Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiln497
Początkujący
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Wto 18:30, 05 Paź 2010 Temat postu: zapłon co jest |
|
|
czy przez złe ustawienie zapłonu motór może nie mieć siły i przerywać??Dodam że jeździ
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamiln497 dnia Śro 14:00, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:34, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Może.
Jeśli nie ma siły i przerywa może być też padnięty kondensator.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamiln497
Początkujący
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Wto 18:40, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
no tzn. kolega mi zapłon ustawiał i na początku jeździł ale następnego dnia przestał i ustawiłem tak na oko bo średnio umiem i przerywa. A i jeszcze co zrobić jak mam na platynkach przerwe to musze na sam dół ciągnąć żeby mi sie otwierały??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:15, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ah, rozregulował się zapewne. Na oko to chłop w szpitalu umarł (tak pani w podstawówce mówiła )
Na sam dół ciągnąć, że o co chodzi? Platynki regulujesz tak, że odkręcasz tam jedną śrubkę, władasz szczelinomierz i zakręcasz. Platynki mają mieć te 0,4mm gdy tłok osiągnie GMP. 1,8mm-2mm przed GMP przerwa na platynkach ma być 0,05mm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:14, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Albo świece wymień ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:23, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pierw popraw nazwę tematu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamiln497
Początkujący
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Śro 16:36, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
chodzi o to że jak wkładam szczelinomierz to musze odciągnąć na maxa (na siłe) i dokręcić a jak sie jeździ to po minucie się rozregulowywuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 14:02, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie w sprawie zapłonu. Chciałem ustawić dziś zapłon no ale nie mogłem przekręcić iskrownikiem więc zdjąłem iskrownik całkowicie wyczyściłem itp.
Zakładam odpalam i coś się zakopciło z zapłonu potem kombinowałem ale nałożyłem go no odpaliłem ładnie działa itp. ale przedtem na wolnych obrotach elegancko chodził a teraz jak puściłem gaz to po 5 sekundach zgasł. Ale znowu na max gazu ma lepsze i większe obroty. Czyli jest lepiej czy gorzej? Bo może coś się stało z kondensatorem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Sob 21:06, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kiedy masz maxymalne rozwarcie platynek, wtedy bierzesz szczelinomierz i ustawiasz te 0.5 - 0.6mm żeby miały w tym momencie takie rozwarcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 9:21, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem ale co może być przyczyną złego działania na wolnych obrotach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 10:01, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli kręciłeś iskrownikiem i teraz gaśnie na wolnych obrotach, to zapewne masz lekko opóźniony zapłon, jeśli Ci to nie przeszkadza, to nie musisz jego przestawiać. Masz teraz zapewne lekko mocniejszą 'górę' obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 10:24, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak mówi plusminus. Wyższe obroty;]
A teraz powiedz mi jeszcze czy gdy będę tak jeździł to czy będzie się dużo szybciej grzał i czy nie się nie stanie ogólnie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Nie 10:25, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 11:18, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Silnikowi się nic nie stanie ale ciut szybciej się będzie grzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 18:52, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki. A prędkość jak? Bo są wyższe obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 20:33, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zdziebko przyspieszenie zmaleje ale V-max powinien zostać podobny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|