Autor |
Wiadomość |
jawkowicz223 |
Wysłany: Wto 13:42, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
No myślę że można zrobić taki temat np różnych części ja co zrobić czy wyczyścić.
Myślę że to dobry pomysł :} |
|
|
arekd |
Wysłany: Wto 13:33, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
Przydał by się o zmieniaczu biegów;]
pochwała |
|
|
riley2pl |
Wysłany: Wto 13:29, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
Dzięki wszystkim za pochwały.Od razu przepraszam że nie pokazałem walca i iglicy ale ten gaźnik miałem w domu na wierzchu,a moto mam 4km od domu.Mam nadzieję ,że na filmiku słownie udało mi się wyjaśnić jak wygląda pływak.W przyszłości nakręcę nowe na moim kanale jest już kolejnny tutorial na temat gaźnika do komara ,ale nie robiłem nowego tematu bo nie wiem czy można bo to niby forum o jawkach i ogarach 200.Jak dostanę pozwolenie to wrzucę.Tutoriale mają na celu pokazanie osobą które zaczynają dopiero swoją przygodę z moto jak wykonywać podstawowe czynności eksploatacyjne.Dlatego większość z was może sie nic nowego nie dowiedzieć tak jak kolega wyżej napisał. |
|
|
Ogarzysta200 |
Wysłany: Nie 15:54, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
No pochwała się należy
Na 100% się przyda! |
|
|
Piotrek1818 |
Wysłany: Nie 10:28, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
Temat można by podkleić, pomógłby wielu nowym userom na forum .
Co do filmiku, nie ma co narzekać. Pierwszy wideo poradnik nie musi być idealny |
|
|
kemot176 |
Wysłany: Nie 9:06, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
Poradnik ok może kiedyś mi się przyda. Niektóre sprawy dobrze wyjaśnione jednak szkoda że nie wszystkie . |
|
|
Mucie] |
Wysłany: Sob 20:49, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
Na pewno taki poradnik bardziej pomoże nowym userom niż puste słowa "odegnij blaszkę". kolego będą następne? |
|
|
Alan890 |
Wysłany: Sob 18:53, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
Bardzo przydatny poradnik. Łatwiej zrozumieć jeżeli ktoś mówi na "bieżąco". Ale szkoda że nie wszystko zostało opisane. |
|
|
sportlen |
Wysłany: Sob 14:41, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
no pochwała poleciała wszystko dobrze wyjaśnione reszte się zakłada tak jak było wcześnij tu było o czyszczeniu a nie o regulacji głównie (temat) |
|
|
holipa |
Wysłany: Sob 10:57, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
doman30 napisał: | Niczego nowego sie nie dowiedziałem. Nie pokazałeś jak wygląda pływak, przepustnica itp a początkującym może sie przydać. No i nie została omówiona regulacja iglicy oraz najczęstsza przyczyna zuzycia przepustnicy - wyrobiony rowek wolnych obrotow i choćbyś śrubke wkręcił do końca i tak będzie gasł silnik. |
dla autora filmiku szacun. a do ciebie kolego doman to powiem że można sobie w warunkach domowych lutownicą ten rowek zmniejszyć |
|
|
doman30 |
Wysłany: Sob 9:24, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
Niczego nowego sie nie dowiedziałem. Nie pokazałeś jak wygląda pływak, przepustnica itp a początkującym może sie przydać. No i nie została omówiona regulacja iglicy oraz najczęstsza przyczyna zuzycia przepustnicy - wyrobiony rowek wolnych obrotow i choćbyś śrubke wkręcił do końca i tak będzie gasł silnik. |
|
|
Mucie] |
Wysłany: Pią 21:11, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
Świetny tutorial , teraz nie powinno być wątpliwości jak ustawić ten gaźnik. Dodam od siebie ze można uszczelnić komorę pływaka o ringiem 31mm.
Mógł byś jeszcze zrobić jak ustawić zapłon |
|
|
Pieczer |
Wysłany: Pią 21:11, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
No ! Tego było trzeba ! Idealne wyjaśnienie wszystkiego nareszcie rozumiem działanie tego gaźnika. Pochwała leci |
|
|
riley2pl |
|
|