Autor Wiadomość
pks100
PostWysłany: Nie 12:26, 02 Lis 2008    Temat postu:

Tu nie chodzi o to czy jest dobrze czy zle. Moze jakbys uzyl innej nagle bys zauwazyl, ze silnik zaczal by lepiej chodzic... osobiscie lubie miec silnik wyregulowany idealnie i miec odpowiednia swiece. Kiedy na F80 mam odpowiedni nalot to wiem, ze wszystko jest ok i moge jeszcze dlugo pojezdzic Wink
Bartezz
PostWysłany: Sob 19:48, 01 Lis 2008    Temat postu:

Ja jeżdże na F100 w ogarze jawce i simsonie i jest wszystko dobrze
pks100
PostWysłany: Sob 19:44, 01 Lis 2008    Temat postu:

Thomas napisał:
ja tam swoja Jawka jezdze na F100 Iskry i chodzi jak burza Smile tutaj cieple swiece nie sa zbyt ciekawe,... wystepuja dosyc duze temp wiec zimne swiece sa lepsze .... ew mozna dac F95 ... jak dla mnie F100 Smile


Nie przepadam za takimi odpowiedziami, tym bardziej, ze specjalisci zalecaja polska swiece Iskre F80 lub jej zamiennik i tak pisza w instrukcji. Jestem pewien, ze wiedza co mowia i maja odpowiednie wyksztalcenie w tym kierunku..
sylwesterek777
PostWysłany: Sob 9:05, 01 Lis 2008    Temat postu:

ja mam Iskra F95 i chodzi cool:]
piotrek121991
PostWysłany: Sob 9:17, 04 Paź 2008    Temat postu:

http://motocykle.svasti.org/ <------
Kosior
PostWysłany: Sob 5:52, 04 Paź 2008    Temat postu:

Ja mam w 2 motorach F80 Iskry i też chodzi świetnie Wink
Thomas
PostWysłany: Pią 22:21, 03 Paź 2008    Temat postu:

ja tam swoja Jawka jezdze na F100 Iskry i chodzi jak burza Smile tutaj cieple swiece nie sa zbyt ciekawe,... wystepuja dosyc duze temp wiec zimne swiece sa lepsze .... ew mozna dac F95 ... jak dla mnie F100 Smile
bazalt
PostWysłany: Pią 17:38, 03 Paź 2008    Temat postu:

motórzysta wszystko ok a gdzie iskra f65 i f95 ??????
motórzysta
PostWysłany: Pią 5:32, 03 Paź 2008    Temat postu:


To może się wam przydać czasem Smile
bergu
PostWysłany: Czw 20:40, 02 Paź 2008    Temat postu:

macq napisał:
Idealne wyregulowanie 223 graniczy z cudem.

ja miałem idealnie wyregulowany silnik jeszcze składany w czechach i nie rozbierany!
A świece mam pal n14y i chadzi bez zarzutu na palce coś tam 8 coś tam też chodził bez zarzutu i na innych także ( Iskra, Beru, i jakieś z malucha) jedynie nie prubowałem ngk ale u kolegi w ogarku to wogóle niechciała zapalic silnika cały czas zalana a inna świeca cacy.
I jeszcze dodam że lepiej kupić starą iskre niż nową made in E.U które biją tam gdzie nie mają
pks100
PostWysłany: Pon 15:47, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Mila dyskusja, wszystko da sie zrobic... Confused mniej czy bardziej dobrze ale poprawnie...
hary94
PostWysłany: Pon 13:39, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Oj jak ja sie ciezko zgadzam z tym powyzej... To wlasciwie jest cud jak na obene czasy (nowymi to sie smigalo Very Happy)
macq
PostWysłany: Nie 19:02, 21 Wrz 2008    Temat postu:

Idealne wyregulowanie 223 graniczy z cudem.
pks100
PostWysłany: Nie 18:47, 21 Wrz 2008    Temat postu:

Pare niedomowien. Jak zwykle wiedzialem, ze beda spory no ale coz. Piszac to bralem pod uwage srednie a nie sporadyczne przypadki, tak samo jak zaplon niebateryjny i tylko i wylacznie silnik czechoslowacki 223 chodzacy na mixolu! Fakt jest ze moglbym wsadzic taka NGK do skutera i jezdzic na niej 30tys. km ale tu nie o to chodzi. Mialem 5 tych swiec i wszystkie padly przy dobrze doregulowanym silniku i zaplonie bateryjnym do 35km. Co do doboru swiec uwazam, ze niekoniecznie powinny byc one dobierane inwidualnie. Jezeli silnik jest na jak najlepszych czesciach, przy orginalnych nastawieniach i idealnie wyregulowany, a mieszanka jest ta sama to wszystkie silniki beda chodzic najlepiej na jednym rodzaju swiecy.
macq
PostWysłany: Nie 16:50, 21 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
Dzieje się tak bo świece te nienawidzą oleju!
Nie do końca Moja NGK w dwusówie podejrzewam, że zrobiła ok 30tys km i dalej działa. Dowodzi to, że olej nie musi koniecznie tej świecy psuć, po prostu ważne jest ustawienie gaźnika i ilość oleju w mieszance (lux, mixol, orlen półsyntetyczny odpadają).

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group