Autor |
Wiadomość |
GALA |
Wysłany: Pią 16:50, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
dam fote dzisiaj wieczorem kolo 9 |
|
|
motórzysta |
Wysłany: Pią 14:52, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
GALA napisał: | A ja mam jeszcez lepszy "patent" wystarczy miec rurke o srednicy podkladki pod segerem w sprzegle i wiertarke oraz pilke do metalu ktora chyba wszyscy posiadaja.
ale niemoge wstawic schematu bo fotosik nieobsluguje bmp. |
Otwórz w paincie i zapisz jako jpeg |
|
|
GALA |
Wysłany: Pią 13:05, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
A ja mam jeszcez lepszy "patent" wystarczy miec rurke o srednicy podkladki pod segerem w sprzegle i wiertarke oraz pilke do metalu ktora chyba wszyscy posiadaja.
ale niemoge wstawic schematu bo fotosik nieobsluguje bmp. |
|
|
pks100 |
Wysłany: Nie 20:33, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Swietny pomysl naprawde pochwalam. Ale i tak nie widze problemu z zalozeniem takiej sprezyny W jednej rece kombinerki, miedzy nie wsadza sie podkladeke i ta podkladka dociska sie sprezyne tak aby rowek na seger byl wolny. Druga reka poprostu sie segerek wsuwa bez jakiejkolwiek sily. Pozdrawiam |
|
|
AmaSoft |
|
|
motórzysta |
Wysłany: Sob 9:20, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
Mógłbyś dać z wymiarowany rysunek ? |
|
|
AmaSoft |
Wysłany: Pią 20:04, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
Dzięki za pochwały koledzy Taki sprzęt nie trudno wykonać mając wiertarkę, spawarkę, kilka kontowników, płaską beleczkę stalową, kilka śrub 10, wiertło i nakrętki:) Bardzo przydatna rzecz, a siłę jaką trzeba użyć aby naciągnąć sprężynę posiada małe dziecko:) Pozdrawiam |
|
|
garden92 |
Wysłany: Pią 6:20, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
No racja ja się z tym trudziłem ale wpadłem na inny pomysł i tak zakładam biorę wkładam sprężyne i podkładke i zaciskam jest kombinerkami a 2 ręka zakładam zabezpieczenie i tak robie aż 5 sprężyn. |
|
|
Radzio |
Wysłany: Pią 6:04, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
Nie rozumiem jednego dlaczego macie problem z założeniem sprężyn robi się tak jedną ręką napinasz druga wkładasz zawleczkę i koniec problemu zakładałem w paru silników i nie miałem żadnego problemu te sprężyny nie są aż tak twarde
sorki za offtop. |
|
|
MiNiŚ |
Wysłany: Czw 21:28, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
AmaSoft dla Ciebie oczywiscie "POMÓGŁ", bo naprawde to patent na skale swiatowa, ktory nam zaprezentowales.
Choc osobiscie uzywam tylko i wylacznie plaskiego wkretaka przy zakladaniu sprzegla..
kajtekq zwracam sie z ogromna prosba, o nie pisanie bezsensownych postow, ktore kompletnie nic nie wnosza do tematu. Przegladam forum i widze, ze to juz nie pierwsza taka wypowiedz.
KONIEC OFFTOP`u! |
|
|
kajtekq |
Wysłany: Czw 20:56, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
no zeczywiscie te spręzyny są naprawde mocne |
|
|
pawel93 |
Wysłany: Czw 20:04, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
fajna rzecz. Też by mi sie takie coś przydalo bo nieumiem zalozyc tych segerów;/ |
|
|
Jawkowicz |
Wysłany: Czw 18:03, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
Wczoraj męczyłem się z bratem właśnie przy składaniu sprzęgła. Razem najpierw ściskaliśmy sprężynę z podkładką śrubokrętami, później on puszczał, a ja trzymałem. W tym momencie brat zakładał seger A tutaj wyskakujesz z maszynką, która tak ułatwia życie. Gratuluje pomysłu, extra sprawa
Pozdrawiam |
|
|
AmaSoft |
Wysłany: Czw 12:56, 07 Sie 2008 Temat postu: Napinacz sprężyn sprzęgła |
|
Chciałbym wam przedstawić moje urządzenie pomocne przy zakładanie segerów w sprzęgle. Jak wszyscy wiecie sprężyny w Jawowskim sprzęgle są bardzo mocne. Aby założyć sager potrzeba dużo sprytu, cierpliwości i siły. Zbudowane przez mojego wujka urządzenie sprawia ze zakładanie segerów jest dziecinnie proste.
Adres fotki:
http://www.wrzuta.pl/obraz/gFDQNeUqG2/photo_0606
Urządzenie przykręca się śrubą do jednego z gwintów w karterze następnie wkłada się miseczkę ze sprężyną i podkładką na pręt kosza sprzęgłowego, następnie wciska się sprężynę umieszczając podkładkę w specjalnie wytoczonej tulejce podtrzymującej i ciągnąc prętem. Umieszcza się seger we właściwym miejscu, przekręca kosz sprzęgła i powtarza wszystko od nowa.
Wczoraj, przy wymianie tarcz sprzęgła, operacja zakładania segerów zajęła mi 2 minuty.
Jeśli ktoś chce więcej zdjęć i dokładniejszy opis konstrukcji piszcie na priva pozdrawiam |
|
|