60/4
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:42, 24 Cze 2009    Temat postu:

po dorobieniu kanalow rownież dol sie poprawia tylko jesli wybijesz tulej i zrobisz okna normalnie . Przy dowiercanych trzeba tylko dawać w piz... bo silnik na dole jest zamulony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Czw 17:08, 25 Cze 2009    Temat postu:

macq napisał:
Spalanie rośnie masakrycznie- bo przy 50/4 pasuje większą dyszę dać. Spokojnie 5/100 łyknie...


Chyba cię coś piecze... 5 litrów ?? człowieku ty wiesz wogólo co ty mówisz ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:17, 25 Cze 2009    Temat postu:

a ile by tedy palił?
Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:33, 25 Cze 2009    Temat postu:

Dudzio napisał:
macq napisał:
Spalanie rośnie masakrycznie- bo przy 50/4 pasuje większą dyszę dać. Spokojnie 5/100 łyknie...


Chyba cię coś piecze... 5 litrów ?? człowieku ty wiesz wogólo co ty mówisz ??

Na przykładzie simsonka. 50/4, dysza 80, spalanie przy dobrej jeździe 5l/100km. Nie są to wartości wyssane z palca, tylko takie mialem wyniki.

A jeśli chodzi o pieczenie to wydaje mi się, że ktoś tu ma jakieś kompleksy z tym związane....następnym razem użyj wazelinki, okej?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Czw 17:34, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patalolo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zabrze

PostWysłany: Czw 20:24, 25 Cze 2009    Temat postu:

szczeże co powiem że orginalne części z czech są naj leprze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Pią 8:59, 26 Cze 2009    Temat postu:

"szczeże co powiem że orginalne części z czech są naj leprze"
Szczerze Ci powiem, że oryginalne części z Czech są najlepsze.

Tak by mi się o wiele lepiej czytało...



Cytat:
Chyba cię coś piecze... 5 litrów ?? człowieku ty wiesz wogólo co ty mówisz ??


Hmm, skoro do każdego pseudo zestawiku 60cm (polskiego) jest dołączona dysza (większa niż 74 na pewno) i spalanie na pewno się powiększa, to co by było na prawdziwym czeskim cylindrze o pojemności 60cm i do tego dorobione kanały...
Człowieku bez urazy ale najpierw myśl, a potem pisz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rocky
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konstantynów (Lubelski)

PostWysłany: Sob 15:17, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Z czego wynika że lepiej zostawić cylek czeski 50 bo po pierwsze jawa zaczyna palić jak smok z 50/4 a po drugie na niskich obrotach jest ostro zamulona kumpel ma teraz 50/4 i tak standardowo spala mu 4l czasem 4,5 a nawet i 5 może spalić
Ja mam 50 czeski standardowy cylek po 2 szlifie i gaźnik simsonowski 16n1-11 chyba już nie pamiętam jaki gazior ale chyba 16n1-11 i jawka mi góra 3l i nie jest o wiele słabsza od 50/4 kumpla


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rocky dnia Sob 15:20, 12 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 6:50, 13 Wrz 2009    Temat postu:

Ja to ci ta powiem.. U mnie na oryginalnym gaźniku i 50/4 oczywiście spalanie wzrosło z 3l do 4l. Co do obrotów:
Osiąga większe obroty i dostaje trochę mocy w górnych partiach obrotów ale u mnie nie czuć tak mocno tego doła. Więc jak dla mnie to się opłaciłoSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rocky
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konstantynów (Lubelski)

PostWysłany: Nie 8:30, 13 Wrz 2009    Temat postu:

Przez jakiś czas się zastanawiałem nad 50/4 i raczej zrezygnuje z tego chociaż można zobaczyć jak to działa bo i tak u mnie szykuje się remont w jawce wiec pomyśle nad tym ale nad 50/4 nie nad 60/4 tylko w tedy nie wiem jak będzie z gaźnikiem od simka chyba go wywalę i do jikova dam wiekszą dysze bo coś ostatnio 16n się nie chce regulować jedynie na po pych pale jawe teraz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin