Wajcha zmiany biegów

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poldyziu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 13:35, 16 Sie 2011    Temat postu: Wajcha zmiany biegów

Mam pytanie a brzmi ono następująco z jakiego materiału jest wajcha od zmiany biegów?, albo prosił bym o inf czy można ją spawać? Słyszałem ze są dwa mocowania tego ów mechanizmu także odrazu mówie ze jest ona do wybicia ( jeżeli jest to przydatna informacja).
Z góry dziękuje za odpowiedzi ! Smile Surprised Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 14:49, 16 Sie 2011    Temat postu:

zwykła stal najprawdopodobniej, powinno dać się pospawać, możesz próbować. Oczywiście dla estetyki powinna pójść do chromu na koniec

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 15:16, 16 Sie 2011    Temat postu:

Pospawać się da, ja spawałem u siebie kiedyś tą wajchę i się trzymało dobrze, chociaż dla estetyki lepiej dać te 5-10zł za jakąś drugą w dobrym stanie wajchę..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 20:24, 16 Sie 2011    Temat postu:

Ja zrobiłem tak: pospawałem, zpaw zeszlifowałem. Wajcha została zmatowana papierem, pomalowana podkładem a następnie srebrnym,matowym sprayem do felg i na koniec bezbarwny. Jest nieźle, a nawet lepiej bo nie widać sinych prześwitów i wytarcia od buta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Śro 5:27, 17 Sie 2011    Temat postu:

najlepiej od tyłu ( jeśli pękła Ci z przodu gdzie przeważnie pęka) do wajchy jest przyspawać jakiś pręt czy drut .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poldyziu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 19:41, 27 Sie 2011    Temat postu:

ok Dzięki pospawałem , oczywiście dla estetyki jak bede miał hajs to sobie kupię pieknusią nową ;D Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin