Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 18:37, 02 Lis 2010 Temat postu: 2 pytania odnośnie wlewu do komory korbowej |
|
|
czy wlew wprost do komory korbowej zwiększa spalanie?
i jaki gaźnik tam byście dali?
jak nazywamy tematy? Bazalt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Śro 19:33, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:01, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Robiąc taką przeróbkę trzeba zastosować membranę, inaczej silnik nie zapali. Spalanie się nie zwiększy, a co do gaźnika, to nie podałeś w jakim silniku chcesz to zastosować..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 19:14, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może mnie wyśmiejecie ale co to jest"membrana"
co do silnika to jawa 223
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody1432
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:45, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jest to inaczej zawór membranowy, wygląda on tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Działa tak samo jak zawór ssący w 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 6:09, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
i to nad komorą przed krućcem trzabybyło zamontować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel2023
Początkujący

Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:46, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam takie pytanie do tych kumatych odnosnie membrany , ile to kosztuje ,ile to daje mocy , czy silnik mi nie padnie po 2 tygodniach , o ile wzrosnie spalanie
a i czy jest to trudne do zrobienia?
pragne konkretnych danych... od kogos kto sobie zamontowal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel2023 dnia Śro 12:50, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody1432
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:22, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Idzie to tak, gaźnik --> króciec --> membrana --> kostka z aluminium --> gdzieś gdzie to będzie zamontowane.
Ile kosztuje to zależy jaką chcesz kupić membranę, czy masz aluminium na kostkę i czy masz czym spawać i umiesz. Mocy nie można określić dokładnie, bo raczej nikt na hamownie nie jeździł ale nie spodziewaj się strasznego przyrostu km. Membrana poprawi dół i silnik będzie bardziej elastyczny, będzie lepiej działał w każdym zakresie obrotów, a spalanie się zmniejszy ponieważ paliwo z komory korbowej bądź cylindra nie będzie wracać z powrotem do gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 21:15, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tu jest wlew do komory korbowej
te rzeczy wystające z membrany są "wsadzone" w króciec czy w kostkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody1432
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:41, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ten klin jest skierowany w stronę komory korbowej czyli wchodzi w kostkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 14:47, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
droga taka kostka? nie orientuje sie w cenach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody1432
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:15, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
To zależy od wymiarów. Popytaj w okolicach, po sklepach budowlanych lub jakichś firmach, które wytwarzają coś z aluminium. Możesz też sam zrobić kostkę topiąc cylinder bez tulei albo stare tłoki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 18:27, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus czy mógłbyś zrobić dokładniejsze zdjęcia tego twojego wlewu?
tam nie widzę tej kostki nad silnikiem
EDIT : co do kostek to na wage kupuje się czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 18:47, 04 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:08, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Hym.. Taką kostkę możesz zrobić z dowolnego kawałka aluminium, tylko abyś to zrobił szczelnie i masywnie, tylko, że taka kostka ma mieć wymiary, tak aby membrana nie ocierała o wał itp. Jak na razie mam tylko takie zdj [link widoczny dla zalogowanych] pokazuje jeszcze silnik przed złożeniem i bez kostki, tylko jak są wycięte kartery na membranę, a kostkę dużo później wyciąłem i połączyłem "spawem na zimno".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 20:35, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a nie sprzedałbyś tego silnika 70 ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziomal199412
Wymiatacz

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 14:45, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej w cuda wierzysz,że on to zrobi Za dużo kasy,nerwów i wiedzy na to poświęcił. A co do gaźnika,to może spróbuj z jakimś simsonowskim, bądź Dell'orto 19,ale głowy nie dam,że nie będzie Ci zalewać silnika. Ale jeśli już byś robił membranę,to polecam nowe kanały płuczące i zamontowanie podkowy. Więcej informacji znajdziesz na forum( Opcja szukaj)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|