Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 16:42, 09 Cze 2009 Temat postu: 60/4 |
|
|
Elo. Mówicie ze na 50/4 wam pieknie lata.. a można by było zrobić 60/4 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 17:06, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
to zależy czy polskie 60ccm czy czeskie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 17:23, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
przemo napisał: | to zależy czy polskie 60ccm czy czeskie.. |
Na czeskich chyba lepiej robic ??
a czeskie 60 sa wogule ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Wto 17:24, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 17:27, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
czy są.. podejrzewam że tak ale jaj nie dam sobie uciąć.... A dać rade to da spokojnie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 17:32, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Przedchwila szukalem na allegro i nie moglem znajsc....
Zeby miec czeski cylinder 60ccm to trzeba go rozwiercac....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Wto 17:34, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Wto 21:23, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moge zalatwic czeskia "szescdziesiatke" , wogole nie uzywana, ale nie 60/4 tylko ze standardowymi kanalami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 9:13, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a mozna kupic 50/4 i ja rozwiercic do 60 ;D
???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 9:23, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie ze mozna. Jednak wskazane jest najpierw dorobienie kanalow, a pozniej szlif. = z oczywistych powodow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 11:20, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a tak zapytam.. bo kupiłem 50/4 chyba po pierwszym szlifie.. To się zmierzy no ale czy nie będzie problemu ze zrobieniem cyla wielokanaałowego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Śro 11:51, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
MiNiŚ napisał: | Oczywiscie ze mozna. Jednak wskazane jest najpierw dorobienie kanalow, a pozniej szlif. = z oczywistych powodow |
mój brat w simsonie rozwiercil sobie kanaly i ni robil szlifu i jakos jedzi juz dobre kilka miesecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 16:44, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A ile mniej wiecej ogar by szedł przy tych przeróbkach? 60/4. zakładając ze silnik jest w dobrym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 20:30, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kazdy sie podnieca 4 kanalami , a dlaczego nikt nie powie slowem nt roznicy w spalaniu? Tak samo, czy rzeczywiscie az tak diametralnie przybywa mocy w silniku po tej modyfikacji - podpierajac sie faktami? Ludzie, troszeczke na ziemie czasem wypada zejsc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 21:18, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
po pierwsze tak mi się wydaje że 4 kanały nie są dla prędkości robione tylko dla obrotów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 21:32, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A kto napisal ze dla predkosci? <wow> Fakt, silnik moze i osiaga wyzsze obroty po tej przerobce, ale co z tego? Pogadajcie z ludzmi , ktorzy to juz przerabiali, co dzieje sie z silnikiem przy nizszych partiach obrotow? Da sie odczuc tego dola, znacznie... Mnie szczerze bardziej zalezaloby , aby motor "dobrze ciągnął" w pelnym zakresie obrotow,a nie tylko od srednich w gore..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 8:02, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Spalanie rośnie masakrycznie- bo przy 50/4 pasuje większą dyszę dać. Spokojnie 5/100 łyknie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|