Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jasiu17
Nowy
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:03, 14 Lip 2016 Temat postu: Wymiana linki gazu |
|
|
Witam tak jak w temacie mam problem z założeniem linki gazu w ogarze 200 jestem w tym zielony jak już raz założyłem to linka była zbyt luźna i wypadała woóle nie odbijała mój pierwszy moto i jeszcze na którym rowku ma być zapinka w iglicy proszę o wiarę szybka odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Sob 1:29, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Tutaj masz instrukcję jak co poskładać:
Linkę wsuwasz w przepustnicę i jej naciąg regulujesz śrubką nr. 7, ale nie za mocno, bo podniesiesz przepustnicę i zaczną ci wzrastać obroty.
Iglica jest odpowiedzialna za zubożanie/wzbogacanie mieszanki paliwowo-powietrznej.
W zależności czy masz dotarty silnik, czy dopiero docierasz, różnie ustawiasz zapinkę. Z tego co pamiętam, w podręczniku (instrukcji obsługi) do jawki ustawienie domyślne to zapinka na drugim rowku od góry. Więc jeśli masz iglicę na 4 rowki, to ustaw zapinkę na drugą od góry, Jeśli masz 3 rowki to załóż zapinkę na rowek środkowy.
Jeśli silnik nie będzie pracował prawidłowo, wtedy można pomyśleć o zmianie ustawień.
Pozdrawiam mati.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandalf
Nowy
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 14:55, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
to nie jest az tak skomplikowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|