon 18:09, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
w którymś jest napisane około 70ccm, może ktos zrobił szlif 60ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Pon 18:29, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ale podobno szlif na 60 ccm (tak jak ja mam w moim Mustangu) to i tak jest jekies 55,6ccm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 18:33, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Pewnie rozwiercona 60 albo zupełnie nowy dorabiany. Wszystko da sie zrobić. Widzialem już silniki HD (Evo) rozwiercone z 1,2 na 2,0 i tez chodziły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 18:52, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ale silnik na 60tkach czasami szybko siadaja a co dopiero na 70tce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pon 19:08, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ja mam 60ccm rok jeźdzę , przejechałem 3000km i nic nie wskazuje na jego koniec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Pon 19:40, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mój Mustang jest po szlifie na 60 ccm i w porównaniu ze stanem przed szlifem chodzi doskonale. Sam się zdziwiłem, że po przeregulowaniu zapłonu po wczesniejszym dotarciu jawa może mieć takie kopyto. Widocznie miałem w kiepskim stanie cylinder przed szlifem.
A co do tematu jak myślicie jaką moc może mieć taki 70 ccm??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:08, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
czym większy cylinder tym bardziej mulasty silnik!! jeśli myślicie że cylinder wystarczy rozwiercić sużym wiertłem albo jeszcze czymś innym to chyba odejde z forum!! np. taki tłok!! wy myślicie że on jest okrągły?? to sie uczcie obsługiwać suwniarke!! a jak sie szlif robi to tak zazwyczaj mechanicy robią 0,25 mm!!
jeśli chodzi o cylinder 70!! mógł być robiony na zamówienie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 9:09, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
wiertlem cylinder ?? :/ oczywiste jest ze silnik im wieksza pojemnosc tym wiecej paliwwa musi dostac a jawki gaznik raczej nie bedzie dawal tyle paliwa ile trzeba bedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Wto 14:54, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Gaźnik może i obsłużyłby taki cylinder (na wiekszych dyszach) ale moment obrotowy by sie zmienił-byłby najwiekszy na niższych obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robert
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 15:41, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mam cylinder 60ccm a w gaźniku musiałem odgiąć tą blaszke przy pływaku bo dawał za dużo paliwa nawet jak iglica była najniżej no a dysze mam te stare.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:31, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja czekam na cylinder 60ccm, moze po dotarciu cos mi da, bo wczesniej jak jawka padła to ledwo 45 km/h jezdziła, a w te 70 nie wierze, bo chyba im sie pomyliło. 70ccm jest do simka
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pią 20:23, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
tam jest napisane około 70ccm, jesli ktos zaokrągla to moje 60ccm zaograglic można do stu ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:29, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Albo rozwiercili cylinder, do ok. 70 ccm i zrobili szlif. Jak ktoś ma tokarke to dla niego nie ma problemu zrobic cos takiego
miki1002 sorki, że wczesniej nie napisałem około
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 9:48, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ludzie, nauczcie się czytać Gościu pisze, że Jawka ma pojemność 70 dm3, a nie 70 cm3 Gościu jest beznadziejny, wymyśla jakieś bajki, żeby sprzedać sprzęta. Niezły shit
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|