Autor |
Wiadomość |
hary94 |
Wysłany: Nie 8:59, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
mieszanka nie bedzie dochodzila w odpowiednim momencie i nie bedzie spalana lub bedzie go zalewalo. Prawdopodobnie silnik nawet nie zapali... |
|
|
konrado007 |
Wysłany: Sob 21:08, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
A dlaczego taki tłok należy wymienić?
Zmniejsza się stopień kompresji czy co? |
|
|
macq |
Wysłany: Sob 18:57, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
Stanowczo musisz wymienić tłok |
|
|
konrado007 |
Wysłany: Sob 17:00, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
Mniej więcej coś takiego :
Fotka : img412.imageshack. us/img412/1995/19e7a01385183.jpg
Adres oddzielony spacją (imageshack.<spacja>us) gdyż nie mogę podawać jeszcze adresów do stron www (dopiero co się zarejestrowałem)... |
|
|
xiang |
Wysłany: Sob 15:08, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
Nie, ponieważ boczna powierzchnia tłoka w dwusuwach pracuje jakjo rozrząd. Chyba, że jest to minimalne ukruszenie. Wymienić trzeba. |
|
|
konrado007 |
Wysłany: Sob 14:01, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
Witam!
Nie chcę zakłada nowego tematu:
Czy lekko nadkruszony tłok w dolnej części będzie chodził prawidłowo? |
|
|
bazalt |
Wysłany: Sob 20:32, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
Lopez ale ja się Ciebie nic nie pytałem xD wziąłem z szukajki ;D tawotem no nie wiem ja zawsze lekko silikonem z 2 stron dam i trzyma |
|
|
Lopez |
Wysłany: Sob 19:47, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
Bazalt: tak wiem o tym bardzo dobrze A skąd ty wziąłeś ten mój cytat?
Aha i ja bym nie smarował uszczelki pod cylindrem silikonem, to raczej nie jest wskazane, wystarczy tawotem posmarowac. |
|
|
przemo |
Wysłany: Sob 17:17, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
o dziękuję bardzo o to mi chodziło |
|
|
bazalt |
Wysłany: Sob 17:15, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
ale co nie sprawdzałeś?? strzałki ?? ma być skierowana do okna wydechowego i...
no a teraz zobacz edycje mojego wcześniejszego posta |
|
|
przemo |
Wysłany: Sob 17:13, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
E nie sprawdzałem:p |
|
|
bazalt |
Wysłany: Sob 17:10, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
Lopez napisał: | Kup wszystkie nowe pierścienie i załóż na tłok najlepiej poprzez 3 cienkie paski metalu (mogą byc po puszce, np. po piwie) i zakładaj od góry, a następnie ustaw je żeby zamykały się na zamkach i załóż cylinder. |
a wiesz że na tłoku jest strzałka i ma być skierowana do okna wydechowego?
Edit
MONTAŻ:
·Nasuwamy dobrane wcześniej pierścienie ostrożnie na tłok
·sprawdzamy luz pierścieni na tłoku
·zamki pierścieni nastawiamy przeciw kołków zabezpieczających w rowkach tłokowych
·przed zakładaniem cylindra dajemy nową uszczelkę pod cylinder i smarujemy silikonem do uszczelek
·nasuwamy dokładnie cylinder(Być może będzie trzeba użyć siły)
·montujemy głowicę i całość mocno dokręcamy nakrętkami(po przekątnych) |
|
|
przemo |
Wysłany: Sob 17:02, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
ok tylko powiec mi teraz bo tutaj jest o zdejmowaniu opwiedziane.... Więc jak mam zakładac
Odgiac pierdcien czy jak |
|
|
bazalt |
|
|
przemo |
Wysłany: Sob 16:57, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
Pomogł_eś i to bardzo. Tylko teraz mi powiec jak sie zakłada pierscionki bo połamać nie chcę |
|
|