60/4
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 16:42, 09 Cze 2009    Temat postu: 60/4

Elo. Mówicie ze na 50/4 wam pieknie lata.. a można by było zrobić 60/4 Twisted Evil ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Wto 17:06, 09 Cze 2009    Temat postu:

to zależy czy polskie 60ccm czy czeskie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Wto 17:23, 09 Cze 2009    Temat postu:

przemo napisał:
to zależy czy polskie 60ccm czy czeskie..


Na czeskich chyba lepiej robic ??

a czeskie 60 sa wogule ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Wto 17:24, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Wto 17:27, 09 Cze 2009    Temat postu:

czy są.. podejrzewam że tak ale jaj nie dam sobie uciąć.... A dać rade to da spokojnie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Wto 17:32, 09 Cze 2009    Temat postu:

Przedchwila szukalem na allegro i nie moglem znajsc....

Zeby miec czeski cylinder 60ccm to trzeba go rozwiercac....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Wto 17:34, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Wto 21:23, 09 Cze 2009    Temat postu:

Moge zalatwic czeskia "szescdziesiatke" , wogole nie uzywana, ale nie 60/4 tylko ze standardowymi kanalami. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 9:13, 10 Cze 2009    Temat postu:

a mozna kupic 50/4 i ja rozwiercic do 60 ;D
???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 9:23, 10 Cze 2009    Temat postu:

Oczywiscie ze mozna. Jednak wskazane jest najpierw dorobienie kanalow, a pozniej szlif. = z oczywistych powodow Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 11:20, 10 Cze 2009    Temat postu:

a tak zapytam.. bo kupiłem 50/4 chyba po pierwszym szlifie.. To się zmierzy no ale czy nie będzie problemu ze zrobieniem cyla wielokanaałowego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Śro 11:51, 10 Cze 2009    Temat postu:

MiNiŚ napisał:
Oczywiscie ze mozna. Jednak wskazane jest najpierw dorobienie kanalow, a pozniej szlif. = z oczywistych powodow Wink


mój brat w simsonie rozwiercil sobie kanaly i ni robil szlifu i jakos jedzi juz dobre kilka miesecy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 16:44, 10 Cze 2009    Temat postu:

A ile mniej wiecej ogar by szedł przy tych przeróbkach? 60/4. zakładając ze silnik jest w dobrym stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 20:30, 10 Cze 2009    Temat postu:

Kazdy sie podnieca 4 kanalami , a dlaczego nikt nie powie slowem nt roznicy w spalaniu? Tak samo, czy rzeczywiscie az tak diametralnie przybywa mocy w silniku po tej modyfikacji - podpierajac sie faktami? Ludzie, troszeczke na ziemie czasem wypada zejsc Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 21:18, 10 Cze 2009    Temat postu:

po pierwsze tak mi się wydaje że 4 kanały nie są dla prędkości robione tylko dla obrotów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 21:32, 10 Cze 2009    Temat postu:

A kto napisal ze dla predkosci? <wow> Fakt, silnik moze i osiaga wyzsze obroty po tej przerobce, ale co z tego? Pogadajcie z ludzmi , ktorzy to juz przerabiali, co dzieje sie z silnikiem przy nizszych partiach obrotow? Da sie odczuc tego dola, znacznie... Mnie szczerze bardziej zalezaloby , aby motor "dobrze ciągnął" w pelnym zakresie obrotow,a nie tylko od srednich w gore.. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 8:02, 11 Cze 2009    Temat postu:

Spalanie rośnie masakrycznie- bo przy 50/4 pasuje większą dyszę dać. Spokojnie 5/100 łyknie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin