Autor Wiadomość
hary94
PostWysłany: Nie 8:59, 10 Maj 2009    Temat postu:

mieszanka nie bedzie dochodzila w odpowiednim momencie i nie bedzie spalana lub bedzie go zalewalo. Prawdopodobnie silnik nawet nie zapali...
konrado007
PostWysłany: Sob 21:08, 09 Maj 2009    Temat postu:

A dlaczego taki tłok należy wymienić?
Zmniejsza się stopień kompresji czy co?
macq
PostWysłany: Sob 18:57, 09 Maj 2009    Temat postu:

Stanowczo musisz wymienić tłok Wink
konrado007
PostWysłany: Sob 17:00, 09 Maj 2009    Temat postu:

Mniej więcej coś takiego :

Fotka : img412.imageshack. us/img412/1995/19e7a01385183.jpg

Adres oddzielony spacją (imageshack.<spacja>us) gdyż nie mogę podawać jeszcze adresów do stron www (dopiero co się zarejestrowałem)...
xiang
PostWysłany: Sob 15:08, 09 Maj 2009    Temat postu:

Nie, ponieważ boczna powierzchnia tłoka w dwusuwach pracuje jakjo rozrząd. Chyba, że jest to minimalne ukruszenie. Wymienić trzeba.
konrado007
PostWysłany: Sob 14:01, 09 Maj 2009    Temat postu:

Witam!
Nie chcę zakłada nowego tematu:

Czy lekko nadkruszony tłok w dolnej części będzie chodził prawidłowo?
bazalt
PostWysłany: Sob 20:32, 14 Lut 2009    Temat postu:

Lopez ale ja się Ciebie nic nie pytałem xD wziąłem z szukajki ;D tawotem no nie wiem ja zawsze lekko silikonem z 2 stron dam i trzyma Wink
Lopez
PostWysłany: Sob 19:47, 14 Lut 2009    Temat postu:

Bazalt: tak wiem o tym bardzo dobrze Smile A skąd ty wziąłeś ten mój cytat? Very Happy
Aha i ja bym nie smarował uszczelki pod cylindrem silikonem, to raczej nie jest wskazane, wystarczy tawotem posmarowac.
przemo
PostWysłany: Sob 17:17, 14 Lut 2009    Temat postu:

o dziękuję bardzo o to mi chodziło
bazalt
PostWysłany: Sob 17:15, 14 Lut 2009    Temat postu:

ale co nie sprawdzałeś?? strzałki ?? ma być skierowana do okna wydechowego i...
no a teraz zobacz edycje mojego wcześniejszego posta Wink
przemo
PostWysłany: Sob 17:13, 14 Lut 2009    Temat postu:

E nie sprawdzałem:p Embarassed
bazalt
PostWysłany: Sob 17:10, 14 Lut 2009    Temat postu:

Lopez napisał:
Kup wszystkie nowe pierścienie i załóż na tłok najlepiej poprzez 3 cienkie paski metalu (mogą byc po puszce, np. po piwie) i zakładaj od góry, a następnie ustaw je żeby zamykały się na zamkach i załóż cylinder.

a wiesz że na tłoku jest strzałka i ma być skierowana do okna wydechowego?

Edit

MONTAŻ:
·Nasuwamy dobrane wcześniej pierścienie ostrożnie na tłok
·sprawdzamy luz pierścieni na tłoku
·zamki pierścieni nastawiamy przeciw kołków zabezpieczających w rowkach tłokowych
·przed zakładaniem cylindra dajemy nową uszczelkę pod cylinder i smarujemy silikonem do uszczelek
·nasuwamy dokładnie cylinder(Być może będzie trzeba użyć siły)
·montujemy głowicę i całość mocno dokręcamy nakrętkami(po przekątnych)
przemo
PostWysłany: Sob 17:02, 14 Lut 2009    Temat postu:

ok tylko powiec mi teraz bo tutaj jest o zdejmowaniu opwiedziane.... Więc jak mam zakładac
Odgiac pierdcien czy jak
bazalt
PostWysłany: Sob 17:00, 14 Lut 2009    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/wymiana-pierscieni,2879.html ;D ma przyszłość pogrzeb trochę w tutorialach lub szukajce xD
przemo
PostWysłany: Sob 16:57, 14 Lut 2009    Temat postu:

Pomogł_eś i to bardzo. Tylko teraz mi powiec jak sie zakłada pierscionki bo połamać nie chcę

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group