Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Czw 21:00, 08 Mar 2012 Temat postu: uszczelki gaźnika |
|
|
witam, szybkie pytanko uszczelki gaźnika - gaźnik - kruciec i kruciec cylinder należy składać na sucho jeżeli przylgnia jest dobra czy na jakiś smar, towot (czym się różni smar łt4 od towot'u) albo może silicon wysokotemperaturowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 21:02, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
nasącz je olejem jeśli masz wycinane z kartonika a jak gambit itp to same
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 1:19, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
same uszczelki starczą
tawot to nazwa zwyczajowa, towot to gęsty smar maszynowy, łt 4 łożyskowy, najczęściej w użytku jest jednak łt43, czym się różnią? jak wspomniałem gęstością, własnościami myjącymi, smarującymi, antykorozyjnymi, wszystko zależy od zastosowania, ale zły typ smaru aż tak bardzo szkody nie narobi jak zły typ oleju więc zazwyczaj kładzie się co jest pod ręką albo co tańsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|