Autor |
Wiadomość |
pks100 |
Wysłany: Nie 12:26, 02 Lis 2008 Temat postu: |
|
Tu nie chodzi o to czy jest dobrze czy zle. Moze jakbys uzyl innej nagle bys zauwazyl, ze silnik zaczal by lepiej chodzic... osobiscie lubie miec silnik wyregulowany idealnie i miec odpowiednia swiece. Kiedy na F80 mam odpowiedni nalot to wiem, ze wszystko jest ok i moge jeszcze dlugo pojezdzic |
|
|
Bartezz |
Wysłany: Sob 19:48, 01 Lis 2008 Temat postu: |
|
Ja jeżdże na F100 w ogarze jawce i simsonie i jest wszystko dobrze |
|
|
pks100 |
Wysłany: Sob 19:44, 01 Lis 2008 Temat postu: |
|
Thomas napisał: | ja tam swoja Jawka jezdze na F100 Iskry i chodzi jak burza tutaj cieple swiece nie sa zbyt ciekawe,... wystepuja dosyc duze temp wiec zimne swiece sa lepsze .... ew mozna dac F95 ... jak dla mnie F100 |
Nie przepadam za takimi odpowiedziami, tym bardziej, ze specjalisci zalecaja polska swiece Iskre F80 lub jej zamiennik i tak pisza w instrukcji. Jestem pewien, ze wiedza co mowia i maja odpowiednie wyksztalcenie w tym kierunku.. |
|
|
sylwesterek777 |
Wysłany: Sob 9:05, 01 Lis 2008 Temat postu: |
|
ja mam Iskra F95 i chodzi cool:] |
|
|
piotrek121991 |
|
|
Kosior |
Wysłany: Sob 5:52, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
Ja mam w 2 motorach F80 Iskry i też chodzi świetnie |
|
|
Thomas |
Wysłany: Pią 22:21, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
ja tam swoja Jawka jezdze na F100 Iskry i chodzi jak burza tutaj cieple swiece nie sa zbyt ciekawe,... wystepuja dosyc duze temp wiec zimne swiece sa lepsze .... ew mozna dac F95 ... jak dla mnie F100 |
|
|
bazalt |
Wysłany: Pią 17:38, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
motórzysta wszystko ok a gdzie iskra f65 i f95 ?????? |
|
|
motórzysta |
Wysłany: Pią 5:32, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
To może się wam przydać czasem |
|
|
bergu |
Wysłany: Czw 20:40, 02 Paź 2008 Temat postu: |
|
macq napisał: | Idealne wyregulowanie 223 graniczy z cudem. |
ja miałem idealnie wyregulowany silnik jeszcze składany w czechach i nie rozbierany!
A świece mam pal n14y i chadzi bez zarzutu na palce coś tam 8 coś tam też chodził bez zarzutu i na innych także ( Iskra, Beru, i jakieś z malucha) jedynie nie prubowałem ngk ale u kolegi w ogarku to wogóle niechciała zapalic silnika cały czas zalana a inna świeca cacy.
I jeszcze dodam że lepiej kupić starą iskre niż nową made in E.U które biją tam gdzie nie mają |
|
|
pks100 |
Wysłany: Pon 15:47, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Mila dyskusja, wszystko da sie zrobic... mniej czy bardziej dobrze ale poprawnie... |
|
|
hary94 |
Wysłany: Pon 13:39, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Oj jak ja sie ciezko zgadzam z tym powyzej... To wlasciwie jest cud jak na obene czasy (nowymi to sie smigalo ) |
|
|
macq |
Wysłany: Nie 19:02, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Idealne wyregulowanie 223 graniczy z cudem. |
|
|
pks100 |
Wysłany: Nie 18:47, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Pare niedomowien. Jak zwykle wiedzialem, ze beda spory no ale coz. Piszac to bralem pod uwage srednie a nie sporadyczne przypadki, tak samo jak zaplon niebateryjny i tylko i wylacznie silnik czechoslowacki 223 chodzacy na mixolu! Fakt jest ze moglbym wsadzic taka NGK do skutera i jezdzic na niej 30tys. km ale tu nie o to chodzi. Mialem 5 tych swiec i wszystkie padly przy dobrze doregulowanym silniku i zaplonie bateryjnym do 35km. Co do doboru swiec uwazam, ze niekoniecznie powinny byc one dobierane inwidualnie. Jezeli silnik jest na jak najlepszych czesciach, przy orginalnych nastawieniach i idealnie wyregulowany, a mieszanka jest ta sama to wszystkie silniki beda chodzic najlepiej na jednym rodzaju swiecy. |
|
|
macq |
Wysłany: Nie 16:50, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Cytat: | Dzieje się tak bo świece te nienawidzą oleju! | Nie do końca Moja NGK w dwusówie podejrzewam, że zrobiła ok 30tys km i dalej działa. Dowodzi to, że olej nie musi koniecznie tej świecy psuć, po prostu ważne jest ustawienie gaźnika i ilość oleju w mieszance (lux, mixol, orlen półsyntetyczny odpadają). |
|
|