Autor |
Wiadomość |
drbartek96 |
Wysłany: Pon 15:09, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
Bardzo dobry tutorial.przyda się  |
|
 |
elektryk182 |
Wysłany: Pią 13:18, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
Ustawiłem na 12mm do miejsca łączenia dekielka z komorą pływakową,powinno być chyba ok? |
|
 |
plusminus |
Wysłany: Śro 19:32, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
Jeżeli dobrze pamiętam, to na samej krawędzi dekielka wymiar brałem.. |
|
 |
elektryk182 |
Wysłany: Śro 19:20, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
Drugi koniec suwmiarki ma być dokładnie w miejscu gdzie można założyć uszczelke pod dekielek czy tutaj gdzie jest górna pokrywa już? |
|
 |
moskit122 |
Wysłany: Czw 16:12, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
skoro gwintowałeś na 1.5 to przy tym rozmiarze to chyba standard, drobny tam chyba był wcześniej (x1.0-x1,25?) aczkolwiek pewny nie jestem, po prostu śrubka ma pasować i taki gwint trzeba dobrać |
|
 |
plusminus |
Wysłany: Czw 15:40, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
Dokładnie. Tylko, ze o ile dobrze pamiętam tam jdzie śrubka z drobnym gwintem.. Tak? |
|
 |
moskit122 |
Wysłany: Czw 15:36, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
po prostu musi być śruba pasująca w ten gwint pod komorą no i śruba musi mieć dziurę przez którą przepłynie ciecz, plusminus dał do przykładu regulację linki, możesz wziąć zwykłą śrubę, przewiercić powiedzmy wzdłuż na wylot (zrobić z niej tulejkę z gwintem) 1mm większą średnicę niż drucik i ładnie zalutować punktowo na krzyż do góry i na dole i pasuje. |
|
 |
Mleko |
Wysłany: Czw 14:44, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
Czy zwykla sruba sie do tego nada, bo akurat ta od manetki gazu jest mi potrzebna?
I jak mam zrobic dziure w tej srubie ;p moze ktos dac przyklad jak on to rozwiazal? |
|
 |
jawkowicz223 |
Wysłany: Czw 16:52, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Umnie nie ma mowy o cieknięciu bo jest idealnie wyreguolowany ale jak ktoś ma z tym problemy to w końcu rozkmini |
|
 |
Pieczer |
Wysłany: Czw 13:48, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Dzięki za wyjaśnienie. Chyba można zamknąć, aby nie było zbytniego spamu w tym temacie. |
|
 |
moskit122 |
Wysłany: Śro 21:34, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
no w rurce musisz mieć tyle cm wody pionowo w górę, bo wtedy będzie większe ciśnienie, zaworek ma trzymać przy pełnym zbiorniku jak i działać gdy paliwa masz mniej.
Jak nie sprawdzisz szczelności w ten sposób to może i uda Ci się ustawić poziom ale podczas jazdy po nastu minutach i tak może zacząć na przykład zalewać bo poziom paliwa się podniesie na skutek nieszczelności zaworka. |
|
 |
Pieczer |
Wysłany: Śro 19:56, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Sorry moskit, że zapytam, ale co masz na myśli mówiąc 'słup wody' ? Jakbyś mógł to wytłumaczyć to byłbym wdzięczny. |
|
 |
moskit122 |
Wysłany: Wto 19:26, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Dopiero teraz temat zauważyłem, sorry że odkopię ale należało by dodać do tego dość istotną informację.
Przed ustawieniem poziomu paliwa należy sprawdzić szczelność zaworka poprzez podłączenie od góry słupa wody o wysokości ok 45cm, jeśli przez 15 minut poziom paliwa nie podniesie się to znaczy że zaworek jest dobry i można przystąpić do regulacji, jeśli poziom pójdzie do góry zaworek należy wymienić.
No i poziom ustawiamy przy slupie wody w okolicach 15-20cm. |
|
 |
fso777 |
Wysłany: Pią 21:19, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
Dokładnie ,moj pali 2,5-3 l i mi nie cieknie gaznik |
|
 |
tara512 |
Wysłany: Pią 20:24, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jak wyregulujesz gaźnik tak jak trzeba to nie będzie ciekło.
Ps na oryginalnym też spokojnie można na 2,5 litra zejść jeśli nie cieknie a 5 litrów jak ci na 100km schodziła to większość pewnie ci wyciekła  |
|
 |