Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franek315
Nowy
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:02, 06 Maj 2009 Temat postu: zawieszenie jawka 20p |
|
|
Witam serdecznie.
Po ponad dwóch latach zbierania się do remontu postanowiłem: Trzeba wyremontować zawieszenie z przodu.
Tulejki mam, lecz nie wiem jak się do tego zabrać. Może ktoś już wykonywał taką pracę? Co trzeba rozebrać, co można zostawić, z czym dużo roboty i na co warto uważać? Tak właściwie to wszelkie sugestie i pomoce będą mile widziane
Pozdrawiam.
Aha, moja Jawka jest z 1977 roku, jest typu skuter (Kaczka)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez franek315 dnia Śro 19:10, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek315
Nowy
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:52, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, ale to jest Mustang, a mi chodzi w Skuterze
W Mustangu to nie ma problemu i to jest łatwe szybkie i przyjemne, nie wiem jak w Kaczce bo nikt znajomy nie robił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 18:53, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tak samo tylko lampę musisz zdemontować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 19:13, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
motórzysta: pancerka ma troszke inne zawieszenie niż mustang. Jest takie jak u mnie: [link widoczny dla zalogowanych] Zobacz na miejsce, gzdie u Ciebie są te 2 śruby co trza odkręcic. U mnie pod tymi przykrywkami są takie "czopy" a w środku taka dziwna śrubka na płaski śrubokręt i nakrętka kontrująca ją na kluczyk 10. Więc sprawa wygląda troszke inaczej, ale też je trzeba rozkręcic od góry.
Jako ciekawostka powiem, że takie zawieszenie jak u mnie jest była montowana także w mustangach do 1976r. Po tym czasie było takie jak u motórzysty. Moja jawka jest z 1978 i miała identyczne jak u motórzysty, ale przy dolnej półce się utworzył kąt od prawdopodobnie przypieprzenia w coś No i zakupiłem właśnie te starsze widełki od jawki z 1973...
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Pią 11:03, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|